Pričnimo
projekt

Spletno oglaševanje za podjetja

Spletno oglaševanje ima veliko podzvrsti. Tako govorimo o oglaševanju na Googlu, e-mail marketingu, Instagramu, Facebooku … Za učinkovito oglaševanje podjetja na spletu je treba najti prave kanale oziroma njihovo kombinacijo. Vsako podjetje je tu edinstveno in potrebuje lastno strategijo. V podjetju Vsi.si poskrbimo, da vaše podjetje izstopi iz povprečja. Za vas pripravimo učinkovite kampanje in oglase ter natančno analizo rezultatov. 

spletno-oglasevanjeKako deluje spletno oglaševanje na Googlu?

spletno-oglasevanjeGoogle Ads oglaševanje je enostavno povedano zakup ključnih besed, za katere želite podjetje postaviti na prva mesta v brskalniku. Obiskovalce se plačuje na klik. Gre za vrsto spletnega oglaševanja, ki je uporabljano po vsem svetu, saj je Google najbolj uporabljen iskalnih doma in v tujini. Ker imamo izkušeno in certificirano ekipo za oglaševanje na Googlu, lahko zagotovimo, da bomo ustvarili učinkovite oglase na globalni ravni. Izbrali bomo najbolj učinkovite in profitabilne besede za zakup in za vas izvedli kampanjo.

Spletno oglaševanje na Googlu s svojimi sodobnimi orodji omogoča, da potencialne stranke targetiramo prav v najbolj ključnem trenutku, to je takrat, ko že iščejo informacije o produktu. Z Google oglasom poskrbimo, da bodo izbrali prav vas in ne konkurenčnega podjetja. Potrošnike boste dosegli s pravim sporočilom ob pravem času in jih najlažje pretvorili v vaše nove stranke. O rezultatih se lahko prepričate vsak dan, tekom celotnega procesa s podrobno statistiko. Spodaj navajamo nekaj najpomembnejših dejstev o spletnem oglaševanju na googlu:

  • Google ads je orodje za ustvarjanje oglasov za prikaz na Googlovih iskalnih rezultatih in partnerskih spletnih straneh.
  • Izbira ključnih besed je zelo pomembna, saj se preko njih prikažejo oglasi, ko uporabniki iščejo podobne izraze.
  • Oglaševanje na Googlu je zasnovano preko sistema plačilo na klik (PPC), kar pomeni, da oglaševalec plača samo takrat, ko nekdo dejansko klikne na njihov oglas.
  • Velik poudarek je na ustreznosti in kakovosti oglasov. V kolikor ima oglas višjo oceno kakovosti, je boljše uvrščen in ima potencialno nižjo ceno na klik.
  • Izbira ciljnega občinstva: oglaševalec lahko za bolj učinkovito oglaševanje izbere ciljno občinstvo glede na demografske podatke, lokacijo, interese ter drugje dejavnike.
  • Oglaševalci lahko ciljajo na uporabnike, ki so v preteklosti že obiskali njihovo stran, kar omogoča ponovno angažiranje z obiskovalci – remarketing.
  • Učinkovitost oglasov se lahko spremeni s pomočjo različnih analitičnih orodij, kampanje pa se lahko optimizirajo za še boljše rezultate.

 

Facebook in Instagram oglaševanje

Večina vaših potencialnih strank vsakodnevno uporablja različna družbena omrežja in tam išče informacije, ponudbo podjetij in mnenja strank. Vsekakor je torej priporočljivo, da vlagate tudi v oglaševanje podjetja na socialnih omrežjih. Facebook oglaševanje in Instagram oglaševanje se ureja prek platforme Facebook Ads, kjer se lahko zelo natančno predvidi ciljne skupine. Ker ti dve omrežji uporablja na milijone uporabnikov, svoje oglase lahko lansirate uporabnikom točno določene starosti, lokacije, osebnih interesov …

Orodje omogoča sprotno in zelo natančno preverjanje rezultatov, na podlagi katerih se potem pripravljajo nove kampanje in delajo spremembe pri kreativah oglasov. Instagram oglaševanje se v zadnjem času močno usmerja v story oglase, še vedno pa so efektivni tudi “klasični” oglasi na časovnici, explore feedu in drugje. Lahko se odločimo samo za specifičen oglas na enem omrežju ali pa hkrati uporabljamo tako Facebook oglaševanje kot Instagram oglaševanje.

Še eno pomembno omrežje je LinkedIn, ki je s 560 milijoni uporabnikov največje omrežje za poslovno rabo. Odlično je za B2B oglaševanje podjetja, predstavlja pa tudi priložnost za pridobivanje uporabnih kontaktov izbrane panoge, povezovanje in rast. S strateško targetiranim marketinškim sporočilom lahko računate na odlične odzive.

instagram-oglasevanje

  • Category :
  • Type :