1. Sestanek s stranko
Na sestanku stranka obrazloži tako želje delovanja spletne strani oz. trgovine kot želje kako naj bi le ta izgledala. Po večini so prvotne želje zelo široko opisljive. Najpogosteje nam stranke rečejo, da si želijo moderno, čisto stran, ki ima dobro uporabniško izkušnjo ipd.
2. Izbere se tema
Na osnovi prvotnega pogovora strokovnjaki v našem podjetju izberejo nekaj primerov tem, za katere mislijo, da bodo stranki ustrezale. V kolikor stranki nobena ni všeč, se jih prosi, da posredujejo kakšen link kateregakoli podjetja, ki imajo po njihovem mnenju všečno stran. Na osnovi prejetih primerov se naredi nova selekcija.
3. Izdela se struktura
Na podlagi dogovorjene vsebine, teme in CGP-ja podjetja se izdela predvidena struktura spletne strani. Struktura se izdela za glavne strani, kot so: domača stran, stran s kontakti, stran z referencami, stran ali strani, ki govorijo o podjetju, osnovna stran s storitvami ipd.
4. Komentarji
Na osnovi strukture se pričakuje, da bo stranka podala svoje komentarje, želje po premembah itd. Na tem mestu se s stranko dogovorimo tudi kaj je potrebno pripraviti, da se bo stran lahko dejansko izdelalo.
5. Navodila za stranko
V kolikor je bil sklenjen dogovor, da bo stranka sama pripravila vsebino za stran (besedila in slike) vam bomo posredovali navodila. navodila so po navadi precej natančna in vsebujejo naslednje: Količina pričakovane vsebine po sklopih, velikosti in kvaliteta slik, koliko slik se na kateri strani pričakuje …
6. Izdelava spletne strani
V času ko stranka nabira material za spletno stran, se mi lotimo postavitve.