Google Ads oglaševanje je odličen način za pridobivanje in doseganje potencialnih strank. Adwords oglaševanje na klik prinaša številne prednosti, ki jih je dobro izkoristiti. Ena izmed prednosti je, da plačate le dejanske obiske spletne strani. Bodite opaženi! Biti opažen je namreč glavni pogoj za uspešno poslovanje in boljše poslovne uspehe. Stopite v stik z nami. Skupaj lahko najdemo najboljši in najbolj učinkovit način Google adwords oglaševanja vaše spletne strgovine ali internetne strani za vaše podjetje in vašo dejavnost.
Google Ads oglaševanje na klik je storitev, ki jo ponuja največji spletni iskalnik Google. Gre za krajše oglase, ki se nanašajo na določen izdelek ali storitev. Adwords oglasi se bodo prikazali samo tistim spletnim uporabnikom, ki bodo v brskalnik vnesli ključno besedo, ki je povezana z vsebino oglasa. Kar nekaj je prednosti takšnega načina oglaševanja. Ena izmed najbolj pomembnih za vas je, da boste plačali le dejanske klike na vaš adwords oglas, pri čemer pa je velika verjetnost, da bodo to vaše potencialne stranke.
Na Google Ads oglaševanje spletnih strani ne bi smeli gledati kot na strošek, temveč kot na investicijo v doseganje vašega cilja. Pri temu vam pomagamo v podjetju Vsi.si d. o. o., saj vam bomo svetovali, kako pametno izbrati ključne besede. Pri Google ADS oglaševanju na klik imate tudi možnost, da si vnaprej nastavite proračun in ga v skladu z doseženimi rezultati sproti prilagajate. Taka strategija je s pomočjo Google adwords sponzoriranih povezav zelo učinkovita in predvsem dobičkonosna, a se je je treba lotiti pravilno. Mi vam bomo pri tem z veseljem pomagali.
Google Ads oglaševanje, če poenostavimo, temelji na sistemu »dražbe«. Pri adwords oglaševanju na klik podjetja pri izbiri ključnih besed niso omejena. V praksi to pomeni, da se v določenih dejavnostih lahko pojavi veliko število subjektov, ki imajo isti cilj kakor vi: pridobiti čim več potencialnih kupcev na enako ključno besedo. V podjetju Vsi.si d. o. o. lahko poskrbimo za vaše uspešno poslovanje. Vas zanima, kako? Na podlagi natančne analize vaše spletne strani ali spletne trgovine najprej izdelamo določimo ključne besede za Google Ads kampanjo.
Ključne besede morajo biti skrbno in premišljeno izbrane, kajti po njih vas bodo iskale vaše potencialne stranke. Ko smo poiskali in določili pravilne, ustvarimo novo oglasno kampanjo in ključne besede zakupimo. Nato sledi priprava Google adwords spletnih oglasov. Vsakič, ko potencialna stranka v iskalnik vtipka katerokoli od izbranih ključnih besed, se prikaže vaš Adwords oglas.
Ko uporabnik nanj klikne, pa je direktno preusmerjen na vašo spletno mesto, na pristajalno stran, ki ima cilj, da ga konvertiar v kupca. Tam lahko dobi vse informacije o storitvi ali produktu, ki ga ponujate, in stopi v stik z vami. Pri Google ads oglaševanju na klik je pomembno tudi to, da lahko statistiki vaše Googleadwords kampanje sledite skozi celotno akcijo. Tako natančno spremljate celoten potek in rezultate kampanje.
Izdelava spletne strani ali spletne trgovine zahteva kvalitetno izdelavo in oblikovanje sodobnega dizajna, saj se morate pokazati v kredibilni luči. Kljub temu pa nam to ne bo pomagalo, če ne bomo imeli nobenega obiska! Le-tega si lahko zagotovimo s SEO optimizacijo spletnih strani ali z organskimi pozicijami na Googlu (kar je posledica kvalitetne izdelva spletne strani in rednih mesečnih aktivnosti ali pa z Google ads oglaševanjem. Predvsem priljubljeno je predvsem Google Ads oglaševanje, saj ta iskalnik uporabljamo praktično vsi.
V kampanji lahko zelo natančno targetiramo določene skupine potrošnikov: spol, starost, kraj bivanja ali naprava, ki jo ljudje uporabljajo (računalnik, telefon). Ker jim adwords oglase ponudimo v trenutku, ko izvajajo neko iskalno poizvedbo, jim v bistvu le podajamo odgovor na njihovo informacijsko potrebo. Google ads glasi in optimizacija spletnih strani ni naključna ali slučajna, temveč je prilagojeno iskanju posameznika. Zato obstaja tudi velika verjetnost, da bodo ljudje na spletni link ali na Google oglas kliknili in opravili nakup.
Optimizacija spletne strani in Google adwords oglaševanje na klik sta v svojem bistvu dve popolnoma različni strategiji, skupaj pa lahko prineseta odlične rezultate. Glavne razlike med SEO optimizacijo in oglaševanjem so v tem, da je optimizacija spletnih strani proces v katerem moraš na Google prehiteti tiste, ki so v ta cilj biti prvi na Google že vložili svoj čas in denar. Gre za postopek, ki se v bistvu nikoli ne konča, saj moramo po doseženi uvrstitvi na dobro pozicijo to mesto tudi ohranjati in biti vedno v koraku s konkurenco.
V podjetju Vsi.si izdelamo celovito bazo besed in besednih zvez ter izvajamo optimizacijo strani za vse fraze, ki jih imamo v bazi, spremembe in dopolnitve na vaši spletni strani pa niso vidne takoj, saj so odvisne od indeksacije. Ena velikih prednosti Google adwords oglaševanja na klik je vidnost, saj bo vaša spletna stran vidna takoj, žal pa samo do trenutka, dokler bomo plačevali oglase. Kampanjo lahko prilagodite svojim finančnim zmožnostim in začnete takoj, ko to želite. Google Ads oglaševanje vam nudi neomejeno spremljanje in testiranje uspešnosti vaše oglaševalske kampanje, saj lahko spremljate statistiko obiska.
Vse več podjetij se poleg optimiziranje svoje spletne strani odloča tudi za Google ads oglaševanje na klik. Oglaševanje na Googlu se splača, saj naročnik plača le tiste oglase, na katere so uporabniki dejansko kliknili, kar pomeni, da za samo prikazovanje oglasa ni potrebno plačati ničesar. Poleg tega pa Googlova ocena kakovosti nagrajuje relevantnost ključnih besed in njihovo ciljno usmerjenost namesto naročnikove visoke ponudbe. Tudi z manjšim budgetom je možno doseči odlične rezultate. Google glaševanje na spletu je odlično merljivo, zato je zelo primerno, da ise odločite za investicijo v spletni marketing že danes.