Zakaj pri prehodu na Google Analytics 4 ne smete zavlačevati?
S 1. julijem 2023 bo spletna storitev Google Universal Analytics ukinjena in nadomeščena z GA4. To pomeni, da storitev UA omogoča zbiranje in analiziranje podatkov le do 30. junija 2023. Zgodnja implementacija zagotavlja gladek prehod na nov sistem zbiranja informacij. Ob tem pa dopušča analizo rezultatov s spletnih mest in aplikacij brez prekinitev ali izgube poglavitnih podatkov.
Kaj pa, če se odločite za prehod v zadnjem trenutku?
Tega vam ne priporočamo, saj podatkov iz UA ni mogoče prenesti v GA4. Če se za prehod odločite v zadnjem trenutku, boste izgubili vse podatke, ki so vam trenutno na voljo v Universal Analytics. Ena izmed glavnih sprememb je ravno pridobivanje podatkov. GA4 nudi 3 raznolike metode identifikacije obiskovalca, ki mu sledi ne glede na uporabljeno napravo (tablica, računalnik, pametni telefon).
S tem boste izgubili tudi možnost sprejemanja poslovnih odločitev, ki temeljijo na natančnih in izčrpnih podatkih. Google Analytics 4 uporabnikom namreč nudijo precej več izbire ter svobode pri vzpostavitvi parametrov. A to pomeni več dela z vzpostavitvijo napredne analitike. Ta obiskovalcem sledi skozi različne korake, povezuje dogodke na strani, analizira prodajno uspešnost in nakupno vedenje.