Off-site optimizacija se prvotno nanaša na optimizacijo zunanjih dejavnikov (strani), ki posredno vplivajo na vašo spletno stran. Off-site optimizacija bazira predvsem na močnih backlinkih iz drugih spletnih strani, socialnih medijev in drugih virov, ki peljejo na vašo spletno stran. V kolikor kakšna izmed strani, ki kaže na vašo spletno stran, ni dobro ocenjena pri Googlu, si z objavo na takšni strani lahko naredite več škode kot koristi.
Hkrati obstajajo tudi ‘no follow’ povezave za vašo spletno stran, ki niso koristne, saj jih Google (namensko) ne zazna. Potrebno je tudi paziti na količino prejetih back-linkov oz. povratnih linkov iz ene same zunanje spletne strani. V kolikor jih je preveč, lahko pride tudi do nižjega rangiranja vaše spletne strani.
Ključni elementi off-site optimizacije vključujejo:
- Ustvarjanje kakovostnih in relevantnih backlinkov (povratnih povezav) iz drugih spletnih strani, katere morajo biti vsebinsko skladne s temo na vaši spletni strani. V kolikor je ustvarjenih več kakovostnih linkov za vašo strani, jo bojo iskalniki boljše ocenili in bo posledično višje rangirana.
- Uporaba socialnih medijev za promocijo vaše spletne strani in s tem večji obisk. S socialnimi mediji si lahko ustvarite večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke.
- Uporaba različnih vrst vsebine, kot so infografike, videoposnetki in druge, ki privabijo uporabnike in jih spodbudijo, da delijo vašo vsebino.
Off-site optimizacija je, poleg on-site optimizacije, pomemben dejavnik za spletno iskanje, saj pomaga izboljšati ugled, avtoriteto in priljubljenost vaše spletne strani. Skupaj z on-site optimizacijo sta tako ključni strategiji za izboljšanje ranga vaše spletne strani v iskalnikih.