Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

OFF-SITE OPTIMIZACIJA

Off-site optimizacija se prvotno nanaša na optimizacijo zunanjih dejavnikov (strani), ki posredno vplivajo na vašo spletno stran. Off-site optimizacija bazira predvsem na močnih backlinkih iz drugih spletnih strani, socialnih medijev in drugih virov, ki peljejo na vašo spletno stran. V kolikor kakšna izmed strani, ki kaže na vašo spletno stran, ni dobro ocenjena pri Googlu, si z objavo na takšni strani lahko naredite več škode kot koristi.

Hkrati obstajajo tudi ‘no follow’ povezave za vašo spletno stran, ki niso koristne, saj jih Google (namensko) ne zazna. Potrebno je tudi paziti na količino prejetih back-linkov oz. povratnih linkov iz ene same zunanje spletne strani. V kolikor jih je preveč, lahko pride tudi do nižjega rangiranja vaše spletne strani.

Ključni elementi off-site optimizacije vključujejo:

  • Ustvarjanje kakovostnih in relevantnih backlinkov (povratnih povezav) iz drugih spletnih strani, katere morajo biti vsebinsko skladne s temo na vaši spletni strani. V kolikor je ustvarjenih več kakovostnih linkov za vašo strani, jo bojo iskalniki boljše ocenili in bo posledično višje rangirana.
  • Uporaba socialnih medijev za promocijo vaše spletne strani in s tem večji obisk. S socialnimi mediji si lahko ustvarite večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke.
  • Uporaba različnih vrst vsebine, kot so infografike, videoposnetki in druge, ki privabijo uporabnike in jih spodbudijo, da delijo vašo vsebino.

Off-site optimizacija je, poleg on-site optimizacije, pomemben dejavnik za spletno iskanje, saj pomaga izboljšati ugled, avtoriteto in priljubljenost vaše spletne strani. Skupaj z on-site optimizacijo sta tako ključni strategiji za izboljšanje ranga vaše spletne strani v iskalnikih.

REFERENCE

S PODROČJA OPTIMIZACIJE SPLETNIH STRANI

Oglejte si naše preteklo delo na SEO področju. Za vsako spodaj omenjeno stran, si lahko ogledate na kakšnih pozicijah so bile spletne strani na določeno ključno besedo. Ogljete si hitro analizo pred našim delom in po našemu delu.

Bi radi izboljšali obiskanost vaše spletne strani?
Potem ste na pravem mestu!

Pišite nam in dogovorili se bomo za sestanek, kjer boste izvedeli več o našo ponudbi na področu optimizacije spletnih strani.

POGOSTA VPRAŠANJA

Off-site optimizacija se nanaša na zunanje dejavnike, ki vplivajo na vidnost vaše spletne strani. Vključuje pridobivanje povezav (backlinkov), upravljanje družabnih medijev in grajenje na blagovni znamki. Pomembna je, ker lahko poveča avtoriteto vaše spletne strani, kar vpliva na njeno rangiranje v spletnih iskalnikih.

Kakovostna vsebina privabi kakovostne povezave n vašo spletno stran. Kakovostna vsebina je tista, ki odgovori oz. rešuje vprašanja uporabnika spletne strani. Lahko je v obliki člankov, blogov, infografik in drugih vsebin. Pomembno je, da so uporabljene ključne besede, ki so najbolj relevantne za vaš izdelek ali storitev, da boste našli svoje ciljno občinstvo.

Kakovostnejše povezave prinašajo boljše rezultate kot količina povezav. S kakovostnejšimi povezavami prinašamo spletni strani večjo vrednost in s tem ji povečamo avtoriteto in rangiranje na iskalnikih. Kakovostne povezave prihajajo iz tistih spletnih strani, ki so relevante za vašo vsebino in so zaupanja vredne.

SEO optimizacija in oglaševane sta dve različni strategiji digitalnega marketinga. Vsaka ima tako svoje prednosti kot slabosti. Nekaj razlogov zakaj se odločiti za SEO optimizacijo:

  • Stroški: Ni stroškov za vsak klik kot pri oglaševanju (PPC). Če se vaše podjetje prikazuje na vrhu iskanih rezultatov, lahko prejmete veliko več organskega obiska.
  • Trajnost: Rezultati so dolgoročni, čeprav se ne pojavijo takoj. Ko se preneha plačevati oglase, se te nemudoma izklopijo. Pri SEO optimizaciji je stran dobro pozicionirana vse dokler ne pride do spremembe algoritmov iskalnikov ali pa bo konkurenca premočna.
  • Kredibilnost: V kolikor ste na vrhu iskanih rezultatov, bojo uporabniki vaše podjetje dojemali kot kredibilno in avtentično, hkrati boste dobivali organske zadetke in ne umetne, kot je to značilno pri oglaševanju.
  • Ciljno usmerjeno: SEO optimizacija cilja na določen spekter obiskovalcev, kateri iščejo točno določeno vsebino. Za razliko od oglaševanja, lahko s SEO optimizacijo z iskalnimi nizi ustrezate bolj specifičnim potrebam uporabnikov, kar pomeni, da bojo ti bolj zainteresirani za vaše izdelke ali storitve.