ON-SITE OPTIMIZACIJA
On-site optimizacija obsega širok spekter dela na vaši lastni spletni strani, od ureditve besedil, kode, …
On-site optimizacija obsega širok spekter dela na vaši lastni spletni strani, od ureditve besedil, kode, …
Zajema ustvarjanje povezav izven vaše spletne strani na vašo spletno stran. Paziti je potrebno na …
“Izboljšajte vaše rezultate na spletnih iskalnikih
ter pridobite več prometa in kupcev na vašo spletno stran.„
Imate spletno stran, pa je nihče ne najde? Bi želeli, da vas stranke vidijo tudi ko v Google vtipkajo le vašo storitev?
Rešitev za vaše težave je prav gotovo seo optimizacija spletne strani. Če želite vedeti več, potem ste na pravem mestu!
Optimizacija spletnih strani ali z bolj pogosto uporabljeno tujko SEO (Search Engine Optimization) danes pomeni uporabo številnih oprijemov, programov in pripomočkov za izboljšanje pozicij določene spletne strani na iskalnikih. Ker je v zdajšnjem času najpogosteje uporabljen iskalnik v Evropi Google vsi sledimo pozicijam prav na tem iskalniku.
V zadnjem desetletju je opaziti, da smo potrošniki vedno bolj neučakani in nevajeni iskanja, torej iščemo načine za hitro zadostitev našim potrebam in željam. Takšen način obnašanja je še posebej opazen in poudarjen pri spletnih uporabnikih. Statistika kaže, da si povprečni obiskovalec pri iskanju ogleda le prvo stran zadetkov. Določen procent le teh pa le prve 4 zadetke. Le majhen procent uporabnikov spleta je takih, ki zaidejo na drugo stran. Zato tudi Google rad uporablja tisto dobro poznano frazo: »The Best Place to Hide a Dead Body is Page Two of Google« (Prevod: Najboljši kraj za skrivanje trupla je na drugi strani Google rezultatov).
Seveda je vse skupaj odvisno tudi od tega kaj stranke iščejo, ostane pa dejstvo, višje kot ste na Google pozicijah večja ve vaša možnost za obisk in posledično izvedeno prodajo ali povpraševanje.
Optimizacija se danes ne meri le v pozicijah spletne strani na Google na določeno besedo. Meri se tudi v številu klikov in z merjenjem aktivnosti posameznika na strani. V kolikor imate spletno trgovino bi dobro optimizirana stran morala privesti do večjega števila nakupov, kot jih je bilo izvedeno pred optimizacijo. Seveda je količina nakupov odvisna tudi od vaše ponudbe, trenutnih trendov, letnega časa ipd. V kolikor je vaša spletna stran narejena z namenom pridobivanja povpraševanj ali povečanega števila telefonskih klicev, potem bi dobro optimizirana spletna stran morala povečati količino le teh.
Seveda boljša ko je pozicija na Google, večji je obisk na strani. Vendar to še ne pomeni, da se bo povečalo število nakupov, klicev ali povpraševanj. Zato delimo spletno optimizacijo na Off-site in na On-site optimizacijo. K temu pa se priključuje še uporabniška izkušnja.
Off-site optimizacija v čisti osnovi zajema ustvarjanje povezav izven vaše spletne srani na vašo spletno stran. Paziti je potrebno na to iz kakšnih strani so narejene te povezave. V kolikor stran iz katere prihaja link ni dobro ocenjena pri Google potem si s tako povezavo lahko naredite več škode kot koristi. Hkrati morate vedeti, da t.i. No-follow povezave za vašo spletno stran niso koristne, saj jih Google ne zazna (namensko). Danes moramo paziti tudi na količino prejetih linkov iz ene same zunanje spletne strani. V kolikor je teh preveč, pav tako lahko pride do poslabšanja stanja.
On-site optimizacija obsega širok spekter dela na vaši lastni spletni strani. On-site optimizacija obsega tako kvalitetna besedila, čisto kodo, hitrost nalaganja strani kot uporabniško izkušnjo na strani. Hkrati obsega tudi meta podatke, alt tekste slik, pravilno poimenovanje slik, velikost in kvaliteta ter teža slik, količina in kvaliteta notranjih povezav na strani in še več.
V kolikor ste podjetje ki svoje storitve ali izdelke prodaja tudi v tujino in le ta prodaja poteka preko spletne strani vam priporočamo, da razmislite tudi o optimizaciji spletne strani za tuje trge.
Brez dobre uporabniške izkušnje na strani je vaša spletna stran bolj ali manj neuporabna. Dobra uporabniška izkušnja na strani namreč zagotovi daljši obisk, kar poveča možnost, da boste prejeli povpraševanje, da se bodo stranke prijavile na mailing novice ter seveda najpomembnejše, da bodo stranke izvedle nakup v kolikor imate spletno trgovino.
Uporabniška izkušnja je v začetku narejena po nekih standardih, kasneje pa lahko na podlagi meritev in statistike ugotovi kje pridobite in kje izgubite največ strank in morebitno prodajo. Na podlagi takšne statistike se izdelujejo dodelave in predelave strani. Torej če želite s spletno stranjo ali trgovino tudi služiti, morate vedeti, da je potrebno spletno stran / trgovino večno prilagajati potrebam in željam strank, kot zahtevam in logaritmom spleta.
PRIMER:
Najpogosteje se analize delajo na spletnih trgovinah. Pogosto izpostavljen primer slabše uporabniške izkušnje se vidi, ko imate veliko klikov na oglas, od tega se zmeren procent strank odloči za ogled izdelka in za klik na gumb “kupi”. Potem pa ugotovite, da zaključenih nakupov, ki bi vam dejansko prinesli dobiček, ni.
V tem primeru govorimo, da je uporabniška izkušnja nakupa izdelka slaba. Seveda je potrebno narediti dodatne analize in preizkuse, da ugotovite kje se je zataknilo. Je bilo to na mestu kjer je potrebno vnesti podatke, je do tega prišlo ker se je stranka morala obvezno registrirati, ali obrazec za vpis podatkov kartic ne deluje dovolj profesionalno, itd.
Oglejte si naše preteklo delo na SEO področju. Za vsako spletno stran omenjeno spodaj, je bila izdelana optimizacija spletne strani ali trgovine. Za vsako stranko posebej, si lahko ogledate pozicije pred in po določenem času dela na strani.
Stopite v kontakt z nami. Pišite nam ali pa pokličite na eno izmed spodnjih telefonskih številk.
Mijana Busančić
vodja ključnih strank
t.: 040 716 011
m.: mirjana.busancic@vsi.si
Jožica Cajnar
vodja prodaje
t.: 051 626 139
m.: jozica.cajnar@vsi.si
Blaž Benedik
Tržnik
t.: 031 736 858
m.: blaz.benedik@vsi.si
V kolikor nam boste pustili le pisno sporočilo ne pozabite dodati svoje telefonske številke na katero vas lahko pokličemo, da se dogovovrimo za sestanek.
Na začetku procesa optimizacije spletnih strani je potrebno določiti strategijo spletnega nastopa. Analiza je pomembna predvsem pri novih spletnih mestih. Z določitvijo ciljne publike in priložnosti v spletnem prostoru, na katere je konkurenca pozabila, se pripravi fokus.
Optimizacija spletnih strani se prične pri grajenju besed in besednih zvez. Fokus opredeljuje izgradnjo baze vseh ključnih besed, s katerimi stranka želi priti na prvo stran na Googlu. Naša posebnost je (poleg glavnih ključnih besed) osredotočenost na t. i. long tail-e. Pomembna je vsaka fraza, ki jo potencialen kupec vpiše v spletni iskalnik Google.
Naše delo zahteva veliko komunikacije z naročniki. Dela ne opravljamo enostransko, ampak vedno poskrbimo, da stranke razumejo potek SEO optimizacije spletnih strani. Tako lahko tudi same poskrbijo za pravilno umestitev elementov na spletno mesto.
Naša ekipa redno spremlja trende digitalnega marketinga in inovacij na področju SEO optimizacije. Z vsakoletnimi izobraževanji naših strokovnjakov poskrbimo, da optimizacija spletnih strani poteka v skladu z najnovejšimi standardi. Google zahteva aktivnosti na spletnih straneh.
Vsaka pravilna aktivnost prinaša rezultate, kar pomeni, da se spletna stran dviguje med rezultati zadetkov na Google. Z namenom čim bolj transparentnega sodelovanja na koncu vsakega meseca posredujemo poročilo o opravljenem delu ter rezultatih, ki jih je prinesla optimizacija spletnih strani SEO.
Spletna optimizacija ni enaka oglaševanju. To pomeni da se njenega učinka ne vidi nemudoma. Da se opazi njene učinke je včasih potrebno tudi večmesečno delo, na kar predvsem vpliva obstoječa in nova konkurenca ter njihovo pripravljenost strani s SEO vidika.
Oglaševanje je instantno in z njim hitro prideš do rezultata. Zato vsem strankam, ki na novo postavljajo spletno stran poleg optimizacije vedno ponudimo še marketing. Kaj SEO omogoča, oglaševanje pa ne, je dejstvo da so pozicije stabilne in niso odvisne od vašega mesečnega budgeta. Pri oglaševanju se namreč oglasi izgubijo takoj ko jih nehate plačevati.
Že imate spletno stran a so njene pozicije na iskalniku Google slabe? Ne dobite dovolj povpraševanj ali pa nakupi kar ne stečejo? Pišite nam in dogovorili se bomo za sestanek.