O ČEM GOVORIMO KO IZPOSTAVIMO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO?
Brez dobre uporabniške izkušnje na strani je vaša spletna stran bolj ali manj neuporabna. Dobra uporabniška izkušnja na strani namreč zagotovi daljši obisk, kar poveča možnost, da boste prejeli povpraševanje, da se bodo stranke prijavile na mailing novice ter seveda najpomembnejše, da bodo stranke izvedle nakup v kolikor imate spletno trgovino.
Uporabniška izkušnja je v začetku narejena po nekih standardih, kasneje pa lahko na podlagi meritev in statistike ugotovi kje pridobite in kje izgubite največ strank in morebitno prodajo. Na podlagi takšne statistike se izdelujejo dodelave in predelave strani. Torej če želite s spletno stranjo ali trgovino tudi služiti, morate vedeti, da je potrebno spletno stran / trgovino večno prilagajati potrebam in željam strank, kot zahtevam in logaritmom spleta.
PRIMER:
Najpogosteje se analize delajo na spletnih trgovinah. Pogosto izpostavljen primer slabše uporabniške izkušnje se vidi, ko imate veliko klikov na oglas, od tega se zmeren procent strank odloči za ogled izdelka in za klik na gumb “kupi”. Potem pa ugotovite, da zaključenih nakupov, ki bi vam dejansko prinesli dobiček, ni.
V tem primeru govorimo, da je uporabniška izkušnja nakupa izdelka slaba. Seveda je potrebno narediti dodatne analize in preizkuse, da ugotovite kje se je zataknilo. Je bilo to na mestu kjer je potrebno vnesti podatke, je do tega prišlo ker se je stranka morala obvezno registrirati, ali obrazec za vpis podatkov kartic ne deluje dovolj profesionalno, itd.