Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

Facebook in Instagram

Prisotnost podjetja na socialnih omrežjih Instagram in Facebook je danes izjemnega pomena za uspešno predstavitev podjetja potencialnim kupcem, saj sta Instagram in Facebook med najbolj priljubljenimi družbenimi omrežji na svetu, z več milijardami aktivnih uporabnikov. Slednje predstavlja velik potencial za podjetja, da dosežejo svoje ciljne skupine.

S prisotnostjo na teh platformah lahko podjetje vzpostavi neposredno komunikacijo s svojimi strankami, izboljša prepoznavnost blagovne znamke in promovira svoje izdelke ali storitve. Sledilce lahko obveščajo o novostih, dogodkih, akcijah in popustih ter jih spodbudijo k nakupu.

Prisotnost na Instagramu in Facebooku lahko poveča tudi organski doseg objav in vpliva na optimizacijo iskalnih rezultatov, kar ima dolgoročno pozitiven vpliv na SEO (Search Engine Optimization) optimizacijo spletnih strani. Na koncu koncev spletni pajki iskalnika Google preverijo prav vsako povezavo, ne glede na to od kod prihaja.

Za vzpostavitev uspešne prisotnosti na socialnih omrežjih je potrebno redno in kakovostno objavljanje vsebin ter sprotno odzivanje na komentarje in sporočila sledilcev.

Vsekakor je prisotnost na socialnih omrežjih Instagram in Facebook danes skorajda nujna za vsako podjetje, ki želi uspeti z uspešno promocijo na spletu.

REFERENCE

S PODROČJA OGLAŠEVANJA NA FACEBOOKU

Oglejte si naše preteklo delo na področju oglaševanja.

Zgradite svojo blagovno znamko na Facebooku in Instagramu
Na tej točki se najbrž sprašujete, kaj lahko za boljši promocijo tvojega podjetja storimo mi?

Praktično vse. Za vaše podjetje bomo naredili raziskavo katero vrsto vsebin imajo vaši sledilci najraje, ob katerih dnevih ter katerih urah so najbolj aktivni ter na podlagi vseh teh informacij pripravili načrt objav na socialnih omrežjih.

OGLAŠEVANJE NA SOCIALNIH OMREŽJIH FACEBOOK IN INSTAGRAM

Oglaševanje na socialnih omrežjih Facebook in Instagram je postalo eno najpomembnejših orodij za trženje in promocijo izdelkov ali storitev.

Facebook in Instagram omogočata ciljno oglaševanje, kar pomeni, da lahko oglaševalci izberejo točno določeno ciljno publiko, ki jo želijo doseči. Na ta način se lahko izognemo oglaševanju širši javnosti, ki morda ni zainteresirana za ponujene izdelke ali storitve ter hkrati dosežemo večjo učinkovitost oglaševanja. Če povemo to na bolj enostaven način: če oglas prikažemo pravemu občinstvu bo stopnja nakupov veliko večja.

Oglaševanje na Facebooku in Instagramu omogoča uporabo različnih formatov oglasov kot so slike, videoposnetki ali karuselni oglasi. Ti formati so prilagojeni za različne ciljne skupine in cilje oglaševanja, kot so ozaveščanje o blagovni znamki, pridobivanje novih sledilcev, prodaja izdelkov in tako naprej.

Poleg tega, Facebook in Instagram nudita tudi odlična analitična orodja s katerimi lahko spremljajo učinkovitost svojih oglasov, merijo uspešnost kampanj ter sprejemajo ustrezne ukrepe za optimizacijo oglaševanja.

Na splošno je oglaševanje na socialnih omrežjih Facebook in Instagram zelo učinkovito, saj omogoča doseganje široke ciljne publike, visoko stopnjo personalizacije, merjenje uspešnosti oglaševanja in prilagajanje oglasov glede na določeno ciljno skupino.