Prisotnost podjetja na socialnih omrežjih Instagram in Facebook je danes izjemnega pomena za uspešno predstavitev podjetja potencialnim kupcem, saj sta Instagram in Facebook med najbolj priljubljenimi družbenimi omrežji na svetu, z več milijardami aktivnih uporabnikov. Slednje predstavlja velik potencial za podjetja, da dosežejo svoje ciljne skupine.
S prisotnostjo na teh platformah lahko podjetje vzpostavi neposredno komunikacijo s svojimi strankami, izboljša prepoznavnost blagovne znamke in promovira svoje izdelke ali storitve. Sledilce lahko obveščajo o novostih, dogodkih, akcijah in popustih ter jih spodbudijo k nakupu.
Prisotnost na Instagramu in Facebooku lahko poveča tudi organski doseg objav in vpliva na optimizacijo iskalnih rezultatov, kar ima dolgoročno pozitiven vpliv na SEO (Search Engine Optimization) optimizacijo spletnih strani. Na koncu koncev spletni pajki iskalnika Google preverijo prav vsako povezavo, ne glede na to od kod prihaja.
Za vzpostavitev uspešne prisotnosti na socialnih omrežjih je potrebno redno in kakovostno objavljanje vsebin ter sprotno odzivanje na komentarje in sporočila sledilcev.
Vsekakor je prisotnost na socialnih omrežjih Instagram in Facebook danes skorajda nujna za vsako podjetje, ki želi uspeti z uspešno promocijo na spletu.