Zakaj uporabljati Google Ads? Ker s svojimi neprestano razvijajočimi se orodji omogočajo podjetjem, da targetirajo (potencialne) stranke v najbolj ključnem trenutku – ko stranke iščejo informacije o produktu, ki jih zanima. Tako se strankam ponudi informacije o tem, kar jih zanima, in se odgovori na njihovo informacijsko potrebo. Za učinkovito Google Adwords kampanjo je potrebno dobro analizirati spletno stran ter določiti ključne besede, po katerih bodo stranke podjetje iskale. Po končani analizi besed le-te zakupimo in ustvarimo oglasno kampanjo. Ko potencialna stranka v iskalnik vpiše eno od zakupljenih besed, se na prvi strani rezultatov prikaže oglas, ki smo ga ustvarili. Prav tako se prikaže povezava do spletne strani, kjer se nahaja več informacij o ponudbi.
Pri Google Ads oglaševanju za oglas plačamo samo takrat, ko nekdo klikne nanj. Namen takega oglaševanja pa ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih cenah, pač pa orodje služi doseganju potrošnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. O rezultatih kampanje se lahko tekom celotnega procesa vsak dan prepričamo preko statistike, ki jo orodje omogoča. Statistika vsebuje pomembne informacije o številu iskanj po različnih besedah, klikih na oglase, CTR, številu konverzij in ostalimi podatki.
Če želite, da bi tudi vaša spletna stran postala enostavno dostopna (potencialnim) strankam, vam priporočamo, da se odločite za Google Ads kampanjo. Z njo bodo vaši potencialni kupci ponujen izdelek ali storitev odkrili hitreje, saj se oglasi prikazujejo na vrhu seznama rezultatov.
S pomočjo Google Ads, katerega namen je doseči potencialne stranke s pravim sporočilom, bodo vaši potencialni kupci o ponudbi podjetja hitro obveščeni.
Uspešnost kampanje lahko preverite kadarkoli in kjerkoli, saj vam je omogočeno nenehno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani. Orodje beleži število iskanj po različnih besedah, klike na oglase, CTR, število konverzij in druge podatke. Pri pripravi bodočih kampanj je to izjemnega pomena, saj je uspeh odvisen prav od naštetih parametrov.
S pomočjo Google Ads oglaševanja bo vaša spletna stran kotirala na najvišja mesta v iskalniku. To pomeni vidnost in prepoznavnost ter več obiskov vaše spletne strani. Produkt oz. storitev, ki jo ponujate, bo postala bolj prodajana. To vodi v uspešno in redno rast podjetja.
Veliko strank se sprašuje, zakaj izbrati prav to oglaševanje. Razlogov je veliko in prednosti ogromno. V prvi vrsti ne smemo pozabiti, da je Google pri nas in v tujini najbolj razširjen med internetnimi iskalniki. Ljudje informacije najverjetneje najprej iščejo prav na Googlu. Oglaševanje na njem omogoča, da je vaša stran uvrščena visoko med zadetki iskanja. To pripomore k povečanju obiska in prodaje.
Najprej velja izpostaviti, da se s pomočjo orodja v ključnem trenutku doseže potencialne stranke, ki se odločajo za nek nakup. Ker se lahko oglasi prikazujejo tudi lokalno, učinkovito targetiramo krog ljudi, ki jim želimo nekaj ponuditi. Z orodjem dosežemo tudi mobilne uporabnike, ki jih je dandanes nešteto in predstavljajo pomembno ciljno skupino Google Ads kampanj. Nenazadnje pa ne smemo pozabiti na možnost več različnih sočasnih oglaševalskih akcij.