GOOGLE ADS
je oglaševalska platforma, ki omogoča prikaz oglasa uporabnikom po iskalniku …
se pogosto uporablja za povečanje prepoznavnosti znamke, promocijo izdelkov …
Tu lahko objavite prispevke, novice, akcije in izdelke. Ima vse lastnosti vaše spletne strani …
Google Analytics 4 predstavlja novi standard analitične platforme Google Analytics …
“Ker se zavedamo moči interneta, pomembnosti vidnosti in tega, da internet veliko podjetjem predstavlja večinski del prometa, nudimo spletni marketing – tudi za tujino.„
Ste na zgornje vprašanje odgovovrili za DA? Razmislite o 1001 možnosti oglaševanja vaših produktov in storitev. Kontaktrirajte nas in pomagali vam bomo!
Spletno oglaševanje zajema vse možne vrste oglaševanja, ki potekajo na spletu ali s pomočjo le tega. Pod spletno oglaševanje spadajo Google Ads oz. Google oglasi, oglaševanje preko družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, LinkedIn, e-mail marketing, oglaševanje na spletnih straneh ipd.
Danes je splet zelo podoben prenatrpani tržnici, kjer se desno in levo od tebe nahaja konkurenca s podobnimi izdelki. Stranke pa ne vedo točno iz katere stojnice so vzele jabolko.
Da v takšnem prostoru ostaneš opazen, moraš biti, rahlo vsiljiv a vseeno spoštljiv, glasen in drugačen. To na spletu dosežemo lahko na tri načine.
Branding je gradnja na prepoznavnosti vašega podjetja ali posamezne znamke izdelka, ki ga vaše podjetje izdeluje. Začetek gradnje dobro prepoznavne znake se začne že pri proizvodnji in pri oblikovanju embalaže ter logotipa. Če pa se usmerimo na oglaševalski del brandinga, le tega dosežemo z veliko količino oglaševanja ter z dobro prakso dela. Le zadovoljni kupci bodo namreč na koncu tudi redni kupci. Z obsežnim in dolgotrajnim oglaševanjem namreč dosežemo širok spekter oseb. Pri takšnem oglaševanju se po navadi ne omejujemo samo na trenutne potencialne stranke, saj moramo razmišljati širše.
Če prodajamo izdelke, ki so primerni za starejše moramo vedeti, da bodo mednje v prihodnje spadali tudi najstniki in mladi. Zadovoljni stari straši pa bodo zaupanje prenesli na mlajše generacije.
Branding se je ve preteklosti gradil izključno s tradicijo zaupanja, danes pa vse skupaj poteka hitreje. Namreč stranke danes svoje mnenje izrazijo na številne načine, doseg njihovega zadovoljstva ali nezadovoljstva pa je preko spleta neomejen.
Znamka mora torej biti všečna na pogled, oglaševana toliko časa, da se zasidra v spomin, hkrati pa mora nakup potekati na način zadovoljni kupec je redni kupec. To seveda ne pomeni, da morajo biti izdelki poceni ali pa takšni katere smo primorani kupiti v nekem periodičnem obdobju. Moramo pa omogočiti dobro prakso pri vračanju izdelkov zaradi napake ali drugih dejavnikov, brezplačno vračilo, hitro komunikacijo in pomoč stranki, dosledni moramo biti pri varovanju osebnih podatkov itd.
Oglaševanje izdelkov ali storitev se od opisanega brandinga precej razlikuje. Tu je namen prodati dotični izdelek ali storitev. Oglaševanje je ciljano na današnjega kupca, zato mora podjetje dobro vedeti kdo je to. Oglaševanje je pri prodajo časovno krajše oziroma se menja. Uporablja se ves spekter marketinških orodij od tega da nudite najbolj ugodne izdelke, omejene akcijske ponudbe, do tega da oglašujete kvaliteto ali dobro opravljene storitve. Oblika oglasov se tudi menja hitreje in se prilagaja sezoni, okusu kupca, vrsti izdelka, targetirani osebi. Pri takšnem oglaševanju se tudi omejujemo na tip prostora kjer se bo naš oglas pojavil. Vsi vemo da so družbena omrežja sedaj razdeljena po letih. Starost uporabnikov facebooka se je dvignila že pošteno nad 30 let, Instagram lovi generacije med poznimi dvajsetimi in zgodnjimi tridesetimi leti, za najstnike pa je trenutno popularen TikTok, ki ima čisto svoj način netipičnega oglaševanja. Vmes se pomešajo vedno bolj popularni Influencerji, nova družabna omrežja, propad starejših itd.
SEO ali optimizacija spletnih strani lovi predvsem organske zadetke. Torej z uspešnimi pozicijami se poveča možnost obiska vaše strani. Seveda pa je le to odvisno od tega ali vaše storitve, izdelke in/ali znamko potencialni kupci vpišejo v iskalnik Google.
Če ustvarimo izdelek za katerega še ni nihče slišal, konkurence ni ker tak izdelek še ne obstaja pomeni da nas nihče po spletu tudi iskal ne bo. V takšnem primeru vam bo za začetek koristilo le klasično oglaševanje na spletu. Seveda pa po uspešnem Start-Upu na SEO ne smemo pozabiti. In ker so učinki optimizacije spletne strani vidni kasneje kot klasično oglaševanje, je smotrno, da se le tega vključi tudi na začetku celotnega procesa.
Stopite v kontakt z nami. Pišite nam ali pa nas pokličite na eno izmed spodnjih telefonskih številk.
Mijana Busančić
vodja ključnih strank
t.: 040 716 011
m.: mirjana.busancic@vsi.si
Jožica Cajnar
vodja prodaje
t.: 051 626 139
m.: jozica.cajnar@vsi.si
Blaž Benedik
Tržnik
t.: 031 736 858
m.: blaz.benedik@vsi.si
Facebook je spletno družbeno omrežje oz. platforma, ki svojim uporabnikom dovoljuje in omogoča izdelavo osebnega profila in enostavno deljenje vsebin (slike, mnenja, dogodki, misli, …) z ostalimi uporabniki Facebooka. Facebook platforma je bila ustvarjena leta 2004 in je imela po zadnjih podatkih iz leta 2022 več kot 2,9 milijarde aktivnih uporabnikov po celem svetu.
Oglaševanje preko Facebooka deluje tako, da oglasi ciljajo tiste osebe, ki so v preteklosti na izdelke ali storitev, ki jo nudi oglas, izrazile zanimanje. Oglasi se prikazujejo na desni strani Facebook strani, kjer zainteresirana oseba z dvojnim klikom na gumb izve več o ponujenem izdelku. Znotraj platforme se pojavijo še drugi načini oglaševanja kot je t.i. boosting objave in še več. Oglaševanje oz. oglase se na Facebooku zaračunava glede na ceno na klik, ceno na tisoč prikazov ali ceno na dejanje.
Če lahko na Facebooku uporabnik objavlja in deli prav vse, pa se je Instagram osredotočil izključno na vizualni vidik platforme in tako omogoča predvsem komunikacijo preko slik in video posnetkov. Uporabniki lahko dodajajo kratke napise, #hashtage in celo lokacijske oznake svojim objavam. Sodelovanje z drugimi uporabniki platforme poteka predvsem z všečkanjem, komentiranjem in označevanjem.
Instagram oglasi so ustvarjeni z istimi orodji, ki se uporabljajo za ustvarjanje običajnih objav, vendar so označeni kot sponzorirani. Oglasi so izbrani na podlagi demografskih podatkov in zanimanj uporabnikov. Nastavitve oglasa je mogoče prilagoditi na vrsto ciljev, vključno z obiski spletnega mesta, namestitvami aplikacij, prepoznavnostjo blagovne znamke ali celo prodajo izdelkov. Oglasi so lahko ciljno usmerjeni na določeno ciljno skupino, kot je lokacija, spol ali starostna skupina. Oglasi se zaračunavajo na podlagi cene na klik ali cene na prikaz.
Linkedin je spletni portal za t.i. profesionalno mreženje, ki se po večini uporablja za povezovanje strokovnjakov z vsega sveta. Uporablja se predvsem za iskanje iskalcev zaposlitve oz. strokovnjakov iz določenih področij in delodajalcev, pa tudi za mreženje, objave delovnih mest in strokovni razvoj. LinkedIn je za določena področja idealen portal tudi za oglaševanje.
LinkedIn oglasi podjetjem omogočjo, da dosežejo svoje ciljne skupine in povečajo prepoznavnost blagovne znamke. Oglasi so na LinkedIn-u ciljno usmerjeni na določene skupine ljudi na podlagi sledečih meril: lokacija, delovno mesto, spretnosti in podobno. Oglasi so lahko ciljno usmerjeni na posamezne uporabnike ali na celotno omrežje LinkedIn. Prikazani so v obliki sponzoriranih objav in se lahko uporabljajo za promocijo izdelkov in storitev, ustvarjanje potencialnih strank ali spodbujanje prometa na spletnem mestu.
Google Ads (prej znan kot Google Adwords) je spletna oglaševalska platforma, ki jo je razvil Google. Podjetjem vseh velikosti omogoča ustvarjanje in prikazovanje oglasov na straneh z rezultati iskalnika Google, na YouTubu portalu in na drugih spletnih mestih v Google prikaznem omrežju. Z Google Ads lahko oglaševalci ciljno usmerijo svoje oglase, da dosežejo ciljno skupino.
Mailing oglaševanje se začne z legalnim zbiranjem kontaktov zainteresiranih oseb. Le te se da pridobiti preko spletne strani lastnega podjetja, z raznimi nagradnimi igrami, preko družbenih omrežij itd. Zbrane e-mail naslove imenujemo tudi mailing liste. Na razpolago so številni t.i. mailing programi, ki jih lahko povežemo s spletno trgovino ali spletno stranjo, lahko pa jih uporabljamo tudi brez njih. Namen teh programov je uporabniku enostavna izdelava oglasnih mailov, ki jih nato posredujemo na večje število prejemnikov. Maili po večini vsebujejo oglasna sporočila, akcije, novosti, novice in podobno. Uporablja se jih tako da povečanje prodaje kot za povečanje prepoznavnosti podjetja. Mailing programi po večini omogočajo tudi sledenje odziva prejemnikov, njihove klike in podobno.
Že imate spletno stran a preko nje ne prodate toliko kot bi si želeli? Vam konkurenca prepogosto »spelje« stranke? Ne dobite dovolj povpraševanj ali pa nakupi kar ne stečejo? Pišite nam.