Pojem on-site optimizacija zajema širok spekter dejanj na vaši lastni spletni strani. On-site optimizacija je tisti del optimizacije, kjer se v ozadju spletne strani prireja več faktorjev, ki vplivajo tako na uporabniško izkušnjo kot na ‘branje Googlovih robotkov’, kateri zaznajo bolj ali manj relevantno vsebino. Na podlagi Googlove zaznave le ta določi katera stran bo višje rangirana in do vsebine katere bo potencialni uporabnik lahko hitreje prišel. Celotni namen on-site optimizacije je, da je uporabniška izkušnja kar se da pozitivna, predvsem pa, da obiskovalec strani hitro pridobi konkretne odgovore na svoja vprašanja.
On-site optimizacija – par dejavnikov
Navajamo nekaj izmed najpomembnejših dejavnikov, ki zajemajo on site optimizacijo:
- Kvalitetna besedila s ključnimi besedami (vsebina, ki bo vidna na strani, bodisi blog članki/novice ali pa opisi kategorij ipd.)
- Čista programska koda
- Hitrost nalaganja strani (na katere vplivajo velikost slik, video vsebin, animacije, dolžina programske kode,…)
- Alt texti
- Ustrezni meta podatki (naslov, opis,), ki morajo vključevati ključne besede za razlago vsebine, ki bo privabila več obiskovalcev
- Primerno optimizirana stran za mobilne naprave
- Notranje (interne) povezave, ki med sabo povezujejo sorodne vsebine
On-site optimizacija je ena izmed ključnih strategij optimizacije za spletno iskanje, saj pomaga izboljšati kakovost in relevantnost vsebine na spletni strani ter pomaga pri doseganju boljših rezultatov v iskalnikih.