Spletni marketing zajema precej široko področje, zato se v naši digitalni agenciji s podjetji oziroma naročniki dogovorimo za marketinški načrt, pri čemer zasnujemo strategijo za spletno trženje po različnih kanalih. Pri tem gre lahko za SEO optimizacijo iskalnikov, kjer z različnimi pristopi skušamo doseči čim višje pozicije spletne strani na iskalnikih, ter za ustvarjanje prometa na strani, ki prihaja iz plačljivih oglasov na iskalnikih.
Kampanje iskalnikov, ki zajemajo oglase na klik, lahko izvajamo v orodju Google Ads. Kanali za trženje preko spleta zajemajo tudi ustvarjanje optimiziranih vsebin oziroma besedil z dodano vrednostjo, ki so prilagojena ciljni publiki, in oglaševanje na družbenih omrežjih preko brezplačnega organskega prometa ali sponzoriranih objav. Da bi bil spletni marketing čim bolj učinkovit, je potrebno optimizirati tudi spletno stran podjetja in jo narediti privlačno za iskalnike ter prijazno do uporabnikov.
V digitalni agenciji smo specializirani za uporabo orodja Google Ads. S pomočjo plačljivih Googlovih oglasov v iskalnem omrežju umestimo informacije o podjetju tako, da povečujemo organske zadetke z najvišjimi mesti oglasov na iskalnikih. V tem delu spletni marketing zajema preučitev ključnih besed, ki se navezujejo na storitve in izdelke podjetja, ter preučitev najpogostejših iskalnih poizvedb. Za učinkovito Google trženje preko spleta je pomembno, da napravimo analizo, kjer določimo ciljne skupine, konkurenco in ključne besede.
Znotraj Google Ads kampanje za spletno trženje določimo tudi kazalce uspešnosti, ki se navezujejo na to, koliko je bilo ustvarjenih klikov, koliko se je povišala prodaja izdelkov ter koliko novih strank in njihovih kontaktov je podjetje pridobilo. Nudimo tudi Google Ads ponovno trženje preko spleta oziroma remarketing, pri čemer s prilagojenimi oglasi nagovarjamo kupce, ki so že obiskali našo spletno stran.
Strateško oglaševanje na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, omogoča, da preko upravljanja poslovnega profila in preko sponzoriranih in brezplačnih objav lahko učinkovito dosežemo ciljno publiko, vzpostavimo direkten stik s strankami podjetja, tržimo nove izdelke in storitve ter zgradimo skupnost, ki jo povezuje blagovna znamka. Učinek oglaševanja na družbenih omrežjih lahko tudi izmerimo, pri čemer dobimo podatke o tem, koliko ljudi je kliknilo na objavo, koliko njih se je odzvalo povabilu, ali pa koliko njih je zaradi objave obiskalo spletno stran.
Družbena omrežja za podjetnike upravljamo tako, da najprej vzpostavimo vsebinsko in oblikovno urejen poslovni profil, nato pa določimo ciljne skupine in na podlagi tega pripravimo in objavimo različne vrste oglasov. Za spletni marketing na socialnih omrežjih tudi določimo proračun in čas prikazovanja oglasov.