Če ste nekaj kupili in ste z nakupom (ne)zadovoljni, pustite svoje mnenje! Enostavni backlinki se lahko tvorijo tudi preko različnih obrazcev za podajanje mnenj in komentarjev, ki se nahajajo na spletnih straneh. Ker se podjetja rada pohvalijo z mnenji svojih strank, jih tudi z veseljem pokažejo na spletni strani. Grajenje backlinkov na takšen način pomeni pridobivanje zaupanja ciljne skupine. Ni boljšega in bolj poštenega oglaševanja kot so mnenja strank, zato pustite svoje mnenje. Če je mogoče, pustite tudi povezavo do svoje spletne strani ali trgovine, preko katere vas bodo posamezniki lahko našli. Grajenje povezav je bistveno za uspešno delovanje in poslovanje podjetja.
Pri spletni trgovini je najbolj pomembno to, kako vanjo privabiti prave obiskovalce in jih prepričati v nakup. Kaj privabi kupce? Eden izmed najboljših načinov za to so komentarji oziroma mnenja o izdelkih. Če imate v spletni trgovini obrazce za oddajo komentarja ali mnenja o izdelku, prosite kupce, naj to storijo. Na splošno je situacija taka, da je komentiranja veliko premalo. Če ima spletna trgovina v ozadju oblikovano skupino zadovoljnih strank, ki komentira, podaja svoje mnenje, všečka itd., potem ima to lahko veliko moč pri odločitvi za nakup povprečnega uporabnika spleta. Če potencialni kupec vidi sama dobra mnenja o izdelku, je verjetno, da se bo odločil za nakup. Obratno seveda velja tudi za negativna mnenja.
Ljudem je pomembno mnenje drugih in kar nekaj je dejstev, ki govorijo v prid komentiranju izdelkov oziroma puščanju mnenj. Raziskave kažejo, da komentarji izdelkov v povprečju pripomorejo h kar 18 % večji prodaji. 58 % potrošnikov bo kupilo izdelek v spletni trgovini, kjer si lahko najprej preberejo mnenje ostalih. Prav tako je dokazano, da uporabniki veliko bolj zaupajo v mnenja o izdelkih, ki jih podajajo ostali uporabniki, kot pa v opise izdelka. Velika večina spletnih uporabnikov bolj zaupa mnenju ostalih spletnih nakupovalcev kot pa prodajalcem. Zdi se, da je potencialnemu kupcu najbolj pomembna izkušnja tistega, ki je izdelek že preizkusil. Pozitivna mnenja lahko pomagajo pri prodaji, negativni odzivi pa ji škodijo.
Dognali smo, da bi vsi potrošniki radi prebrali mnenje nekoga, ki je izdelek že kupil. Dejstvo pa je, da ga le redko pišemo tudi sami. Če se odločate za izdelavo spletne trgovine, ne pozabite na dodatke, s katerimi boste kupcu omogočili, da oceni, komentira, primerja artikle in pusti svoje mnenje. Med te dodatke sodijo: ocenjevanje izdelka, komentiranje izdelka, primerjanje izdelka, modul z dodatnimi artikli, modul s povezanimi artikli, navzkrižna prodaja. Zavedajte se, da vaša spletna stran oziroma trgovina nujno potrebuje komentarje svojih kupcev. Omogočite jim to.
Prvi korak za boljšo prodajo je to, da svojim kupcem zagotovite priložnost, da pustijo svoje mnenje. Vaša naloga je tudi, da vsak napisan komentar ali mnenje nagradite. Pomagate si lahko tudi s pošiljanjem e-novic.
Zavedajte se, da lahko pozitiven komentar ali mnenje zelo pripomore k odločitvi za nakup. Zato se zahvalite kupcem za njihovo mnenje. Stranka mora dobiti občutek, da cenite njeno izkušnjo ter da boste upoštevali njene predloge o izboljšavah. Poskrbite, da ima vsak izdelek na v vaši spletni trgovini kakovosten opis, konstruktivne komentarje, lepo grafično podobo, slike itd. Žaljive, prostaške ali “spam” komentarje lahko brez slabe vesti izbrišete.
Linkbuilding je proces ustvarjanja oziroma grajenja povezav na našo spletno stran. Grajenje povezav je eden najboljših načinov za doseganje večje priljubljenosti vaše spletne strani. Link building je pomemben zato, da iskalniki kot je Google našo spletno stran prepoznajo kot pomembno, saj se veliko strani navezuje nanjo (preko povezav v besedilih). Posledično to pomeni, da se naša stran uvršča na višje pozicije. V vsaki SEO kampanji je link building ključnega pomena.
Grajenje povezav je bistveno za našo spletno stran, saj nam pomaga pri pridobivanju kakovostnega obiska. Prav tako velja spletna stran za dragocen vir, če vsebuje kakovostne vhodne povezave. Link building pomaga ustvarjati zavedanje, vidnost in kredibilnost spletne strani, pomaga pa tudi pri indeksaciji v iskalnike.