Pričnimo
projekt

Optimizacija spletnih strani in Google oglaševanje

Optimizacija spletnih strani in Google oglaševanje sta ključna elementa iskalnega marketinga. Gre za dve učinkoviti orodji, ki v sklopu internetnega marketinga prinašata največjo vrednost v spletnem oglaševanju. Google oglaševanje in optimizacija se v svojem bistvu razlikujeta, skupaj pa dajeta odlične rezultate, saj obe strategiji vplivata na iskalne rezultate. Če se tudi sami odločate za izdelavo ali optimizacijo spletne strani, nas kontaktirajte. V podjetju Vsisi d. o. o. imamo z optimizacijo in Google oglaševanjem veliko izkušenj. Dovolite nam, da vam pomagamo stopiti iz množice povprečnežev. S skupnimi močmi lahko prilezete visoko. Zelo visoko. Na prvo mesto!

 

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletne strani (SEO – search engine optimization) je postopek, s pomočjo katerega vašo spletno stran predelamo in prilagodimo tako, da postane iskalnikom prijazna. Rezultat optimizacije je, da se vaša spletna stran uvršča na višja mesta med iskalnimi rezultati v Googlu. Optimizacija se deli na on site optimizacijo, ki se izvaja na spletni strani. Tukaj gre za posege v spletno stran, ki vključujejo spreminjaje vsebin, prav tako pa lahko vključujejo spremembe s tehničnega vidika. On site optimizacija je pravzaprav prilagoditev ključnih elementov na spletni strani, ki ustrezajo algoritmom spletnih iskalnikov.

Pri tem se posebna pozornost posveča ustreznosti domene, izbiri URL naslova, izbira naslovov vsebin, gostota ključnih besed v vsebini, meta oznake itd. Off site optimizacija se izvaja izven vaše spletne strani in izboljšuje vašo prepoznavnost. Z njo pridobivamo povratne povezave na vašo spletno stran. Vsaka povezava z druge spletne strani vaši spletni strani pomaga, da jo iskalniki uvrstijo višje med rezultate iskanja.

optimizacija spletnih strani

Kaj je Google oglaševanje?

Vaša spletna stran je lahko še bolje pozicionirana, če se odločite za Google oglaševanje. Gre za najnaprednejše digitalno oglaševanje, pri katerem sami izbiramo komu želimo prikazovati naše oglase. Google oglaševanje omogoča, da se vaš oglas prikaže le na točno določene ključne besede, ki so za vas pomembne in ki najbolje opišejo vaše delovanje. Če se ukvarjate s storitvami ali prodajo različnih izdelkov, je Google oglaševanje primerno tudi za vas.

Njegov namen je predvsem povečati obseg poslovanja preko spleta. Poskrbite, torej, da vas kupci najdejo. Google oglaševanje velja za enega najbolj ciljno naravnanih oglaševanj, s pomočjo katerega lahko povečate svoj posel in posledično tudi poslovni uspeh. Naj vas stranke opazijo takrat, ko v Googlu iščejo stvari, ki jih vi ponujate. Pri tem pa boste plačali samo, ko kliknejo na vaš oglas in obiščejo vaše spletno mesto.

google oglaševanje

 

Prednosti hkratne uporabe Google oglaševanja in optimizacije

Ena izmed prednosti hkratne uporabe optimizacije spletne strani in Google oglaševanja je zagotovo opaznost oziroma dodatna izpostavljenost med rezultati. Ko se organski zadetki nahajajo na prvem mestu, stranke pogosto premami zmanjševanje oglaševanja in s tem manj stroškov. Ko se naši organski in plačani iskalni rezultati prikazujejo na vrhu, to dobro vpliva na povečanje prometa in ustvarja vtis, da uveljavljenosti znamke na določenem področju. Prav tako pa nam sodelovanje optimizacije in oglaševanja lahko priskrbi dvojene podatke za analizo. Na tak način lahko ugotovimo, katere ključne besede ustvarjajo največ konverzij in izboljšamo svojo strategijo.

Načelo tudi velja, da kar deluje za Google oglaševanje, deluje tudi za optimizacijo. Ko ugotovimo, kateri tekstovni oglasi ustvarjajo največ konverzij, lahko uporabimo to vsebino pri ustvarjanju meta naslovov, opisov in vsebine na strani. Z Google oglaševanjem lahko tudi zelo hitro preverimo stopnjo konverzije ključnih besed, ki jih uporabljamo za organsko optimizacijo. Takojšnje povratne informacije nam prikažejo učinkovitost izbranih besed. To nam pomaga pri oblikovanju uspešne digitalne strategije.

 

spletna stran
spletna stran

Kako se optimizira spletna stran?

Prva stvar, ko jo je potrebno razumeti je, da se optimizacijo izvaja na daljše časovno obdobje. Rezultati ne morejo priti čez noč. Pravilno izvajanje optimizacije prinašajo konstantne manjše napredke, vsota teh napredkov pa povrzoroči dolgoročno rast vaših pozicij. Cilj je povečanje našega “ugleda” v očeh iskalnega algoritma. Tako koot v resničnem življenju pa se ugled gradi počasi, izgubi pa se ga lahko čez noč. Zato je upoštevanje smernic iskalnikov ključno za kakršnokoli poslovno strategijo podjetja. Vse bližnjice in triki lahko sicer delujejo na kratek rok – do naslednje posodobitbe Googlovega algoritma. To pa je zelo slab temelj za grajenje ugleda podjetja in s tem povezanega poslovanja s pomočjo spleta.

 

Spletna stran optimizacija katere je premišljena – primer

Podjetje, ki se odloči za optimizacijo spletnih strani mora najprej razumeti dva osnovna koncepta. Prvi koncept je dolgoročnost strategije. To je vezano na postopno grajenje strategije, ki se ne odvije čez noč. Minimalno obdobje, ki ga more vsako podjetje posvetiti SEO delu je šest mesecev ali več. Večina podjetij, ki razume delovanje optimizacije, jo izvaja na enak način, kot  vse druge marketinške aktivnosti – torej, konstantno.

Drugi koncept, ki ga mora podjetje razumeti je, da višje pozicije na iskalnikih ne pomenijo avtomatsko cečjo prodajo. Tu ima večina podjetij težave z razumevanjem. Podobno je z oglasi. Oglaševanje povečuje prodajo, nemogoče je pa vnaprej določiti enačbo, kakšen marketinški budžet moram nastaviti, da se mi poveča prodaja za X procentov. Če bi bilo tako preprosto, bi podjetja enostavno vložila 100% razpoložljivih stredstev v oglase in naslednji mesec povečala prodajjo za 120%, 140% ali 200%.

Optimizacija povečuje spletni promet zaradi preprostega dejstva, da se na prvi strani iskalnika odvije preko 90% spletnega prometa. Torej, če smo na prvi strani za čim več ključnih besed, se nam poveča spletni promet. Vendar spletni promet ni enako spletna prodaja. Iskalec na iskalniku ima še vedno na voljo 10 zadetkov na prvi strani. Mogoče se bo odločil za vaše podjetje, mogoče se ne bo.

Ko ima spletna stran optimizacija ali oglaševanje izvaja še eno, dolgoročno pomembno aktivnost. Ta aktivnost je branding podjetja. Večkrat ko bo potencialna stranka videla vašo stran, vaš logotip, vaš URL, večja je možnost da se odloči za vaše podjetje, ko bo v prihodnosti imela 10 zadetkov na prvi strani. To pa je zopet proces, ki se ga izvaja postopno in na dolgi rok. Podobno kot reklamne brošure, Jumbo plakati, radijski in televizijski oglasi se tudi optimizacija spletnih strani izvaja predvsem za to, da se vtisne v kolektivni spomin vseh potencialnih strank. To pa je vredno več kot kakršnakoli enkratna prodaja.

Podjetje, ki to razume, bo z ekipo strkovnjakov kot smo mi, postavila dolgoročno strategijo, ki jo bo izvajala z jasnim ciljem v mislih – povečanje zaupanja.

 

spletna stran optimizacija
spletna stran optimizacija
  • Category :
  • Type :
Deli z drugimi: