Povečajte prodajo z optimizacijo spletne strani

Kaj sploh je spletna optimizacija in za kaj se uporablja? Beseda optimizacija je v SSKJ definirana kot "narediti, da kaj postane glede na dane možnosti najugodnejše, najboljše", v našem kontekstu pa se ta proces nanaša na spletne strani. V tujini se uporablja tudi izraz search engine optimization oziroma bolj znana kratica SEO. S tem, ko spletno stran optimiziramo, poskrbimo, da bo bolj vidna v rezultatih iskanja spletnih iskalnikov. Kaj to pomeni? Ko bo vaša potencialna stranka v Google vpisala neko ključno besedo ali frazo, bo vaše podjetje našla na vrhu zadetkov. Številne raziskave kažejo (pa tudi vsi to vemo že iz lastnih izkušenj), da si ljudje ogledajo le prvih nekaj rezultatov in ostale preskočijo. Na drugo stran rezultatov se le redko podajo. S tem, ko si zagotovite prve pozicije, privabite na svojo stran tudi veliko večino radovednih uporabnikov. Posledica je znatno povečan obisk, organski in zainteresirani obiskovalci ter izboljšana prodaja oziroma poslovanje vašega podjetja. Sama izdelava spletne strani brez načrtovane SEO strategije pomeni, da bo vaša spletna stran ostala nevidna v množici konkurence, česar pa si najbrž ne želite. Glede na podatke VeriSign je vsak mesec registriranih več deset milijonov novih spletnih naslovov (domen) - to je več kot 100.000 vsak dan. Kako vas lahko stranke najdejo v poplavi tolikih spletnih strani na internetu? Odgovor je optimizacija spletne strani! 
SEO optimizacija internetnih strani

Zakaj se SEO splača?

Pomislite, koliko ljudi uporablja Google! Podatki iz leta 2018 kažejo, da je na dan izvedenih 5.5 milijard poizvedb in več kot 63.000 na sekundo. Samo v Sloveniji se seveda izvede manj iskanj, a so številke še vedno visoke. Vse to priča k pomembnosti spletne optimizacije. Samo obstoj spletne strani NI dovolj, če le-ta ni ustrezno optimizirana! Taka izdelava vam ne bo prinesla donosa, ki si ga želite. Če si že gradite svojo digitalno prezenco, potem poskrbite, da stvar ne bo narejena le na pol. V Vsi.si poskrbimo za individualno SEO strategijo, prilagojeno vašemu podjetju in panogi delovanja, ki vas bo ponesla do samega vrha v Googlu. 

 

 

Metode spletne optimizacije 

Kako točno deluje spletna optimizacija? Metode so odvisne od značilnosti iskalnika, za katerega si želimo, da bi našo stran rangiral višje. Vsak iskalnik ima svoj algoritem in pravila glede tega, kako ocenjuje in razvršča zadetke. Ta pravila ponavadi niso javno znana, zato je SEO do neke mere vedno odvisna od ugibanja in predvidevanja. Algoritem se tudi stalno spreminja in izpopolnjuje. Izkušeni strokovnjaki pa vseeno vedo, kaj Google nagrajuje in česa ne mara! S tem znanjem se je potrebno nato lotiti optimizacije individualne spletne strani. SEO obsega prirejanje besedila na strani (da tekst vsebuje relevantne ključne besede), meta oznak, HTML struktur in URL-jev. Prav tako se osredotoča na grajenje povezav iz zunanjih spletnih strani (npr. socialnih omrežij ali podpornih blogov). Namen vsega tega je povečanje relevantnosti strani za iskalnike. Google relevantne strani nagradi z najboljšimi pozicijami.  
Off-site in on-site optimizacija
SEO optimizacija internetnih strani

Kaj kaže statistika?

Rezultati statističnih analiz potrjujejo pomembnost kakovostne optimizacije. 1 izmed 6 oseb na svetu redno uporablja Google, več kot polovica uporabnikov pa za iskanje uporablja mobilne naprave. Uporabniki se v 94% časa fokusirajo predvsem na organske (torej neplačane) rezultate. Kombinacija plačanega oglaševanja in osredotočenosti na optimizacijsko strategijo je pogosto odlična rešitev za pridobivanje novih strank. A organski rezultati še vedno kraljujejo. In do njih lahko pridemo le s pravilno optimizacijo!

Postopek optimizacije spletne strani

ANALIZA STANJA IN KONKURENCE

Na začetku je potrebno določiti strategijo spletnega nastopa. Analiza je pomembna predvsem pri novih spletnih mestih. Z določitvijo ciljne publike in priložnosti v spletnem prostoru, na katere je konkurenca pozabila, se pripravi fokus.
1
Optimizacija spletnih strani

PRIPRAVA BESED

Fokus opredeljuje izgradnjo baze vseh ključnih besed, s katerimi stranka želi priti na prvo stran na Googlu. Naša posebnost je (poleg glavnih ključnih besed) osredotočenost na t. i. long tail-e.
2
Optimizacija spletnih strani

IZOBRAŽEVANJE STRANK

Naše delo zahteva veliko komunikacije z naročniki. Dela ne opravljamo enostransko, ampak vedno poskrbimo, da stranke razumejo potek SEO optimizacije. Tako lahko tudi same poskrbijo za pravilno umestitev elementov na spletno mesto.
3
 
Optimizacija spletnih strani

PRIHAJAJOČE AKTIVNOSTI

Naša ekipa redno spremlja trende digitalnega marketinga in inovacij na področju SEO optimizacije. Z vsakoletnimi izobraževanji naših strokovnjakov pokrbimo, da optimizacija poteka v skladu z najnovejšimi standardi.
5

POROČILO O REZULTATIH

Vsaka aktivnost prinaša rezultate. Z namenom čim bolj transparentnega sodelovanja na koncu vsakega meseca posredujemo poročilo o opravljenem delu ter rezultatih, ki jih je prinesla SEO optimizacija.                                                                      
4

 

Zakaj nam zaupati optimizacijo vaše spletne strani?

SEO je naša specialiteta in nekaj, s čimer se ukvarjamo že več kot 10 let. Mesečno izvajamo optimizacijo za vodilna slovenska in tuja podjetja, ki uspešno poslujejo na konkurenčnih področjih industrije, storitvenih dejavnosti, gradbeništva, trgovine itd. Vsakemu projektu se posvetimo individualno, da s skupnimi močmi in v sodelovanju z naročnikom izdelamo kar najboljšo SEO strategijo - tako, ki bo prinesla želene rezultate in bo hkrati ustrezala naročnikovemu budgetu. Stopite v stik z nami! 
 

On site optimizacija

 

Optimizacija on site je nekaj, česar ne smemo zanemariti. Z meta podatki Googlu sporočimo vsebino svoje internetne strani, prav tako pa pripomoremo k boljši optimizaciji vsebin. Pomembna so tudi vidna besedila, namenjena tako uporabnikom kot iskalnikom. Teksti morajo biti kakovostni in naravni ter hkrati vsebovati izbrane ključne besede. On site SEO vključuje različne procese. Eden pomembnejših korakov - poleg kakovostnih vsebin - je tudi izbira ustrezne domene. On site predstavlja temelj za nadaljnje delo – off site optimizacijo!

Off site optimizacija

 

Tukaj gre za pisanje SEO člankov, kjer je potrebno paziti na uporabo ključnih besed in ustrezno gostoto besed. Z grajenjem povezav (linkbuilding) se članke poveže s stranjo podjetja. Posledica so boljše uvrstitve v Googlu in sorodnih iskalnikih. Oba vidika SEO sta zelo pomembna in najbolje delujeta v kombinaciji.  

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.