20. oktober 2016


Večina ljudi si predstavlja Google oglaševanje in spletno optimizacijo, kot dve povsem ločeni strategiji. Medtem ko sta si v veliko stvareh različni, nam lahko pomaga, če si jih predstavljamo, kot dve plati istega kovanca, saj obe vplivata na iskalne rezultate. Poznamo veliko načinov, ko se PPC in SEO lepo dopolnjujeta in prispevata k bolj uspešnim strategijam na iskalnikih. Spodaj objavljamo 8 prednosti zakaj se hkratna uporaba obeh splača.

 

1. Opaznost


Najbolj očiten razlog za uporabo obeh je dodatna izpostavljenost med iskalnimi rezultati. Ko se organski zadetki nahajajo na prvem mestu, stranke pogosto premami zmanjševanje oglaševanja in s tem manj stroškov. Vendar ko se naši organski in plačani iskalni rezultati prikazujejo na vrhu to dobro vpliva na povečanje prometa in ustvarja vtis, da uveljavljenosti znamke na določenem področju.

 

2. Dodatni podatki ključnih besed


Kombinacija izvajanja optimizacije in oglaševanja nam priskrbi dvojne podatke za analizo. Lahko ugotovimo katere ključne besede ustvarjajo največ konverzij in z njimi izboljšamo strategijo.

 

3. Podatke najboljših oglasov lahko uporabimo za izboljšanje vsebinske optimizacije


Kar deluje za Google oglaševanje, pogosto deluje tudi za optimizacijo. Ko ugotovimo kateri tekstovni oglasi ustvarjajo največ konverzij, lahko uporabimo to vsebino pri ustvarjanju meta naslovov, opisov in vsebine na strani. Z oglaševanjem takoj ugotovimo kaj deluje, medtem ko testiranje vsebine na organskih rezultatih lahko traja daljši čas.

 

4. Integracija izdelkov spletne trgovine v Adwords oglase


Posamezne izdelke lahko povežemo z oglasi, kjer bodo dodatno izpostavljeni. Povezava vodi direktno na izdelek, kjer je možen nakup. Ta možnost dodatno nadgradi organske rezultate.

 

5. Uporaba Google Site Search za iskanje ključnih besed


Glavni cilj Google oglaševanja je ugotoviti prek katerih ključnih besed kupci najdejo naše produkte in storitve. Aktivacija Site Search na spletni strani in analiza pogosto uporabljenih pojmov nam lahko pomaga pri razumevanju navad in potreb potencialnih kupcev.

 

6. Pomoč pri spopadanju s kritikami javnosti


Včasih se zgodi, da nekdo kritizira naše podjetje. Podobno kot v prvi točki, nam tukaj pomaga opaznost na iskalnikih. Če vodimo obe strategiji, lahko predstavimo svojo plat zgodbe.

 

optimizacija spletnih strani

 

7. Opaznost na socialnih medijih


Profilne podatke iz Facebooka lahko uporabimo za izjemno natančno targetiranje določene skupine posameznikov. Z analizo podatkov oglaševanja si lahko pomagamo pri dodelavi SEO strategije.

 

8. Testiranje organskih ključnih besed s PPC


Z Google oglaševanjem lahko hitro preverimo stopnjo konverzije ključnih besed, ki jih uporabljamo za organsko optimizacijo. Takojšnje povratne informacije nam prikažejo učinkovitost izbranih besed. To nam pomaga pri optimizaciji strategije.
Vir:
https://moz.com/ugc/8-ways-ppc-and-seo-are-better-when-used-together

 

izdelava spletnih strani

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.