Izbor pravih barv je eno najpomembnejših orodij pri izdelavi spletnega mesta, pogosto pa ostane povsem spregledano. Dobro izbrana barva ali barvna kombinacija pritegne uporabnikovo pozornost, poudari pomen spletne strani, pri uporabniku ustvari željo in ga motivira, vpliva celo na zvestobo strank. Barve in barvne kombinacije spletne strani naj bodo skladne z logotipom in občutki, ki bi jih podjetje rado vzbudilo pri obiskovalcih. Učinkovita izbira barv zahteva dobro načrtovanje in nekaj osnovnega znanja teorije barv.
Na barvnem kolesu ločimo tri sklope barv:
Harmonične in skladne barvne kombinacije izberemo tako, da na barvnem kolesu med seboj kombiniramo barve na štiri različne načine:
Vsaka barva nosi v človeški podzavesti določen pomen.
Ko izbiramo prave barve za spletno stran, pa moramo upoštevati tudi:
Blagovno znamko – če je naš posel že utečen, izberemo barve spletne strani, povezane z barvo logotipa in postopoma dodajamo barvne spremembe.
Naše občinstvo – izbrane barve naj bodo skladne s tem, katera čustva vzbujamo s izdelkom ali storitvijo, ki jo ponujamo.
Trende – razumevanje barvnih trendov nam nudi vpogled v prihodnost, kar našo spletno stran naredi sodobno in vplivno.
Ravnotežje – uskladimo barvno ujemanje in na barvni paleti izberemo najprej prevladujočo barvo, ki ji dodajamo ostale barve. Temne barve so običajno vidnejše in imajo vizualno več poudarka kot svetlejše barve.
Mavričnost spletne strani povzroča zmedo in utruja obiskovalčev pogled. Besedilo strani naj bo črne barve, saj je tako najlažje berljivo in ljudje so navajeni besedil v črni barvi. Izberimo 1-3 glavne barve na spletni strani, te zavzemajo 70% celotne strani. Zgolj ena barva naj bo izstopajoča, služi poudarkom in najpomembnejšim informacijam na strani. 1-2 barvi sta na strani nevtralni, kot ozadje oziroma barva praznine.