Grajenje zunanjih povezav

Off site optimizacija, za razliko od on site optimizacije, ki poteka na spletni strani, poteka izven spletnega mesta in je namenjena predvsem grajenju zunanjih povezav oziroma link buildingu. Več kot ima neka stran povezav iz drugih strani na spletu, ki imajo sorodno, relevantno vsebino, bolj pomembna je na iskalnikih in višje so njene pozicije za ciljane ključne fraze. Gradnja povezav mora biti postopna (organska), kar pomeni, da je najbolj prepričljivo za Google, če se ta zgodi sama od sebe zaradi kvalitete vsebin na spletni strani. Seveda pa pri tem lahko pomagamo z ustreznim dodajanjem povezav. Glavni del off-site SEO optimizacije je pisanje člankov. Pri pisanju SEO člankov je potrebno biti pozoren na gostoto ključnih besed, ki izhajajo iz fokusa, določenega ob pripravi na začetek izvedbe SEO optimizacije. Po pripravi besedil se SEO članke umesti na zunanja spletna mesta ter - kar je najpomembneje - tudi ustrezno poveže s ciljnimi spletnimi stranmi. Grajenje zajetne baze povezav, ki vodijo na spletno mesto, je tudi osnova vsake SEO optimizacije.

Grajenje povezav

 

 

Off site optimizacija – kako do boljših pozicij?

Poleg osnovnih elementov optimizacije na spletni strani (on site), ki vključuje meta oznake, vsebine, naslove, povezave, slike itd., je potrebno v optimizacijo vključiti tudi aktivnost izven spletnega mesta. S pomočjo off site optimizacije gradimo mrežo zunanjih povezav (vpisovanje v poslovne spletne imenike, izmenjava povezav, vpisovanje komentarjev na forume in bloge itd.), ki odločilno vplivajo na pozicioniranje spletne strani v brskalnikih. Kar nekaj je dejavnikov, ki imajo ključno vlogo pri pozicioniranju, in sicer število zunanjih povezav do spletnega mesta, ki ga želimo optimizirati in njihova kvaliteta, besedilo, ki se nahaja na zunanji povezavi in tudi položaj zunanje povezave na spletni strani. Ključni dejavniki so tudi število objavljenih zunanjih povezav na spletni strani in hitrost pridobivanja zunanjih povezav ter predvsem starost povezave. V podjetju Vsisi d. o. o. poskrbimo za kakovostno on site in off site optimizacijo vaše spletne strani.

 

 

Off-site optimizacija

Kaj pomeni dobra off site optimizacija spletne strani?

Off site optimizacija je dobra takrat, ko vaša spletna stran na naraven način pridobiva kvalitetne povratne povezave. Takšen način pridobivanja pravilnih povratnih povezav poskrbi, da bo vaša spletne stran dolgoročno imela koristi od teh povratnih povezav. Le s primerno in ustrezno off site optimizacijo spletne strani lahko dosežete dobre rezultate oziroma se uvrstite na visoka mesta v spletnih iskalnikih.

On site optimizacija spletne strani

On site optimizacija poteka na spletni strani s ciljem izboljšati pozicije na iskalnikih. Proces optimizacije spletne strani vključuje opredelitev ključnih besed, ki bam bodo pripeljale čim večje število potencialnih strank in obiskovalcev na vašo spletno stran. Če želimo, da je optimizacija uspešna, je potrebno ključne besede vključiti v naslov strani, v meta oznake za opis strani in ključne besede, v imena slik in opise, v imena datotek, v naslove in podnaslove, ki se pojavljajo v vsebinskem delu spletne strani. Izbrane ključne besede morajo biti smiselno vključene v vsebino, zato je pri on site optimizaciji ključnega pomena, da so vsebine napisane pravilno in z ustrezno gostoto ključnih besed.

On-site optimizacija

 

 

Kakšne so koristi link buildinga?

Lihnk building je ena od strategij SEO optimizacije spletne strani, s pomočjo katere lahko dosežemo višjo pozicijo v iskalnikih, kot je Google. Link building oziroma grajenje povezav je zahteven proces ustvarjanja povezav na našo spletno stran in velja za enega boljših načinov, kako doseči priljubljenost spletne strani. Bistvo grajenja povezav je, da Google ali drugi iskalniki našo stran prepoznajo kot pomembnejšo, če več strani povezuje na našo. To posledično pomeni, da jo uvrsti na višje pozicije, kar pa je naš primarni cilj. Zato je link building ključnega pomena za vsako učinkovito SEO optimizacijo. Tukaj je nekaj koristi link buildinga:

  • pridobivanje kakovostnega obiska na spletno stran z relevantnih strani, kar lahko poveča prodajo,
  • če vaša spletna stran vsebuje kakovostne vhodne povezave, lahko velja kot dragocen vir,
  • link building pomeni ustvarjati zavedanje, vidnost in kredibilnost vaše spletne strani,
  • na ta način vaša stran pridobi večjo izpostavljenost na iskalnikih.

 

 

Kaj je SEO optimizacija?

Optimizacija spletnih strani ali SEO (ang. Search Engine Optimization) je postopek izboljšanja vidljivosti spletne strani na iskalnikih preko naravnih oziroma neplačanih (organskih ali algoritemskih) iskalnih rezultatov. Vsak spletni iskalnik ima svoja pravila razvrščanja zadetkov, ki se izpišejo, ko vpišemo želen iskalni pojem. Pravila iskalnikov se stalno spreminjajo in prav zato je optimizacija spletnih strani dinamičen proces, ki zahteva stalno prilagajanje vsebin spletnih strani. Cilj optimizacije spletnih strani je torej doseči čim večje rangiranje za iskalne pojme, določene z analizo ključnih besed. V splošnem velja, da prej oziroma višje kot se bo spletna stran pojavila med iskalnimi zadetki, več uporabnikov spletnega iskalnika jo bo obiskalo. SEO optimizacija je primerna za vse vrste spletnih mest. S SEO optimizacijo se izboljšuje prodajna uspešnost spletnih trgovin ali prepoznavnost blogov. Ne glede na CMS, v katerem je spletno mesto zgrajeno (WordPress, Joomla, CMS po meri, …), je pisanje SEO člankov osnova za doseganje rezultatov izboljšave pozicij po Googlovem algoritmu. Toda SEO članki niso edini vidik, ki ga je potrebno upoštevati pri optimizaciji. Vsako spletno mesto ima svoj namen in glede na cilje, ki se jih želi doseči s spletnim mestom, se mora tudi pripraviti vsebine na samem spletnem mestu.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.