Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

Oblikovanje optimizirane internetne strani

Oblikovanje spletne strani je ključnega pomena za to, da obiskovalce pritegnemo k temu, da bodo na strani preživeli več časa in morda postali tudi naše nove stranke. Dizajn sam je tisti, ki obiskovalca prepriča v to, da ima opravka z resnim in profesionalnim podjetjem. Zato tukaj ne gre za nekaj, kar lahko zanemarimo ali prepustimo naključju. Ponujamo lahko še tako dobre izdelke in konkurenčne cene, a če je naša ponudba predstavljena na slabo oblikovani in nefunkcionalni internetni strani, bo to našemu poslovanju znatno škodilo.

Načrtovanje oblikovanja internetne strani

Izdelava spletne strani se vedno prične s skrbnim načrtom. Uvodni sestanek med naročnikom in izdelovalcem oziroma podjetjem, ki nudi storitev izdelave, vključuje seznanitev z naročnikovimi željami in potrebami. Treba se je zavedati, da vse najbrž ne bodo uresničljive. Dober izdelovalec bo znal vse te želje spremeniti v konkreten načrt in v skladu z naročnikom tudi uskladiti marketinško strategijo promocije in optimizacije, s katero bomo lažje dosegli zastavljene cilje. Pri oblikovanju spletne strani je nujno upoštevati ciljno publiko, ki ji želimo ponuditi naše izdelke ali storitve. Ustvariti si moramo persone idealnih kupcev. Na podlagi teh podob si nato zamislimo, kakšna stran bi jim odgovarjala. Prav tako moramo upoštevati dejavnost našega podjetja – če ponujamo delavnice joge, za stran najbrž ne bomo izbrali rdeče ali drugih kričečih barv, temveč nežnejše tone in fotografije narave in jogijskih poz. V strankah želimo sprožiti občutke sproščenosti, sreče in miru. Smiselno si je tudi ogledati konkurenčna podjetja in njihovo digitalno prezenco. S tem, ko poskrbimo za inovativno oblikovanje, nas to lahko razloči od konkurence. Po drugi strani pa se lahko z opazovanjem in implementiranjem podobnih elementov, s katerimi se ponašajo uspešna podjetja, veliko naučimo in pridobimo.

Izdelava spletnih strani

Trendi izdelave spletne strani

Med vedno bolj priljubljene oblikovalske trende sodijo fotografije, ki zavzemajo celotno sredinsko pozicijo vhodne strani. Prikazujejo lahko produkt, ki ga prodajamo (in s tem poudarjajo njegove značilnosti) ali pa t.i. “lifestyle” sceno, s katero se prikaže učinek, ki ga bo imela uporaba produkta na življenje potrošnikov. Glede na našo storitev se lahko namesto za fotografije odločimo tudi za dejanske ilustracije. So nadvse primerne za predstavljanje abstraktnih konceptov, mobilnih aplikacij ali online storitev na bolj konkreten način, in ponudbo obiskovalcem približajo. Na vzponu so tudi unikatne tranzicije med stranmi in uporaba multimedijskih vsebin. Priljubljena je tudi fiksirana navigacija, ki lebdi na strani in se ne umakne niti, ko se pomikamo z miško navdzol. Stran se tako poenostavi in glavne navigacijske povezave so obiskovalcu vedno pred očmi, le en klik proč. Verjetnost, da bo obiskovalec kliknil na kako povezavo, je zato tudi večja. 

Profesionalno oblikovanje in izdelava spletnih strani

Oblikovanje spletne strani je nekaj, česar se lahko lotimo sami. Wix in Weebly ponujata širok nabor različnih tem profesionalnega izgleda in preprosto urejanje na način “drag-and-drop”. Tudi WordPress omogoča veliko že vnaprej pripravljenih tem, nekaterih plačljivih in drugih brezplačnih. Samostojno oblikovanje bo zadostovalo, če je spletna stran bolj ljubiteljska in služi kot hobi. V primeru, da predstavlja naše podjetje ali e-trgovino, je izdelavo bolje zaupati profesionalcem. Pri strani je najpomembnejše to, da zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo. V praksi to pomeni, da uspejo uporabniki kar najlažje in najhitreje najti informacije, ki jih iščejo. Spletna stran mora obiskovalce prepričati v kredibilnost in kvaliteto ponujenih storitev. Pokazati morate, da obiskovalci ne bodo obžalovali sodelovanja z vami. Vse to je mogoče sporočiti skozi dizajn. Minimalističen videz, usklajene barvne kombinacije in pregledne vsebine (ter omogočene funkcije iskanja, kontaktni obrazci itd.) so tisti elementi, ki bodo poskrbeli za profesionalen videz. Obiskovalci bodo opazili vašo investicijo v izdelavo strani, ki je znak uspešnega podjetja. 

Oblikovanje spletnih strani

Pot do uspeha se ne konča z izdelavo

Tehnična izdelava spletne strani mora biti dovolj kakovostna, da zagotavlja dolgoročno zanesljivost. Tudi ko se izdelava konča, je treba stran še vedno vzdrževati, poskrbeti za njeno varnost in občasno posodabljati vsebine. S CMS urejevalnikom bomo imeli nadzor nad vsemi vsebinami in jih bomo lahko tudi po želji posodabljali, spreminjali ali brisali. To je še posebej pomembno, če vodimo e-trgovino in potrebujemo redno dodajati nove artikle. Pred lansiranjem dokončne podobe spletne strani, je potrebno še preveriti kakovost njenega delovanja in strežnika. Tudi ko je stran že postavljena, ne moremo pričakovati, da jo bodo uporabniki našli kar sami od sebe. Potruditi se moramo in jih privabiti z optimizacijo ter oglaševanjem. Oglaševanje se lahko izvede preko socialnih omrežij (Facebook, LinkedIn, Instagram) ali internetnih iskalnikov (Google). Proces optimizacije pa nam zagotavlja, da bo spletna stran uvrščena višje v rezultatih spletnih iskalnikov. Na tak način si pridobimo več klikov, večji obisk in več obiskovalcev, ki se lahko iz potencialnih prelevijo v dejanske stranke. Z dolgoročnim sodelovanjem in uspešno strategijo digitalne optimizacije se bo vaša internetna stran povzpela na sam vrh.