Oblikovanje spletnih strani

O oblikovanju

Oblikovanje spletnih strani je en izmed najpomembnejših dejavnikov vaše spletne strani ali trgovine. Lahko gre za odločilni faktor, ki bo obiskovalca prepričal da vam zaupa zaradi modernega in privlačnega videza. Trendi spletnega oblikovanja se pogosto spreminjajo – vsako leto so popularni novi načini prikaza grafične vsebine. Dober dizajn bo obiskovalcu naredil dober prvi vtis! Skladnost barv, premišljeno izbrane kvalitetne fotografije, preglednost – mnogo faktorjev vpliva na celovito uspešnost dizajna vaše spletne strani.

Košarica

Navigacija spletne strani

Brez pregledne in razumljive navigacije po strani se bo obiskovalec zmedel ali celo izgubil – premišljena navigacija oz. menijska struktura spletne strani bo poskrbela za hitro in direktno dostopanje ljudi do tistega, kar iščejo. V navigaciji po navadi stran predstavimo bistvene elemente oz. področja.

Zobnik

Struktura spletne strani

Vsi predeli ekrana niso enako pomembni – to smo že leta nazaj odkrili s pomočjo eye tracking-a. Zelo pomembno je, kam umestiti razne prodajne elemente kot so call-to-action gumbi ali oglasi. S poudarkom na pametni strukturi spletne strani lahko dosežemo mnogo boljše rezultate in povečano število klikov.

 
 

Unikatni dizajn

Kot ime pove, gre za edinstveni dizajn narejen samo za vas. Je znatno dražji kot oblikovanje po predlogi a se v celoti prilagodi na podlagi vaših želj, potreb in CGP-ja. Atraktivni unikatni dizajn narejen na podlagi vaše celostne grafične podobe bo predstavil detajle s katerimi izstopate od konkurence. Skrivnost izvrstne spletne strani se pogosto skriva v detajlih – poskrbite za odličen prvi vtis z unikatnim dizajnom narejen le za vas.

Dizajn po predlogi

Najpopularnejši način oblikovanja spletne strani. Svetovni 'boom' urejevalnikov vsebine kot je WordPress je povzročil razvoj tisočerih kvalitetnih predlog. Za vsako področje se najde nekaj, kar ustreza okusu. Predloge oziroma teme spletnih strani so poceni, ampak dovršene. Spletni strani se ustvari osebni pridih z izbiro barv iz vašega CGP-ja, fotografij in vsebine. Večina spletnih predlog je že prijazna do telefonov, tablic in manjših ekranov.

 

Odzivni spletni dizajn

Odzivni spletni dizajn (ang. 'responsive web design') poskrbi za pravilni prikaz spletne strani pri različnih napravah in ekranih. Skoraj vsak mobilni telefon in tablica ima svoje dimenzije ekrana, gostoto pikslov in razmerje višine x širine. Ne bi imelo smisla, da bi spletna stran lepo izgledala le na vašem domačem ekranu. Danes je več kot polovica iskanja opravljena preko mobilnih telefonov. Leta 2015 je Google začel na telefonih višje rangirati tiste spletne strani, ki jih zaznava kot mobilno prijazne.

Telefon

Telefoni

Pri mobilnih telefonih prilagodimo strukturo in vsebino spletne strani precej majhnim napravam. Misliti moramo tako na portretni kot ležeči način.

Tablice

Tablice

Dimenzije ekranov tablic se drastično razlikujejo – če bi preprosto kopirali isto odzivnost od mobilnih telefonov, bi bila prikazana vsebina na večjih tablicah prevelika.

Mali ekran

Manjši ekrani

Predvsem za manjše prenosnike in ko ne želimo imeti okno brskalnika preko celega ekrana. Tukaj je potrebno bistvene informacije predstaviti kljub manjši višini.

Velik ekran

Večji ekrani

Kljub temu, da je standard za monitorje trenutno Full HD, vedno več ljudi posega po večjih 4K zaslonih. Pomembno je, da spletna stran izgleda dobro tudi tam!

 
UX

Uporabniška izkušnja

Uporabniško izkušnjo ali UX (ang. 'user experience') se nikakor ne sme zanemariti. Je nujna za to, da se bodo obiskovalci dobro počutili in na smiseln način dostopali do informacij. Z mislijo na uporabniško izkušnjo je potrebno začeti že zgodaj, pri sami fazi analize spletnega mesta.

Sami po sebi lahko samo ugibamo kako se bo obnašal obiskovalec ali potencialni kupec. Točnejše mnenje dobimo s pomočjo fokusnih skupin, kjer se ekipam naključno izbranih ljudi dodeli različna opravila. Nato se skrbno analizira obnašanje in ugotovi ali je vsebina smiselno in jasno predstavljena.

Uporabniška izkušnja je na žalost pogosto prezrta – izdelovalec se sam odloči, da je zadovoljen z izbiro barv in način predstavitve vsebine/izdelkov. To pa ne pomeni, da je tako za vse ljudi ciljne skupine!

 


CMS

Programiranje v CMS

Gre za podstran, ustvarjeno posebej za tržno ali oglaševalsko akcijo. Tam obiskovalec "pristane", ko klikne na vaš oglas. Ciljne strani so večinoma zasnovane z namenom klika na Call to Action gumbom (CTA) ali kontaktno formo.

SEO

SEO strani

Se želite razširiti na tuj trg? Vam povzroča preglavice neznan jezik? Z našimi izkušenimi prevajalci in pisci vsebin lahko preprečite nevšečnosti. Od angleščine do češčine do cirilice - nudimo širok spekter jezikov za prevajanje v in iz slovenščine.

UX

Analiza in optimizacija uporabniške izkušnje

Splet se vsak dan spreminja, širi in razvija. Vedno hitreje. V današnjem času lahko spletne strani hitro zastarijo po dizajnu - ali še huje - varnosti. S tehničnimi izboljšavami boste poskrbeli, da vaša obstoječa spletna stran dlje časa konkurira ostalim.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.