Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

Izdelava spletne trgovine je vse bolj pogosta

V časih, ko je ves svet prizadela pandemija nove koronavirusne bolezni in je bilo veliko gospodarskih subjektov priseljenih vsaj za nekaj časa zapreti vrata fizičnih poslovalnic, so spletne trgovine postale neprecenljive. Velika večina ponudnikov različnih izdelkov in storitev se je odločila za izdelavo spletne trgovine, s katero sedaj nadoknadijo izpad dohodka in strank v fizičnih trgovinah. Vzpostavljanje in prenovo spletnih trgovine podjetja ponujajo po različnih cenah.

Internetne trgovine pa so bile vse bolj priljubljene že pred razmahom COVID19. So namreč izjemno priročne, izdelava spletne trgovine pa je podjetjem na voljo po dostopnih cenah. Z izdelavo spletne trgovine obstoječim ter novim strankam omogočimo nakupovanje in iskanje najboljših cen od koder jih je volja, največkrat kar iz udobja lastnega naslanjača. Poleg tega je potrebno poudariti tudi dejstvo, da je spletna trgovina odprta 24 ur na dan, medtem ko je fizična trgovina odprta le nekaj ur v dnevu.

Spletno trgovino lahko naredimo ali pa se odločimo za nakup že obstoječe internetne trgovine in jo nato prilagodimo svojim idejam, zahtevam in željam. Internetno trgovino lahko izdelamo na različnih platformah. V vsakem primeru je potrebno upoštevati smernice izdelave spletnih trgovin, saj bo samo z njihovo pomočjo naša spletna trgovina privlačna za stranke, ki jo bodo v brskalniku tudi enostavno našle.

Izdelava spletne trgovine

Kako odpreti spletno trgovino, da bo le-ta privlačna za stranke?

Velikokrat naletimo na vprašanje, kako odpreti spletno trgovino, da bo le-ta za stranke privlačna in posledično uspešna, poleg tega pa se bo podjetju cenovno izplačala. Odgovor ni zelo preprost, saj je pri izdelavi spletne trgovine potrebno upoštevati veliko dejavnikov in težko bi rekli, kateri je najpomembnejši. Vsekakor je najprej potrebno dobro poznati svoje tržišče in potencialne stranke.

Informacije o svojih strankah lahko najdemo na družbenih omrežjih, kjer lahko z njimi komuniciramo in tako ugotovimo, kaj jim najbolj ustreza in kaj vse iščejo. Več kot vemo o svojih potencialnih kupcih, bolje jim bomo lahko prilagodili vsebine v svoji internetni trgovini.

Stranko prepričamo s kvalitetno vsebino spletne trgovine

Poleg tega potrebujemo tudi obilico znanja v svoji panogi. Tudi če poznamo vse prednosti in pomanjkljivosti panoge, v kateri delujemo, nam dodatne analize in raziskave ne morejo škoditi. V digitalnem svetu se vse hitro spreminja in ravno tem spremembam je potrebno nenehno slediti. Prav tako moramo preučiti sedanjost, da bomo lahko ocenili, kaj nas čaka v prihodnosti. Nenazadnje pa se je potrebno dobro spoznati tudi s konkurenco. Tržišče nam dan danes ponuja mnoga analitična orodja, ki nam bodo omogočila, da bomo bolje razumeli svojo konkurenco. Spoznamo lahko prednosti in slabosti različnih konkurenčnih podjetij. Poleg tega pa je smiselno tudi na družbenih omrežjih preveriti, kaj so njihove pomanjkljivosti in tem posvetiti največ pozornosti, saj so prav pomanjkljivosti drugih lahko naše prednosti.

Izdelava spletne trgovine naj bo praktično in pregledno zasnovana

kako odpreti spletno trgovinoSeveda pa mora biti spletna trgovina kvalitetno in praktično zasnovana, da jo bodo stranke redno obiskovale in v njej z veseljem nakupovale. Dandanes je nujno, da je spletna trgovina optimizirana za mobilne telefone in tablične računalnike. Velik delež prodaje se namreč odvije kar preko mobilnega telefona. Če spletna trgovina ni telefonu prijazna, bo potencialna stranka kaj hitro zapustila našo spletno stran in se najverjetneje odpravila h konkurenci.

Najboljša rešitev za tako težavo je uporaba odzivnega-responsive spletnega mesta. V svoji osnovi je to tip oblikovanja spletne strani, ki je videti dobro na katerikoli napravi. Prav tako se je potrebno zavedati, da Google sedaj kaznuje spletne strani, ki niso mobilnim napravam prijazne in jih med zadetki postavi precej niže.

Poleg tega se je pri izdelavi spletne trgovine vredno odločiti tudi za live chat, s katerim bomo uporabniku v težavah lahko priskočili na pomoč in mu tako pomagali izboljšati uporabniško izkušnjo. Live chat je lahko izjemno hiter in udoben način komuniciranja, preko katerega lahko potencialnim kupcem v trenutku podate relevantne informacije tako o izdelku oziroma storitvi, kot tudi o procesu nakupa ali dostave.

Ljudje pa ga imajo raje kot na primer telefonski klic, saj se lahko izmenja bistveno več informacij, navadno pa deluje tudi precej hitreje. Live chat lahko uporabimo tudi v primeru reklamacij. Poskrbimo lahko tudi, da bo live chat deloval tudi na mobilnikih, tako bomo lahko strankam na voljo ves čas.

Kvalitetna predstavitev produkta v spletni trgovini je nujna

Pri izdelavi spletne trgovine je potrebno poskrbeti tudi za to, da bodo produkti ali storitve, ki jih ponujamo, uporabnikom prijazni za iskanje in bili kvalitetno predstavljeni, kar pomeni, da mora biti internetna stran izdelana enostavno.

Veliko lahko dosežemo s pomočjo kvalitetnega slikovnega in video materiala. Raziskave kažejo, da imajo video vsebine tudi v spletnih trgovinah v zadnjih letih vse večjo težo. Uporabnikom so video vsebine zanimive in si jih z zanimanjem ogledajo s tem pa lahko pri njih vzbudimo tudi zanimanje za nakup produkta ali storitve, ki ga ponujamo. Pri izdelavi in obdelavi videov bodimo ustvarjalni. Ni nam potrebno porabiti ogromno denarja za produkcijsko ekipo z razsvetljavo, zvočnimi efekti in post-produkcijo vredno Oskarja. Držimo se osnov, kupci si samo želijo videti izdelek. V kolikor nam naši dobavitelji priskrbijo že izdelane profesionalne posnetke, pa jih zagotovo vključimo v svojo trgovino.

Seveda pa ni potreben le video material, pač pa moramo veliko pozornosti posvetiti tudi fotografijam, ki jih bomo na spletni strani objavili. Vizualna komponenta spleta je vedno bolj in bolj pomembna. Že če si ogledamo samo objave na družbenih omrežjih – več kot 80% vseh objav na družbenih omrežjih ima nekakšno vizualno komponento.

Izdelava dobrih opisov je pomembna za optimizacijo spletne trgovine

nakup spletne trgovine Seveda je poleg dobre slikovne prezentacije pri prenovi ali izdelavi spletne trgovine potrebno poskrbeti tudi za kvalitetne opise produktov in storitev, ki jih izvajamo. Zavedati se je potrebno, da produkta stranka ne more otipati, zato je opis še toliko bolj pomemben. Poleg tega pa je kvaliteten opis zelo pomemben tudi zato, da bo naš produkt ob vpisu želenih ključnih besed, na Googlu rangiran čim više. Če opis izdelka samo kopiramo, s tem tvegamo da nas bo Google kaznoval zaradi uporabe podvojene vsebine.

Če samo uporabimo opise proizvajalca, enako kot to počnejo konkurenčne spletne trgovine, potem bo najmočnejši konkurent dosegel vrhunsko mesto, mi pa bomo v Googlovih očeh le posnemovalec, ki podvaja vsebino. To pa je gromozanska napaka, ki ima lahko porazne posledice.

Pri tem se lahko dokaj močno zanašamo na nepisano pravilo: ”Če je dobro za uporabnika, je dobro tudi za Google – in obratno.” Pomembno je, da smo za potencialno stranko eden izmed prvih in zelo kakovostnih virov informacij. Uporabniku namreč ne želimo zgolj prodati produkta ali storitve, pač pa je potrebno potencialni stranki tudi svetovati.

Uporabnik, ki v iskalnik vpiše ključno besedo »dežni plašč«, ta trenutek morda še ni pripravljen kupiti novega dežnega plašča, četudi je cena izdelka znižana za 30 %. Kljub iskanju morda iskanega izdelka sploh ne potrebuje ali pa ga bo potreboval kasneje.

kako narediti spletno trgovino

Pri izdelavi spletne trgovine je potrebno biti pozoren tudi na tehnične podrobnosti

Potrebno je opozoriti tudi na HTTPS gostovanje, ki je dandanes pravzaprav standard. Včasih je bil HTTPS uporabljen zgolj na straneh s plačili, danes pa je HTTPS standard za visoko kotiranje na Googlu. Google je v izjavi za javnost dejansko navedel, da daje prednost HTTPS ali varnim spletnim mestom. SSL certifikati pa so tudi poceni in so vsekakor zelo koristna naložba za spletne strani. Več o SSL certifikatih si lahko preberete na tej povezavi.

Nakup spletne trgovine – analitika

Da bo na naši spletni trgovini prodaja po izdelavi ali prenovi zares uspešna pa je potrebno poskrbeti tudi za dobro analitiko spletne strani. Zbrane podatke kupcev je seveda potrebno tudi prav interpretirati in uporabiti za aplikacijo izboljšav v spletni trgovini. Izdelava spletne trgovine skupaj s kvalitetno in razdelano analitiko vam pomaga, da boste prišli do podatkov o tem, v katere izdelke je potrebno vlagati sredstva za marketing. S pomočjo dobre analitike lahko namreč ugotovimo, kateri izdelki v naši spletni trgovini so bolj iskani in katere bi bilo morda potrebno zamenjati.

Nazaj na optimizacijo

Izdelava spletnih trgovin v podjetju Vsi.si

V podjetju Vsi.si ponujamo tudi kvalitetno izdelavo spletnih trgovin. Z vami se bomo pogovorili o tem, kako odpreti spletno trgovino in pripravili strategijo, ki se bo najbolje obnesla na vašem področju delovanja. Cena izdelave spletne trgovine je konkurenčna, naši inovativni razvijalci spletnih mest pa bodo za vas pripravili spletno trgovino, ki bo ustrezala vsem želenim standardom, poleg tega pa bo tudi kupcu prijazna.

Vas zanima izdelava spletne trgovine? Kontaktirajte nas!

cena spletne trgovine

Optimizacija spletnih strani

Z optimizacijo dosežemo boljšo vidnost spletne strani za našo spletno trgovino v rezultatih iskanja spletnih iskalnikov. S tem pridobimo povečan organski promet, posledica pa je izboljšano poslovanje našega podjetja. Zato je optimizacija spletnih strani ključna za vse, ki si želijo biti in ostati prvi med konkuretni.

Digitalna strategija

Digitalna strategija

Digitalna strategija predstavlja vrsto aktivnosti, ki nam s pomočjo posebnih orodij in tehnik sodobnega marketinga pomagajo doseči postavljene cilje. Pri tem si pomagamo z ustvarjanjem podobe idealnega kupca, intervjuji, anketami in raziskovanjem trga.

Spletni marketing

Spletni
marketing

Spletni marketing zajema več aktivnosti, ki nam pomagajo pri izboljšanju predstavitve produktov na internetu. Prednosti spletnega marketinga pred ostalimi oblikami marketinga so natančno spremljanje trženjskih aktivnosti in  rezultatov.

Google oglaševanje

Google oglaševanje

Google oglaševanje s svojimi naprednimi orodji omogočajo podjetjem, da dosežejo ciljno občinstvo s pravim sporočilom v ključnem trenutku odločanja o izdelku. S tem orodjem bodo potencialni kupci vedno ozaveščeni o ponudbi naše spletne trgovine. Cena izdelave spletne trgovine je samo del enačbe. Cena oglaševanja pa je prilagojena vašim marketinškim ciljem.