Kaj je SEO?

SEO (ang. Search Engine Optimization) je kratica, s katero se opredeljuje področje upravljanja ugleda spletnih mest. Zakaj je ugled tako zelo pomemben? Google in tudi vsi ostali spletni iskalniki razvrščajo zadetke iskanj od najbolj do najmanj relevantnih za vsako iskano frazo posebej. S SEO optimizacijo se poskrbi, da se spletnim stranem v čim večji meri zagotovijo parametri, ki jih Google s svojim algoritmom prepoznava kot kvalitetne in jih za posledico tudi uvrsti višje v seznamu zadetkov (ang. SERP). SEO optimizacija je primerna za vse vrste spletnih mest. S SEO optimizacijo se izboljšuje prodajna uspešnost spletnih trgovin ali prepoznavnost blogov. Ne glede na CMS, v katerem je spletno mesto zgrajeno (WordPress, Joomla, CMS po meri, …), je pisanje SEO člankov osnova za doseganje rezultatov izboljšave pozicij po Googlovem algoritmu. Toda SEO članki niso edini vidik, ki ga je potrebno upoštevati pri SEO optimizaciji. Vsako spletno mesto ima svoj namen in glede na cilje, ki se jih želi doseči s spletnim mestom, se mora tudi pripraviti vsebine na samem spletnem mestu. Po tem kratkem opisu je gotovo jasno, da ni preprostega odgovora na vprašanje, kako pripraviti SEO optimizacijo, saj je potrebno biti pozoren na veliko malih dejavnikov, ki imajo za rezultat izboljševanje pozicij med zadetki iskanja za različne ključne besede.

Optimizacija spletnih strani

Postopek optimizacije spletne strani

ANALIZA STANJA IN KONKURENCE

Na začetku je potrebno določiti strategijo spletnega nastopa. Analiza je pomembna predvsem pri novih spletnih mestih. Z določitvijo ciljne publike in priložnosti v spletnem prostoru, na katere je konkurenca pozabila, se pripravi fokus.

1
Optimizacija spletnih strani

PRIPRAVA BESED

Fokus nadalje opredeljuje izgradnjo baze vseh ključnih besed, s katerimi stranka želi priti na prvo stran na Googlu. Naša posebnost poleg glavnih ključnih besed je osredotočenost na t. i. long tail-e.

2
Optimizacija spletnih strani

IZOBRAŽEVANJE STRANK

Naše delo zahteva veliko komunikacije z naročniki, zato dela ne opravljamo enostransko, ampak poskrbimo, da stranke razumejo potek SEO optimizacije. Tako lahko tudi same poskrbijo za pravilno umestitev elementov na spletno mesto.

3
 
Optimizacija spletnih strani

PRIHAJAJOČE AKTIVNOSTI

Naša ekipa redno spremlja trende digitalnega marketinga in inovacij na področju SEO optimizacije. Z vsakoletnimi izobraževanji naših strokovnjakov skrbimo, da optimizacija vedno poteka v skladu z najnovejšimi standardi.

5

POROČILO O REZULTATIH

Vsaka aktivnost prinaša rezultate. Z namenom čim bolj transparentnega sodelovanja na koncu vsakega meseca posredujemo poročilo o opravljenem delu ter rezultatih, ki so posledica SEO optimizacije.                                                                      

4
 
SEO študija primera

V zgornjem grafu so predstavljeni rezultati povečanja obiskanosti spletnega mesta jbcenter.si ob nenehnem delu na SEO področju.

Študija primera

S SEO optimizacijo za spletno mesto jbcenter.si smo začeli konec meseca septembra. Iz grafa lahko razberemo, da je za rezultate SEO optimizacijo potrebno preteči nekaj časa. Uspeh SEO optimizacije je rezultat skrbne priprave vsebin na spletnem mestu (skupaj z meta podatki) in grajenja povezav iz več podpornih spletnih mest.

 

 

400%

rast obiska v pol leta

1. stran

na Googlu za osnovno frazo "kolo"

7

novih besed na 1. mestu med zadetki

 

ON-site optimizacija

»Najprej štal'ca, pol pa krav'ca«, pravi stari slovenski pregovor. Podobnega principa se gre držati tudi pri SEO optimizaciji. Če se želi spletno mesto poriniti višje po rezultatih Google iskanja, se mora posamezna spletna stran tam najprej sploh znajti. Najpogostejši vidik on-site optimizacije, na katerega izdelovalci spletnega mesta pozabijo, so meta podatki. Z meta podatki se Googlovemu algoritmu sporoči vsebina spletnega meta. Poleg meta podatkov in tehnične opremljenosti vsebin spletnega mesta pa se seveda ne sme pozabiti na kakovostne vsebine!

OFF-site optimizacijaa

Ko je on-site optimizacija opravljena, se fokus prestavi na off-site optimizacijo (potek obeh delov optimizacije je lahko tudi istočasen). Glavni del off-site SEO optimizacije je pisanje člankov. Pri pisanju SEO člankov je potrebno biti pozoren na gostoto ključnih besed, ki izhajajo iz fokusa, določenega ob pripravi na začetek izvedbe SEO optimizacije. Po pripravi besedil se SEO članke umesti na zunanja spletna mesta ter - kar je najpomembneje - tudi ustrezno poveže s ciljnimi spletnimi stranmi. Grajenje zajetne baze povezav, ki vodijo na spletno mesto, je tudi osnova vsake SEO optimizacije.

 

Google algoritem

Pogovor o SEO optimizaciji spletnih strani je pogovor o Google algoritmu. Čeprav obstaja veliko različnih spletnih iskalnikov (na primer: Microsoftov spletni iskalnik Bing ali portal Yahoo ter v slovenskem prostoru bolje poznani iskalnik Najdi.si), je vsa pozornost namenjena algoritmu, ki se je leta 1998 pojavil na domeni google.com. Razloga sta 2. Prvi je pokritost z uporabniki. Googlov spletni iskalnik ima tako veliko uporabnikov, da je mogoče spletno prezenco zgraditi samo s pomočjo optimizacije za omenjeni iskalnik. Drugi razlog pa je kvaliteta. Googlov algoritem je tako napreden, da njegovim trendom v večini sledijo vsi drugi ponudniki spletnega iskanja. Kakšen je torej Googlov algoritem? Prav nihče izven Googla tega ne ve. To je ena izmed informacij, ki naše naročnike ponavadi najbolj preseneti. Da, nihče ne ve natančno, kakšen je Googlov algoritem, toda z deduktivnim sklepanjem je mogoče prepoznati vzorce, ki pozitivno vplivajo na rangiranje spletnih strani po Googlovem algoritmu. Zaradi tržne vrednosti je algoritem globoka skrivnost, vendar Google kljub temu vsake toliko časa sporoči okvirne smernice mogočnosti vplivanja na rezultate razvrščanja. Zadnji raziskave kažejo, da je vse manj pozornosti namenjene meta podatkom ter da je Googlov algoritem vse bolj sposoben sam prepoznati kvalitetne vsebine.

Seo e-trgovine

SEO e-trgovin

Se spopadate z vprašanjem, kako začeti s pripravo nove spletne trgovine? Poleg tega, da vam nudimo kvalitetno izdelavo spletnih trgovin v modernem dizajnu, vam svetujemo tudi glede priprave spletne trgovine za uspešen spopad z neskončno spletno konkurenco. Trgovine v online prostoru so namenjene kvalitetni predstavitvi izdelkov, ki bi obiskovalca prepričala v nakup. Toda, navkljub izjemno dobri predstavitvi izdelkov v spletni trgovini, ne bo konverzij, če obiskovalci ne bodo prišli na vaše spletno mesto. Že ob začetku izdelave spletne trgovine je zelo pomembno pripraviti nek fokus, s katerim bo mogoče preusmeriti promet iz rezultatov Googlovega iskanja v vašo trgovino. Ne zanašajte se na različne platforme za izdelavo spletnih strani, kot je WordPress, ki je zelo enostaven za uporabo. Res je, da je na ta način zelo enostavno postaviti spletno trgovino, toda vseeno je potrebno znanje o pravilni opremljenosti elementov spletne trgovine z vidika SEO optimizacije.

SEO socialnih omrežij

Kako pogosto se zgodi, da iščete delovni čas podjetja in pristanete na Facebook profilu podjetja? Profili na Facebooku in ostalih socialnih omrežjih imajo vse večjo težo. Tako za podajanje informacij, kot posledično za SEO rangiranje. Pri objavljanju vsebin na socialnih omrežjih je tako priporočljivo, da se ob pripravi besedil pomisli tudi na SEO fokus. Glavni cilj socialnih omrežij je čim bolj enostavna, hitra in pristna komunikacija s strankami. S primerno zastavljenim fokusom ključnih besed, linkanjem objav ter z objavo vsebin na socialnih omrežjih poskrbimo za angažiranost javnosti in dvig pozicij spletnega mesta med zadetki iskanja. Poleg Facebooka med najbolj popularna socialna omrežja spadajo še Twitter, LinkedIn in Instagram. Vsako izmed omenjenih socialnih omrežij je prilagojeno za objavljanje različnih vrst vsebin. Objavljanje na socialnih omrežjih tako predstavlja izziv. Z njim se je veliko lažje spoprijeti, če se pripravi ustrezen načrt spletne predstavitve.

Seo socialnih omrežij

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.