Google oglaševanje

Google oglaševanje AdWords

Google AdWords s svojimi neprestano razvijajočimi se orodji omogoča podjetjem, da targetirajo (potencialne) stranke v najbolj ključnem trenutku - ko stranke iščejo informacije o produktu, ki jih zanima. Za učinkovito Google Ads kampanjo je potrebno dobro analizirati spletno stran ter določiti ključne besede, po katerih bodo stranke podjetje iskale. Po končani analizi besed le-te zakupimo in ustvarimo oglasno kampanjo. Ko potencialna stranka v iskalnik vpiše eno od zakupljenih besed, se na prvi strani rezultatov prikaže oglas, ki smo ga ustvarili. Prav tako se prikaže povezava do spletne strani, kjer se nahaja več informacij o ponudbi. Seveda se lahko na enake ključne besede v Google brskalniku pojavlja večje število ponudnikov. Na vrhu se bo velikokrat pokazal tisti ponudnik, ki je za svojo Google AdWords kampanjo pripravljen ponuditi najvišji znesek, ni pa nujno.

 

 

Plačate samo za rezultate

Pri AdWords oglaševanju za oglas plačamo samo takrat, ko nekdo klikne nanj. Namen takega oglaševanja pa ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih cenah, pač pa orodje služi doseganju potrošnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. O rezultatih kampanje se lahko tekom celotnega procesa vsak dan prepričamo preko statistike, ki jo orodje omogoča. Statistika vsebuje pomembne informacije o številu iskanj po različnih besedah, klikih na oglase, CTR, številu konverzij in ostalimi podatki.

 

 

Postanite vidni na spletu

Postanite vidni na spletu

Če želite, da bi tudi vaša spletna stran postala enostavno dostopna (potencialnim) strankam, vam priporočamo, da se odločite za Google AdWords kampanjo. Z njo bodo vaši potencialni kupci ponujen izdelek ali storitev odkrili hitreje. Zakaj? Vaša spletna stran bo zasedla najvišja mesta v Google brskalniku, kar bo pripomoglo k prepoznavnosti podjetja.

Dosežite želene uporabnike

Dosežite želene uporabnike

S pomočjo Google Adwards in Pay Per Click kampanje, katere namen je doseči potencialne stranke s pravim sporočilom, bodo vaši potencialni kupci o ponudbi podjetja hitro obveščeni. 

Merite uspešnost

Merite uspešnost

Uspešnost kampanje lahko preverite kadarkoli in kjerkoli, saj vam je omogočeno nenehno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani. Orodje beleži število iskanj po različnih besedah, klike na oglase, CTR, število konverzij in druge podatke. Pri pripravi bodočih kampanj je to izjemnega pomena, saj je uspeh odvisen prav od naštetih parametrov.

Pritegnite več strank

Pritegnite več strank

S pomočjo Google AdWords bo vaša spletna stran kotirala na najvišja mesta v brskalniku. To pomeni vidost in prepoznavnost ter več obiskov vaše spletne strani. Produkt oz. storitev, ki jo ponujate, bo postala bolj prodajana. To vodi v uspešno in redno rast podjetja.

 

 

 

Zakaj izbrati Google oglaševanje?

Veliko strank se sprašuje, zakaj izbrati prav to oglaševanje. Razlogov je veliko in prednosti Google AdWords je ogromno. V prvi vrsti ne smemo pozabiti, da je Google pri nas in v tujini najbolj razširjen med internetnimi brskalniki. Ljudje informacije najverjetneje najprej iščejo prav na Googlu. Oglaševanje omogoča, da je vaša stran uvrščena visoko med zadetki iskanja. To pripomore k povečanju obiska in prodaje.

Prednosti Google oglaševanja

Najprej velja izpostaviti, da se s pomočjo orodja v ključnem trenutku doseže potencialne stranke, ki se odločajo za nek nakup. Ker se lahko oglasi prikazujejo tudi lokalno, učinkovito targetiramo krog ljudi, ki jim želimo nekaj ponuditi. Z orodjem dosežemo tudi mobilne uporabnike, ki jih je dandanes nešteto in predstavljajo pomembno ciljno skupino Google AdWards kampanj. Nenazadnje pa ne smemo pozabiti na možnost več različnih sočasnih oglaševalskih kampanj.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.