Z Google Ads do novih strank
Zakaj uporabljati Google Ads? Ker s svojimi neprestano razvijajočimi se orodji omogočajo podjetjem, da targetirajo (potencialne) stranke v najbolj ključnem trenutku - ko stranke iščejo informacije o produktu, ki jih zanima. Tako se strankam ponudi informacije o tem, kar jih zanima, in se odgovori na njihovo informacijsko potrebo. Za učinkovito Google Adwords kampanjo je potrebno dobro analizirati spletno stran ter določiti ključne besede, po katerih bodo stranke podjetje iskale. Po končani analizi besed le-te zakupimo in ustvarimo oglasno kampanjo. Ko potencialna stranka v iskalnik vpiše eno od zakupljenih besed, se na prvi strani rezultatov prikaže oglas, ki smo ga ustvarili. Prav tako se prikaže povezava do spletne strani, kjer se nahaja več informacij o ponudbi.
Plačate samo za klik na Google Adwords oglase!
Pri Google Ads oglaševanju za oglas plačamo samo takrat, ko nekdo klikne nanj. Namen takega oglaševanja pa ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih cenah, pač pa orodje služi doseganju potrošnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. O rezultatih kampanje se lahko tekom celotnega procesa vsak dan prepričamo preko statistike, ki jo orodje omogoča. Statistika vsebuje pomembne informacije o številu iskanj po različnih besedah, klikih na oglase, CTR, številu konverzij in ostalimi podatki.
Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje?
Veliko strank se sprašuje, zakaj izbrati prav to oglaševanje. Razlogov je veliko in prednosti ogromno. V prvi vrsti ne smemo pozabiti, da je Google pri nas in v tujini najbolj razširjen med internetnimi iskalniki. Ljudje informacije najverjetneje najprej iščejo prav na Googlu. Oglaševanje na njem omogoča, da je vaša stran uvrščena visoko med zadetki iskanja. To pripomore k povečanju obiska in prodaje.
Prednosti Google Ads oglaševanja
Najprej velja izpostaviti, da se s pomočjo orodja v ključnem trenutku doseže potencialne stranke, ki se odločajo za nek nakup. Ker se lahko oglasi prikazujejo tudi lokalno, učinkovito targetiramo krog ljudi, ki jim želimo nekaj ponuditi. Z orodjem dosežemo tudi mobilne uporabnike, ki jih je dandanes nešteto in predstavljajo pomembno ciljno skupino Google Ads kampanj. Nenazadnje pa ne smemo pozabiti na možnost več različnih sočasnih oglaševalskih akcij.