Iskalni marketing je ključ do uspeha

Iskalni marketing je ključen element vašega uspeha na internetu. Ne glede na to, kako atraktivna in kvalitetno izdelana je vaša spletna stran, če boste pozabili na iskalni marketing, niste storili veliko. Iskalni marketing je namreč bistvenega pomena za dobičkonosnost vaše spletne strani. Iskalni marketing združuje metode, ki imajo samo en cilj: izboljšati vidljivost spletnega mesta oziroma produktov in storitev na strani iskalnih rezultatov internetnega iskalnika. Iskalni marketing vsebuje plačljive umestitve in neplačljive iskalne rezultate. Plačljive metode iskalnega marketinga delujejo na podlagi zakupljenih ključnih besed in oglaševanja, organski iskalni rezultati pa so povezani s seo optimizacijo.

Iskalni marketing
Internetni marketing

Kaj pomeni iskalni marketing?

Iskalni marketing v grobem pomeni, da moramo dobro razmisliti, katere ključne besede bo vaš potencialni kupec vtipkal v internetni iskalnik. Ker pa vaše podjetje ni portal in se ne financira s trženjem oglasnega prostora na vaši spletni strani, je pomembno, da se na spletu pojavite za tiste ključne besede ali iskalne kriterije, ki jih vaš kupec najpogosteje vtipka v internetni iskalnik. Teh fraz pa je pogosto zelo veliko. V podjetju Vsisi d. o. o. posvečamo iskanju ključnih besed veliko pozornost. V letih našega delovanja in ob zavidljivi bazi strank, se danes lahko pohvalimo tudi z lastno bazo ključnih besed, ki jih vaši kupci dnevno vtipkajo v spletne iskalnike. Pri izboru in selekciji iskalnih fraz uporabljamo najmodernejše tehnologije in tehnike. Mi vemo, katere ključne besede bo v internetni iskalnik vtipkala vaša potencialna stranka.

Kaj pa sploh je iskalni marketing?

Potencialni kupec na spletu vtipka ključne besede, torej nekaj išče ali ga nekaj zanima. Zakaj ne bi poskrbeli, da naleti prav na vašo ponudbo? Bistveno je, da na internetnih iskalnikih ponudite vašo ponudbo. Dajte potencialnim strankam možnost, da izberejo ravno vas! Obiskovalci, ki na vašo spletno stran pridejo iz spletnih iskalnikov, pa naj bo to preko organskih zadetkov ali oglasa, predstavljajo najbolj resne kupce oziroma stranke na svetu. Zakaj? Ker so vaše izdelke in storitve sami poiskali. Več neplačanih ali plačanih povezav, kot jih imate na prvi strani za vpisano poizvedbo, več klikov boste prejeli. Dejstvo je, da plačani oglasi, ki se prikažejo na prvi strani internetnega iskalnika, v povprečju skupaj prejmejo med 20 in 30 % vseh klikov. Organski rezultati, ki so neplačani, pa prejmejo ostalih 70 %, od tega skoraj polovico prvi neplačan oglas. Samo 5 % uporabnikov si ogleda rezultate tudi na drugi strani. Zato je za vas ključnega pomena to, da se pojavite na prvi strani, in sicer čim višje.

Internetni iskalniki

 

 

Adwords oglaševanje in SEO optimizacija

Dve ključni strategiji pri iskalnem marketingu sta SEO in Google Adwords oglaševanje na klik. Oglaševanje na klik predstavlja najhitrejšo pot do novih strank na internetu. Seo optimizacija spletne strani pa je proces, ki je dolgoročno izredno učinkovit, čeprav je počasnejši, obsežnejši. V povprečju seo optimizacija prinaša višji donos, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. SEO optimizacija spletne strani je učinkovito orodje, saj organski rezultati ohranijo svoje mesto dolgoročneje, oglasi pri Adwords oglaševanju pa se prikazujejo le, če so plačani oziroma se po porabljenem proračunu zaustavijo.

 

 

Internetni brskalnik – izhodiščna točka za vaš uspeh

Dejstvo je, da so postali internetni iskalniki izhodiščna točka za brskanje po spletu. Tega pa se zavedajo tudi oglaševalci, ki preusmerjajo na iskalnike vedno več oglaševalskih sredstev. Vse več podjetij se premišljeno in načrtno loteva oglaševanja na internetnih iskalnikih. Iskalni marketing tvorita dve veliki obliki spletnega oglaševanja, in sicer oglaševanje, ki je vezano na ključne besede ter optimizacija spletne strani, ki pripomore k izboljšanju pozicij v internetnem brskalniku. Tudi v Sloveniji doživlja iskalni marketing pravi razcvet, po nekaterih podatkih naj bi celo predstavljal tretjino vseh investicij v spletno oglaševanje. Velik delež investicij v iskalni marketing zavzemajo sponzorirane povezave, manjši delež pa predstavljajo slikovni oglasi, ki se prikažejo, ko nekdo v spletni iskalnik vtipka ključne besede. Zanimiv podatek pa je, da je delež, ki ga podjetja namenijo za optimizacijo spletne strani, neznaten, vendar se tudi na tem področju obetajo boljši časi. Tudi v našem podjetju se zavedamo, da se bodo domača podjetja začela zavedati, kako pomembne so pravzaprav pozicije v spletnih iskalnikih. In vse več se jih zaveda. Če ste tudi vi med tistimi, ki bi radi stopili iz povprečja in se dvignili višje ali celo najvišje, stopite v stik z nami. Prepričano smo, da bo investicija v optimizacijo investicija, ki vam bo dolgoročno prinesla velik uspeh. S pomočjo dobrih pozicij na internetnih iskalnikih lahko podjetja učinkovito dosegajo in presegajo svoje poslovne cilje, saj svoj produkt ponudijo v pravem trenutku – takrat, ko ga uporabniki iščejo.

 

 

Več o iskalnem marketingu

Če želite izvedeti več o iskalnem marketingu, seo optimizaciji in oglaševanju, vezanem na ključne besede, ne odlašajte. Pokličite nas in se dogovorite za sestanek z nami. Skupaj bomo analizirali vašo spletno stran ali pa za vas izdelali novo. In ne le to. Poskrbeli bomo, da se boste znašli na samem vrhu internetnih iskalnikov.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.