Zakaj prenoviti svojo spletno stran?

Trg je ogromen, konkurenca pa neizprosna. Tehnologija se razvija in nekaj, kar je bilo včeraj sodobno, je danes že zastarelo. Tudi uporabniki spleta so vse bolj zahtevni. Zato je izredno pomembno, da se tudi vaša spletna stran razvija in prilagaja sodobnemu uporabniku. Če si želite zagotoviti brezhibno delovanje vaše spletne strani, mora le-ta biti v konstantnem razvoju. Včasih pa se potrebe podjetja spremenijo do te mere, da je najboljša rešitev nova spletna stran. V podjetju Vsisi d. o. o. se ukvarjamo z izdelavo spletnih strani pa tudi s prenovo spletnih strani. Pri prenovi ne gre le za spremembo dizajna. Če mislite, da vaša obstoječa spletna stran ne ustreza več poslovnim ciljem vašega podjetja, imamo za vas pripravljenih nekaj razlogov, s pomočjo katerih lahko ugotovite, ali je čas za prenovo vaše spletne strani.

Prenova spletne strani

 

 

10 razlogov za prenovo spletne strani

Ponujamo vam 10 razlogov za prenovo spletne strani:

1. Spletna stran je stara

Kdaj ste zadnjič prenovili spletno stran podjetja? Dobra navada spletne higiene priporoča prenovo strani vsake 2–3 leta. V tem času je prišlo do pomembnega razvoja na področju tehnologije in dizajna. Če se ne spomnite, kdaj ste nazadnje prenovili spletno stran, je morda čas za prenovo.

 

2. Funkcionalnosti spletne strani ne ustrezajo potrebam podjetja

Rast je naraven del vsakega podjetja. To pomeni, da mora tudi spletna stran rasti in se spreminjati. Kako drugače bodo stranke vedele, da podjetje uspešno posluje? Težava nastane takrat, ko prvotno ustvarjena spletna stran ne podpira potrebnega razvoja. Na primer, ko ima spletna stran na voljo le opise izdelkov, radi pa bi dodali tudi modul za elektronsko poslovanje. Če ne morete razvijati spletne strani na želen način, bo vaš spletni posel miroval. Včasih je lažje zgraditi povsem novo spletno stran, kot samo popravljati staro.

 

3. Paleta izdelkov ni v skladu z realnostjo

Rast podjetja velikokrat prinese s seboj spremembe v ponudbi izdelkov. Prodaja novih izdelkov ali velike spremembe v ponudbi izdelkov morajo biti vidne na spletni strani. Pomanjkanje svežih informacij bo odvrnilo obiskovalce od obiska vaše spletne strani. Prav tako poste pridobili negativno podobo v očeh uporabnikov, če boste prikazovali izdelke, ki niso na zalogi. Brez novih izdelkov vaš posel izgublja potencialne stranke, če stranke ne morejo priti do svežih informacij o vaših poslovnih aktivnostih.
 

4. Struktura spletne strani se ne ujema z rastjo podjetja

Poslovni cilji se spreminjajo in prav te spremembe se morajo pojaviti tudi na spletni strani. Spletna stran, ustvarjena nekaj let nazaj, morda ne nudi ustrezne podpore. Številne stare spletne strani so bile ustvarjene v HTML formatu, pri katerem je potrebno narediti spremembe v kodi, da se te pokažejo na strani. Takšno urejanje vsebin je zelo zapleteno. Če ne morete ažurirati ali dodajati novih kategorij in Vaša stran zahtevo temeljito prenovo, se raje odločite za razvoj nove spletne strani.

 

5. Spletna stran vaše konkurence je lepša od vaše

Ko priznate, da je konkurentova spletna stran lepša in bolj atraktivna kot vaša, je čas za spremembe. Njihova stran je lahko bolj funkcionalna, lažja za uporabo, bolj urejena, moderna itd. 70 % odločitev o nakupu je odvisna od dizajna in funkcionalnosti spletne strani podjetja. Če je Vaša spletna stran slabša od konkurentove, lahko rečete »adijo« strankam.

 

6. Vsebine so zastarele

Vsebuje vaša spletna stran pokvarjene povezave? Četudi je popravljanje pokvarjenih povezav enostavna stvar, nakazuje na večjo težavo: vaša spletna stran je neorganizirana in slabo vzdrževana. Če ima vaša spletna stran številne pokvarjene linke, napake, manjkajoče slike ali druge elemente, ki ne delujejo pravilno, je vredno razmisliti o prenovi. Ko ustvarjate novo spletno stran se prepričajte, da izberete CMS, ki omogoča enostavno ažuriranje informacij in dodajanje novih strani.

 

7. Potrebe ciljne skupine so se spremenile

So ogledi vaše spletne strani padli? Vaši obiskovalci zapustijo spletno stran takoj po vstopu, brez nadaljnjega pregledovanja? Mogoče so se spremenile potrebe ciljne skupine! Preverite spletno analitiko in ugotovite pogosto pot obiskovalcev po vaši spletni strani. Kako pridejo do vaše spletne strani? Kdaj in kje jo zapustijo? Če se izhodi dogajajo na straneh s produkt,i je to znak slabega marketinga in/ali spremembe potreb strank.
 

8. Ni družbene integracije

Socialna omrežja so odlična orodja za razvoj odnosov s strankami in promocijo blagovne znamke. Če na vaši spletni strani manjkajo gumbi do strani na družbenih omrežjih, jih nujno dodajte. Preglejte svoj blog in zagotovite, da ima možnost deljenja na družbenih omrežjih vsaka vnesena blog vsebina.

 

9. Vaša spletna stran ni prijazna mobilnim napravam

Vidite, da rastejo ogledi spletne strani iz mobilnih naprav, vendar jo obiskovalci tudi hitro zapustijo? Težava je v tem, da navadne spletne strani ne ustrezajo prikazom na mobilnih napravah. Trend mobilnih naprav bo s sabo prinesel vedno več ogledov vaše spletne strani na teh napravah. Zato je pomembno, da mobilnim uporabnikom zagotovite enako uporabniško izkušnjo, kot tistim z namiznimi napravami.

 

10. Vaša spletna stran ni vidna v iskalnikih

Zagotavljanje pozicijskega vodstva v rezultatih spletnih iskalnikov zahteva stalne tehnične prilagoditve in posodobitve vsebine. Tehnični elementi vključujejo aktivnosti, kot so izbira ključnih besed in optimizacija spletne strani za relevantne ključne besede. Da bi ugodili zahtevam spletnih iskalnikov in ostali na vrhu seznama zadetkov iskanj, morate redno dodajati sveže vsebine. Zato je zelo pomembno, da lahko sami posodabljate vsebine lastne spletne strani in dodate nove strani neodvisno od drugih.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.