Tehnologija se razvija s svetlobno hitrostjo in skupaj z njo tudi vedenje spletnega potrošnika. Zato se mora razviti tudi spletna stran Vašega podjetja. Da bi zagotovili, da Vaša spletna stran dobro deluje, mora biti v konstantnem razvoju. Včasih se potrebe podjetja tako spremenijo, da je pravzaprav bolj smiselno postaviti kar novo spletno stran. 

Pri prenovi spletne strani ne gre le za spremembo dizajna. Le nekaj let lahko določeni spletni tehnologiji prinese številne spremembe, ki nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, lažje upravljanje, boljšo funkcionalnost itd. Če mislite, da obstoječa spletna stran ne ustreza več poslovnim ciljem Vašega podjetja, imamo za Vas 10 točk, ki Vam bodo pomagale ugotoviti, ali je čas za prenovo spletne strani.

 

optimizacija spletnih stranidizajn in programiranjespletna analiza

 

1. Spletna stran je stara

Kdaj ste zadnjič prenovili spletno stran podjetja? Dobra navada spletne higiene priporoča prenovo strani vsake 2-3 leta. V tem času je prišlo do pomembnega razvoja na področju tehnologije in dizajna. Čeprav se splet razvija neverjetno hitro se Vam ni potrebno obremenjevati z vsako malenkostjo. Pametne telefone imamo že leta, vendar je le malo podjetij do sedaj poskrbela za ustrezno mobilno navzočnost.
Če se ne spomnite, kdaj se je zgodila zadnja prenova strani, je to dobro nakazilo, da je čas za novo. Še slabše je, če Vaša spletna stran vsebuje Flash elemente, avtomatske predvajalnike glasbe/videa, bleščeče pasice itd. Takrat je definitivno čas za prenovo spletne strani.

 

2. Funkcionalnosti spletne strani ne ustrezajo potrebam podjetja

Rast je naraven del vsakega podjetja. To pomeni, da mora tudi spletna stran rasti in se spreminjati. Kako drugače bodo Vaše stranke vedele, da Vaše podjetje uspešno posluje? Težava nastane takrat, ko prvotno ustvarjena spletna stran ne podpira potrebnega razvoja. Na primer, ko ima spletna stran na voljo le opise izdelkov, radi pa bi dodali tudi modul za elektronsko poslovanje. Če ne morete razvijati spletne strani na želen način, bo Vaš spletni posel miroval. Včasih je lažje zgraditi povsem novo spletno stran, kot samo popravljati staro.

 

3. Paleta izdelkov ni v skladu z realnostjo

Rast podjetja velikokrat prinese s seboj spremembe v paleti izdelkov. Prodaja novih izdelkov ali velike spremembe v paleti izdelkov morajo biti vidne na spletni strani. Pomanjkanje svežih informacij bo zastarelo Vašo spletno stran. Prav tako poste pridobili negativno podobo v očeh uporabnikov, če boste prikazovali izdelke, ki niso na zalogi. Brez novih izdelkov Vaš posel izgublja potencialne stranke – te ne morejo priti do svežih informacij o vaših poslovnih aktivnostih. Najslabši scenarij je, ko ne morete sprememb izvajati sami, je preveč zapleteno ali nimate ustreznih dostopnih pravic. Težko je zagotavljati pozitivno spletno navzočnost, če Vaša ekipa nima znanja, kako narediti majhne posodobitve na strani.

 

4. Struktura spletne strani se ne ujema z rastjo podjetja

Poslovni cilji se spreminjajo in prav te spremembe se morajo pojaviti tudi na spletni strani. Spletna stran, ustvarjena nekaj let nazaj, ni nujno da nudi ustrezno podporo. Številne stare spletne strani so bile ustvarjene v HTML formatu, pri katerem je potrebno narediti spremembe v kodi, da se te pokažejo na strani. Takšno urejanje vsebin je zelo zapleteno. Če ne morete ažurirati ali dodajati novih kategorij in Vaša stran zahtevo temeljito prenovo, se raje odločite za razvoj nove spletne strani.

 

5. Spletna stran konkurenta je lepša od Vaše

So Vaši konkurenti nenadoma vstali od mrtvih samo zato, da bi ukradli Vaše stranke s svojo krasno spletno stranjo? Ko lahko priznate, da je konkurentova spletna stran lepša od Vaše, je čas za spremembe. Njihova stran je lahko bolj funkcionalna, lažja za uporabo, bolj urejena, moderna itd. 70% odločitve o nakupu je odvisne od spletne strani podjetja. Če je Vaša spletna stran slabša od konkurentove lahko rečete 'adijo' strankam.

 

6. Vsebine so zastarele

Vsebuje Vaša stran pokvarjene povezave, kot so 404 error strani? Četudi je popravljanje pokvarjenih povezav enostavna stvar, bi rad nakaza večjo težavo: Vaša spletna stran je neorganizirana in slabo vzdrževana. Če ima Vaša spletna stran številne pokvarjene linke, napake, manjkajoče slike ali druge elemente, ki ne delujejo pravilno, je vredno razmisliti o prenovi. Ko ustvarjate novo spletno stran se prepričajte, da izberete CMS, ki omogoča enostavno ažuriranje informacij in dodajanje novih strani. Tako se lažje izognete zastarelim vsebinam.

 

7. Želje/potrebe ciljne skupine so se spremenile

So ogledi Vaše spletne strani padli? Vaši obiskovalci zapustijo spletno stran takoj po vstopu, brez nadaljnjega pregledovanja. Mogoče so se spremenile potrebe ciljne skupine? Vaša spletna stran se ne prilagaja potrebam strank. Preverite spletno analitiko in ugotovite pogosto pot obiskovalcev po Vaši spletni strani. Kako pridejo do Vaše spletne strani? Kdaj in kje jo zapustijo? Če se izhodi dogajajo na straneh s produkti je to znak slabega marketinga in/ali spremembe potreb strank.

 

8. Ni družbene integracije

Nihče ne dvomi v pomembnost vključenosti družbenih omrežij v marketinški plan. Če ne delite družbenih kanalov na Vašem glavnem tržnem kanal – vaši spletni strani – kako naj Vas obiskovalci najdejo v družbeni sferi? Ljudje so pogosto preveč leni ali muhasti, da bi iskali sami. Družbena omrežja so odlična orodja za razvoj odnosov s strankami in promocijo blagovne znamke. Če na Vaši spletni strani manjkajo gumbi do strani na družbenih omrežjih, jih nujno dodajte. Preglejte svoj blog in zagotovite, da ima možnost deljenja na družbenih omrežjih vsaka vnesena blog vsebina.

 

9. Vaša spletna stran ni prijazna mobilnim napravam

Vidite, da rastejo ogledi spletne strani iz mobilnih naprav, vendar jo obiskovalci tudi hitro zapustijo? Težava je v tem, da navadne spletne strani ne ustrezajo prikazom na mobilnih napravah. Trend mobilnih naprav bo s sabo prinesel vedno več ogledov vaše spletne strani na teh napravah. Zato je pomembno, da mobilnim uporabnikom zagotovite enako uporabniško izkušnjo, kot tistim z namiznimi napravami. Če Vaša spletna stran ne omogoča odzivnega dizajna, ni prijazna mobilnim napravam. Lahko ustvarite tudi ločeno mobilno spletno stran, ki ne zahteva obnove stare strani.

 

10. Vaša spletna stran ni vidna v iskalnikih

Zagotavljanje pozicijskega vodstva v rezultatih spletnih iskalnikov zahteva stalne tehnične prilagoditve in posodobitve vsebine. Tehnični elementi vključujejo aktivnosti, kot so izbira ključnih besed in optimizacija strani za relevantne ključne besede. Nekateri CMS-i omogočajo enostavno vstavljanje meta podatkov brez potrebe po posegu v kodo. Če nimate CMS-a, boste verjetno potrebovali nekaj pomoči s strani spletnih razvijalcev. Spletni iskalniki kot Google, Yahoo!, Bing, Yandex itd. obravnavajo sveže in relevantne vsebine kot pomembne faktorje pri uvrščanju zadetkov na sezname rezultatov spletnih iskanj. Da bi ugodili njihovim zahtevam in ostali na vrhu seznama zadetkov iskanj morate redno dodajati sveže vsebine. Zato je zelo pomembno, da lahko sami posodabljate vsebine lastne spletne strani in dodate nove strani neodvisno od drugih. Najlažji način, kako zagotoviti svežo spletno stran, je uporaba bloga!

 

Zaključek

Če so katere izmed zgoraj opisanih situacij zvenele preveč znane je to kazalec, da je Vaša spletna stran zastarela. Mogoča Vam ni potrebno začeti čisto iz nič in zgraditi novo spletno stran. Je pa zelo pomembno, da odstranite ve napake in zagotovite, da je spletna stran vrhunska. Prepričani ste lahko, da Vaše potencialne stranke iščejo ponudnike z lepšimi, bolj uporabniku prijaznimi in zaupanja vrednimi spletnimi stranmi. Zato zagotovite, da ste Vi tisti, ki izstopate!

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.