Pričnimo
projekt

Prvi korak digitalnega marketinga je izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani je ponavadi najbolj priporočljiv prvi korak pri načrtovanju kakršnihkoli marketinških aktivnosti. Vsi oglasi, ki jih boste namreč načrtovali, bodo uporabnika preusmerili na vašo domačo spletno stran ali na eno od podstrani.

Imate namen vzpostaviti spletno prodajo vaših produktov? V tem primeru se hkrati s spletno stranjo lotite še izdelave spletne trgovine. Tudi to je sicer ena od oblik spletne strani, le da ima še nekatere druge funkcionalnosti, ki obiskovalcem omogočijo, da lahko pregleduje izdelke, vnese svoje podatke, izbere plačilno sredstvo in izvede nakup.

Če bi radi, da bi bila spletna podoba vašega podjetja čim bolj profesionalna, se povežite z marketinško agencijo, ki vam bo nudila izdelavo spletne strani po meri. Pomembno je, da je spletna podoba podjetja enotna na različnih oglaševalskih kanalih in da odraža vizijo in poslanstvo podjetja.

izdelava spletnih strani

Za oblikovanje spletne strani si je treba vzeti čas

Spletna stran je osnova digitalnega marketinga, na kateri boste gradili vse ostalo. Prav zato je pomembno, da tukaj ne ubirate bližnjic, ampak se stvari lotite tako, kot je treba. V sklopu izdelave spletne strani je treba poskrbeti, da bo ta hitro delovala, sicer jo bodo obiskovalci hitro zapuščali. Pri izdelavi spletne trgovine je pomembno, da so izdelki razvrščeni na način, da je možno hitro razvrščanje in pregledovanje med njimi. Strankam je treba omogočiti, da hitro najdejo tisto, kar iščejo.

izdelava spletne trgovine

Tudi sicer je pomembna dobra navigacija. To pomeni, da stranka lahko le v enem ali dveh klikih pride do rubrike, ki jo zanima. Ključnega pomena je torej dobro oblikovanje spletne strani – da bo stranka hitro našla pot do tja, kamor je namenjena.

V zvezi z izdelavo spletne strani po meri je treba omeniti še področje optimizacije spletnih strani. Gre za zelo pomembno področje. Vse aktivnosti, ki jih boste v te namene izvajali tako na sami spletni strani kot zunaj nje, bodo namreč vpivale na razvrstitev spletne strani v iskalniku. Verjetno si želite, da bi se uporabnikom spleta na izbrano ključno besedo link do vaše spletne strani prikazal kar najvišje. To bo namreč bistevno povečalo možnosti za to, da vas bodo uporabniki našli, obiskali spletno stran in dejansko izvedli nakup.

Optimizacija spletnih strani je torej področje, ki mu je smiselno posvetiti veliko pozornosti in vsakodnevnih aktivnosti. Tako boste namreč dosegli oglaševalske cilje in pritegnili čim več strank. Vsekakor vam priporočamo, da se za tovrstne storitve in nasvete obrnete na marketinško agencijo, ki vas bo lahko usmerila na pravo pot.

 

 

Zakaj je optimizacija spletnih strani tako pomembna za digitalni marketing?

Izdelava spletnih strani vselej vključuje tudi optimizacijo. SEO (Search Engine Optimisation) je nabor praks namenjenih izboljšanju kakovosti spletnega mesta in njegovega položaja v brskalniku. Uporabniki pri iskanju določene storitve ali izdelka v iskalno polje Googla vpišejo določene ključne besede. Pri tem brskalnik uporablja zapletene algoritme, da najde najbolj koristne, zanimive in natančne rezultate. Organsko iskanje uporabniku prikaže mesta, polna člankov, videoposnetkov, besedil in fotografij. Takšno iskanje je najboljše za visoke uvrstitve, a je zanje potrebna dobra optimizacija.

Izdelava spletne trgovine mora imeti za uspešno delovanje dobro zastavljeno SEO strategijo. Ta poleg razumevanja delovanja iskalnikov in tehničnih procesov zajema še natančno analizo spletnega mesta, konkurence, izdelkov oziroma storitev, potrošnikov in ključnih besed.

Oblikovanje spletne strani je dolgoročni projekt, ki mora vključevati cilje ter premišljeno zasnovan načrt, kako jih doseči. Skrben načrt poskrbi za dobro optimizacijo, višjo uvrščenost v iskalniku, več klikov in posledično večjo prodajo. Pri tem se je treba zavedati, da se optimizacija nikoli ne konča, saj se algoritmi, vedenja potrošnikov in tudi konkurentov vselej spreminjajo.

optimizacija-spletne-strani-za-iskalnike

 

Kaj vse zajema izdelava spletnih strani?

Izdelava spletnih strani je dandanes nepogrešljiva in močno vpliva na zaupanje naročnikov. Ker so potrošniki vse bolj osveščeni, ni dovolj, da je stran le estetsko dovršena, ampak mora biti tudi učinkovita, hitra in pregledna. Proces izdelave je zato vse prej kot enostaven in poteka v šestih ključnih korakih. Prvi korak sta analiza in načrtovanje spletnega mesta. V tem koraku so z analizo pridobljeni podatki o ciljih podjetja in strani, konkurenci ter ciljni publiki. Na podlagi teh podatkov so nato izbrane poglavitne ključne besede in besedne zveze ter ustvarjeni dolgoročni cilji. Opredelitev dolgoročnih ciljev zagotovi ustrezno grafično podobo, navigacijo ter uporabo drugih tehnologij.

Oblikovanje spletne strani se v drugem koraku nadaljuje z zasnovo celostne grafične podobe, ki poskrbi za prepoznavnost blagovne znamke. Njena struktura je v veliki meri odvisna od dejavnosti podjetja. Uspešna CGP zajema skladnost barv, kakovostne fotografije, enotno tipografijo in pregledno postavitev spletnega mesta.

Tretji korak obsega izbiro in namestitev modulov ter razširitev na strani. Ti moduli glede na dejavnost podjetja poskrbijo za hitro in učinkovito podajanje informacij uporabnikom ter jih spodbudijo, da na spletnem mestu preživijo več časa. Temu sledi četrti korak, ki obsega vnos, oblikovanje in popravljanje vsebine. Slednja je strateško zasnovana tako, da obiskovalca spodbuja k branju in raziskovanju. V petem koraku sledi optimizacija spletnih strani. Ta s pomočjo posebnih tehnik poskrbi za večjo prepoznavnost mesta in vključuje dolgoročni načrt za trajno izboljšanje uvrstitve v brskalniku. Optimizaciji sledi šesti korak – vzdrževanje spletnih strani in podpora. Redno vzdrževanje bo odpravilo morebitne težave ter poskrbelo, da stran deluje hitro, usklajeno in nemoteno.

oblikovanje spletnih strani

  • Category :
  • Type :