Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

PPC oglaševanje

Pay Per Click ali PPC oglaševanje

Pey Per Click ali oglaševanje na klik je eden ključnih elementov spletnega marketinga. Poleg PPC oglaševanja vanj spada tudi SEO (Search engine optimization) in SMM (Social media marketing). Najboljši način, da dobite nove stranke je, da vas potencialni kupci lahko najdejo na internetu, ko so pripravljene za nakup vaših produktov ali storitev. Ali ne bi bilo odlično, da bi se na prvi strani Googla pojavi vaš oglas, ko nekdo išče vaš produkt ali storitev? To se lahko zgodi z dobro premišljeno Pay Per Click kampanjo oziroma PPC oglaševanjem. V podjetju Vsisi d. o. o. vam poleg izdelave spletnih strani in seo optimizacije ponujamo tudi ostale storitve, kot je Google oglaševanje.

PPC Oglaševanje

Kaj je PPC?

Eden od virov vaših potencialnih strank je zagotovo Pey Per Click. Pred začetkom PPC kampanje je potrebno ugotoviti, kako je lahko PPC oglaševanje učinkovito za vašo spletni stan in kakšno ceni na klik bi pri posameznem viru lahko dosegli v prihodnosti. Veliko podjetij dela napake pri PPC oglaševanju, saj denar investirajo v eno od oblik PPC oglaševanja, ne vedno pa natančno, kateri vir ali kanal je prodajno najbolj učinkovit. V podjetju Vsisi d. o. o. smo vam lahko pri tem v pomoč. Google oglaševanje oziroma Pey Per Click je v svetu in Sloveniji izjemno priljubljen način oglaševanja, saj je zelo targetirano. Sami se odločimo, kateri demografski (ali drugi) skupini želimo reklamo prikazati. Prikažemo ga lahko recimo le Američanom, ženskam, ljudem, ki iščejo določen izdelek itd. Plačali boste le, če bodo ljudje dejansko kliknili na vaš oglas.

 

Znižajte stroške in pridobite nove stranke!

Pay Per Clikc kampanja vam lahko prinese ciljne obiskovalce, ki so preko vašega oglasa preusmerjene na vašo stran, namesto k vaši konkurenci. Pravzaprav potencialne stranke iščejo vaše produkte prav zdaj! Ključno je, da veste, kaj in kako iščejo oziroma po katerih ključnih besedah. V podjetju Vsisi d. o. o. vam lahko pripravimo profesionalno analizo ključnih besed, ki se uporabi za ciljno spletno oglaševanje – PPC. Za več informacij kako lahko Pey Per Click pomaga vašemu podjetju do večjega uspeha, stopite v stik z nami.

Pay per click kampanja

Pey Per Click kampanja

Pey Per Click kampanja za Google oglaševanje mora biti kakovostno izdelana in dobro premišljena, da jo bodo iskalci opazili. To bo oglas za vaše podjetje ali storitev, ki jo ponujate, s pomočjo katerega morate v kratkem času nekoga prepričati, da ste ravno vi najboljša rešitev! To pa ni lahko. V podjetju Vsisi d. o. o. vam bomo oblikovali primeren oglas, na podlagi katerega boste zagotovo pritegnili obiskovalce na vašo spletno stran. Oglaševanje lahko spremljate tudi preko natančne analitike, s pomočjo katere lahko enostavno razberete, kako uspešna je vaša Pey Per Click kampanja. Oglaševanje preko spleta lahko prinese veliko dobička in uspeha. Zato poleg optimizacije spletne strani poskrbite tudi za ustrezno PPC kampanjo.

Google oglaševanje na klik

Google oglaševanje na klik (Pey Per Click) je storitev, ki jo ponuja največji spletni iskalnik Google. Gre za krajše oglase, ki se nanašajo na določen izdelek ali storitev. Oglasi se bodo prikazali samo tistim spletnim uporabnikom, ki bodo v Google vnesli ključno besedo, ki je povezana z vsebino oglasa. Pey Per Click oglaševanje ima mnoge prednosti, ena izmed najbolj pomembnih za vas pa je, da boste plačali le dejanske klike na vaš oglas, pri čemer pa je velika verjetnost, da bodo to vaše potencialne stranke. Na oglaševanje zato ne bi smeli gledati kot na strošek, temveč kot na investicijo v doseganje vašega cilja. Pri oglaševanju na klik oziroma PPC imate tudi možnost, da si vnaprej nastavite proračun in ga v skladu z doseženimi rezultati sproti prilagajate. Oglaševanje na iskalnikih, kot je Google, je lahko s pomočjo sponzoriranih povezav zelo učinkovito in predvsem dobičkonosno. Zato je pomembno, da se oglaševanja na klik lotite pravilno. In pri tem vam bomo mi z veseljem pomagali.

Prednosti uporabe PPC oglaševanja in optimizacije

Ena izmed največjih predosti je predvsem izpostavljenost med rezultati iskanja. Oglasi se pojavijo na vrhu strani in so zelo vidni. To vpliva na večji promet in posledično tudi na boljšo prodajo. S ciljnim targetiranjem se lahko tudi odločimo, komu točno bi želeli prikazati oglase, in kdaj. Naše reklame so torej pojavilo le, ko posameznik pri iskanju uporabi določeno ključno besedo, ki smo jo izbrali mi. To je izjemno učinkovito, saj ga ne prepričujemo v to, da naj kupi nekaj, česar ne potrebuje. Preprosto mu ponudimo rešitev (naš izdelek) za njegov problem. Prav tako oglas plačamo le, če je učinkovit in posameznik dejansko klikne nanj. PPC oglaševanje omogoča podroben vpogled v stopnje konverzij, od kje prihaja naš promet itd. Tako lahko posamezne oglase analiziramo, primerjamo med sabo in jih tudi izboljšamo.

 

pričnimo projekt