PPC oglaševanje

PPC Oglaševanje

Pay Per Click ali PPC oglaševanje

Pey Per Click ali oglaševanje na klik je eden ključnih elementov spletnega marketinga. Poleg PPC oglaševanja vanj spada tudi SEO (Search engine optimization) in SMM (Social media marketing). Najboljši način, da dobite nove stranke je, da vas potencialni kupci lahko najdejo na internetu, ko so pripravljene za nakup vaših produktov ali storitev. Ali ne bi bilo odlično, da bi se na prvi strani Googla pojavi vaš oglas, ko nekdo išče vaš produkt ali storitev? To se lahko zgodi z dobro premišljeno Pay Per Click kampanjo oziroma PPC oglaševanjem. V podjetju Vsisi d. o. o. vam poleg izdelave spletnih strani in seo optimizacije ponujamo tudi ostale storitve, kot je Google oglaševanje.

Kaj je PPC?

Eden od virov vaših potencialnih strank je zagotovo Pey Per Click. Pred začetkom PPC kampanje je potrebno ugotoviti, kako je lahko PPC oglaševanje učinkovito za vašo spletni stan in kakšno ceni na klik bi pri posameznem viru lahko dosegli v prihodnosti. Veliko podjetij dela napake pri PPC oglaševanju, saj denar investirajo v eno od oblik PPC oglaševanja, ne vedno pa natančno, kateri vir ali kanal je prodajno najbolj učinkovit. V podjetju Vsisi d. o. o. smo vam lahko pri tem v veliko pomoč. Vaša spletna stran je lahko z našo pomočjo še bolje pozicionirana, če se odločite za Google oglaševanje oziroma Pey Per Click. Gre za najnaprednejše digitalno oglaševanje, pri katerem sami izbiramo, komu želimo prikazovati naše oglase. Google oglaševanje omogoča, da se vaš oglas prikaže le na točno določene ključne besede, ki najbolje opišejo vaše delovanje. Če se ukvarjate s storitvami ali prodajo različnih izdelkov, je Google oglaševanje primerno tudi za vas. Njegov namen je predvsem povečati obseg poslovanja preko spleta. Poskrbite, da vas kupci najdejo. Google oglaševanje velja za enega najbolj ciljno naravnanih oglaševanj, s pomočjo katerega lahko povečate svoj posel in posledično tudi poslovni uspeh. Naj vas stranke opazijo takrat, ko v Googlu iščejo stvari, ki jih vi ponujate. Pri tem pa boste plačali samo, ko kliknejo na vaš oglas in obiščejo vaše spletno mesto.

 

 

Znižajte stroške in pridobite nove stranke!

Pay Per Clikc kampanja vam lahko prinese ciljne obiskovalce, ki so preko vašega oglasa preusmerjene na vašo stran, namesto k vaši konkurenci. Pravzaprav potencialne stranke iščejo vaše produkte prav zdaj! Ključno je, da veste, kaj in kako iščejo oziroma po katerih ključnih besedah. V podjetju Vsisi d. o. o. vam lahko pripravimo profesionalno analizo ključnih besed, ki se uporabi za ciljno spletno oglaševanje – PPC. Za več informacij kako lahko Pey Per Click pomaga vašemu podjetju do večjega uspeha, stopite v stik z nami.

Pay per click kampanja

Pey Per Click kampanja

Pey Per Click kampanja za Google oglaševanje mora biti kakovostno izdelana in dobro premišljena, da jo bodo iskalci opazili. To bo oglas za vaše podjetje ali storitev, ki jo ponujate, s pomočjo katerega morate v kratkem času nekoga prepričati, da ste ravno vi najboljša rešitev! To pa ni lahko. V podjetju Vsisi d. o. o. vam bomo oblikovali primeren oglas, na podlagi katerega boste zagotovo pritegnili obiskovalce na vašo spletno stran. Oglaševanje lahko spremljate tudi preko natančne analitike, s pomočjo katere lahko enostavno razberete, kako uspešna je vaša Pey Per Click kampanja. Oglaševanje preko spleta lahko prinese veliko dobička in uspeha. Zato poleg optimizacije spletne strani poskrbite tudi za ustrezno PPC kampanjo.

 

 

Google oglaševanje na klik

Google oglaševanje na klik (Pey Per Click) je storitev, ki jo ponuja največji spletni iskalnik Google. Gre za krajše oglase, ki se nanašajo na določen izdelek ali storitev. Oglasi se bodo prikazali samo tistim spletnim uporabnikom, ki bodo v Google vnesli ključno besedo, ki je povezana z vsebino oglasa. Pey Per Click oglaševanje ima mnoge prednosti, ena izmed najbolj pomembnih za vas pa je, da boste plačali le dejanske klike na vaš oglas, pri čemer pa je velika verjetnost, da bodo to vaše potencialne stranke. Na oglaševanje zato ne bi smeli gledati kot na strošek, temveč kot na investicijo v doseganje vašega cilja. Pri oglaševanju na klik oziroma PPC imate tudi možnost, da si vnaprej nastavite proračun in ga v skladu z doseženimi rezultati sproti prilagajate. Oglaševanje na iskalnikih, kot je Google, je lahko s pomočjo sponzoriranih povezav zelo učinkovito in predvsem dobičkonosno. Zato je pomembno, da se oglaševanja na klik lotite pravilno. In pri tem vam bomo mi z veseljem pomagali.

Prednosti uporabe PPC oglaševanja in optimizacije

Ena izmed prednosti uporabe optimizacije spletne strani in oglaševanja PPC je opaznost oziroma dodatna izpostavljenost med iskalnimi rezultati. Ko se organski zadetki nahajajo na prvem mestu, stranke pogosto premami zmanjševanje oglaševanja in s tem manj stroškov. Ko se naši organski in plačani iskalni rezultati prikazujejo na vrhu, to dobro vpliva na povečanje prometa in ustvarja vtis, da uveljavljenosti znamke na določenem področju. Prav tako pa nam sodelovanje optimizacije in oglaševanja lahko priskrbi dvojene podatke za analizo. Na tak način lahko ugotovimo, katere ključne besede ustvarjajo največ konverzij in izboljšamo svojo strategijo. Ko ugotovimo, kateri tekstovni oglasi ustvarjajo največ konverzij, lahko uporabimo to vsebino pri ustvarjanju meta naslovov, opisov in vsebine na strani. Z oglaševanjem PPC lahko tudi zelo hitro preverimo stopnjo konverzije ključnih besed, ki jih uporabljamo za organsko optimizacijo. Takojšnje povratne informacije nam prikažejo učinkovitost izbranih besed. To nam pomaga pri strategiji optimizacije.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.