Internet marketing za dobičkonosno spletno stran 

 

  • želite povečati dobiček vašega podjetja?
  • katere so ključne prednosti internetnega marketinga?
  • kaj morate vedeti o internetnem marketingu?
  • kaj učinkuje in kaj ne?

 

Želite povečati dobiček vašega podjetja?

Potem se zagotovo zavedate, kako pomembno je, da v polni meri izkoristite vse poti oglaševanja. V dobi bliskovitega razvoja in napredka »klasični« načini trženja ne zadoščajo več za dolgoročno uveljavitev na domačem, predvsem pa na tujih trgih. Huda konkurenca na večini področij v gospodarstvu podjetjem narekuje nenehno iskanje domiselnih in dobičkonosnih rešitev.

Mi vam ponujamo eno najučinkovitejših rešitev – internetni marketing z uspešno spletno stranjo!

 

Internetni marketing - osnove

O internet marketingu je bilo že veliko napisanega, vsi strokovnjaki pa so si enotni, da je to marketinška veja, ki vašemu podjetju lahko zagotovi viden donos!


Katere so ključne prednosti internetnega marketinga?

zaslužek na spletuInternet je sodoben marketinški distribucijski kanal, ki vam omogoča časovno neomejen dostop do podjetij po vsem svetu.
Internetni marketing zagotavlja številne priložnosti za izvirne in učinkovite medijske strategije, poslovne priložnosti in nove oblike poslovanja, ki bistveno presegajo učinke enosmerne komunikacije.Internetni marketing je v primerjavi z rednim oglaševanjem v časopisu, po radiu ali televiziji zagotovo cenovno najbolj ugoden.


Ključni segment internet marketing strategije je dobičkonosna spletna stran, ki deluje kot sodobna tržna pot in se učinkovito dopolnjuje z obstoječo marketinško strategijo podjetja.


Velika slovenska podjetja, še posebno tista, ki so načrtovala racionalizacijo in prerazporeditev virov, so že začela vlagati v sodobno tehnologijo in internetni marketing. Podjetja, ki se jim takšno vlaganje ni zdelo potrebno, bodo po vsej verjetnosti zašla v težave. Res je, da imajo večja podjetja kljub spopadanju s številnimi drugimi gospodarskimi pritiski še vedno višji proračun kot manjša in srednje velika podjetja. Vendar pa pomanjkanje finančnih sredstev ni izgovor za nepriznavanje pomembnosti internet marketinga.

V podjetju Vsisis d.o.o., franšiziju družbe WSI, ki dela z majhnimi podjetji po vsem svetu, se zavedamo, kako zapleten se lahko zdi prenos bistvenih značilnosti internet marketinga na dejansko poslovanje. Zato WSI zaposluje usposobljene posameznike, ki vam s svojim strokovnim znanjem lahko pomagajo, da z internetom dosežete izredne uspehe, ne da bi pri tem porabili preveč denarja ali dragocenega časa.

 

Kaj morate vedeti o internet marketingu?

Najbolj osnovni, vendar hkrati tudi najpomembnejši elementi internetnega marketinga za vsako e-poslovanje so:

  • Optimizacija stare spletne strani ali postavitev nove, optimizirane strani
  • Ciljno pošiljanje e-pošte (e-novice, obvestila o promocijah, akcijah ipd.)
  • Udarna, smiselna in ažurna vsebina
  • Podrobna internetna analiza
  • Virusni marketing, sponzorstva, skupna vlaganja itd.
  • Danes izdelava spletne strani ni dovolj


V podjetju Vsisi d.o.o. imamo bogate izkušnje v razvoju internetnih marketinških strategij, ki vključujejo vse zgoraj naštete elemente, hkrati pa so prilagojene potrebam in zahtevam vašega podjetja. S tem je uspeh internetnega marketinga zagotovljen, cena je prilagojena kupcu! Dostopne in optimizirane spletne rešitve = več obiskovalcev na strani = več potencialnih strank in možnosti za sklenitev posla! Cilj prodajnih in marketinških strategij je pripraviti stranke do tega, da naredijo, kar želite, t.j., da postanejo (večkratni) kupci vaših izdelkov ali storitev, ter da k temu spodbujajo tudi druge.

rešitveVsako spletno poslovanje mora imeti celovito in usklajeno internetno marketinško strategijo z dostopno in optimizirano spletno rešitvijo, ki bo na vašo stran pripeljala več obiskovalcev in vam s tem pomagal do večjega števila potencialnih strank in več možnosti za sklenitev posla.

V našem podjetju tesno sodelujemo z vami, da bi vam na osnovi naše sodobne modularne tehnologije in znanja pripravili in izvedli spletno rešitev po vaši meri ter spremljali rezultate za vas oblikovane marketinške strategije.

Vodilna nova podjetja poročajo, da okoli 70 % vseh uporabnikov uporablja internet za podrobno raziskavo in pregled vse možnosti preden se odločijo za nakup določenega izdelka in/ali storitve!

Kljub temu, da privabite številne obiskovalce na svojo spletno stran, to ni dovolj! Prepričati jih morate tudi v nakup!
Izsledki raziskav kažejo, da se le okoli 10-12 % obiskovalcev spletne strani že ob prvem obisku odloči za nakup vašega izdelka ali storitve. To pomeni, da se jih kar 88 % zanj ne bo odločilo. Zakaj? Nekateri izmed njih so na vašo stran prišli po naključju in jih vaši izdelki ali storitve ne zanimajo, ali pa so po spletu iskali nekaj, česar v vašem podjetju ne ponujate.

email marketingČe se odločite za oblikovanje spletne rešitve v podjetju Spletni donos d.o.o., vam k rešitvi ponudimo tudi analizo spletne strani, s katero lahko sledite obiskovalcu od trenutka, ko je vstopil na vašo stran. Lahko preverite, od kje je prišel, koliko časa se je zadržal na posamezni strani oz. podstrani, katero stran je prebiral, ko je odšel ipd. Z analizo teh statističnih podatkov lahko ugotovite, kje in zakaj se je odločil, da od vas ne bo kupil ničesar.

Pošiljanje e-pošte je cenejše kot večina drugih marketinških oblik, zato je zelo primeren za manjša podjetja, ki se poskušajo postaviti ob bok večjim, saj imajo več možnosti za vzpostavitev tesnejšega stika s svojimi strankami. Številni potrošniki dovoljujejo predvsem manjšim podjetjem, da jim pošiljajo marketinška sporočila, dokler osebnih podatkov ne delijo z drugimi organizacijami.

Kako boste kot lastnik ali direktor manjšega podjetja poskrbeli, da vam bo e-mail marketing pomagal pri razvoju?
Če želite izvedeti več o naših cenovno zelo ugodnih e-mail marketing rešitvah in preskušenih internetnih marketnških strategijah, ki vam bodo zagotovile učinkvito komunikacijo s strankami in nadzor nad uspehom vašega internetnega poslovanja, še danes stopite v stik z nami!

 

Kaj učinkuje in kaj ne?

Običajna statistična poročila vam ne morejo pokazati, katera stran ali podstran je najbolj primerna za vključitev gumba za naročilo ali registracijo, nakupovalnega vozička ipd. Vse, kar vam številke lahko povejo je, koliko obiskovalcev je kliknilo na določen gumb. Verjetno se boste strinjali z nami, da vam takšna analiza ne bo v veliko pomoč.

Zato je podjetje WSI Corporate, ki ga zastopamo, razvilo posebno diagnostično analizo, na podlagi katere lahko določimo, kaj na vaši strani učinkuje in kaj ne, in vam s tem svetujemo o potrebnih popravkih za splošno izboljšanje spletne strani. Z različnimi analitičnimi orodji in tehnikami, kot je poročilo WSI WebScan™, vam lahko nepregledno množico podatkov spremenimo v enostavno berljivo in razumljivo vsebino, ki bo dosegla pozitiven učinek na kupca.

Najboljši način za dosego večjega uspeha je, da nas čim prej pokličete in si zagotovite podrobno oceno vašega internetnega poslovanja in načrt nadaljnjih ukrepov!

Pokazali vam bomo, kje so prednosti in slabosti vaše spletne strani in kakšne dodatne oglaševalske in marketinške priložnosti, ki lahko povečajo vaš dobiček, imate še na voljo.

Želimo vam veliko uspehov v vašem e-poslovanju!


Spletni donos d.o.o.
WSI franšizij

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.