Internetni marketing spletnih strani

Internetni marketing za dobičkonosno spletno stran

Internet marketing za dobičkonosno spletno stran

Si želite povečati dobiček vašega podjetja? Tukaj lahko izveste, katere so ključne prednosti internetnega marketinga, kaj učinkuje in kaj ne in na kakšen način lahko povečate svoj dobiček. Berite dalje, izvedeli boste vse, kar morate vedeti.

Želite povečati dobiček vašega podjetja?

Če želite povečati svoj dobiček in poskrbeti za uspešnejše poslovanje in prodajo, potem se zagotovo zavedate, kako pomembno je, da do potankosti izkoristite vse načine, ki so vam ponujeni. Oglaševanje je eden izmed načinov, kako povečati zaslužek. V času, ko klasični načini trženja ne zadoščajo več za dolgoročno uveljavitev na domačem in tujih trgih, se je potrebno posluževati tudi drugih načinov za doseganje želenih ciljev. Huda konkurenca na različnih področjih v gospodarstvu podjetjem narekuje nenehno iskanje domiselnih in inovativnih rešitev. V podjetju Vsisi d. o. o. vam ponujamo najbolj učinkovito rešitev – internetni marketing z uspešno spletno stranjo.

Osnove internetnega marketinga

Osnove internetnega marketinga

Internetni marketing je veja marketinga, ki lahko vam oziroma vašemu podjetju zagotovi viden donos. Gre za zelo širok pojem, v grobem pa ga lahko razdelimo na nekaj glavnih vrst, in sicer: PPC (Pey per click), SEO (Search engine optimization) in SMM (social media marketing). Internetnega marketinga se ni mogoče lotiti brez vnaprej pripravljene in dobro premišljene strategije, načina komunikacije in vnaprej določenih načinov merjenja učinkovitosti spletne kampanje. Pri tem vam lahko pomagamo v podjetju Vsisi d. o. o. - na področju  izdelave spletni strani in njihove optimizacije imamo večletne izkušnje.

Katere so ključne prednosti internetnega marketinga?

Internetni marketing zagotavlja številne priložnosti za izvirne in učinkovite medijske strategije, poslovne priložnosti in nove oblike poslovanja, ki bistveno presegajo učinke enosmerne komunikacije. V primerjavi z rednim oglaševanjem v časopisu, po radiu ali televiziji je internetni marketing cenovno najbolj ugoden. Ključni segment je kvalitetno zasnovana in dobičkonosna spletna stran, ki deluje kot sodobna tržna pot in se učinkovito dopolnjuje z obstoječo marketinško strategijo podjetja. Opaziti je, da so velika podjetja v Sloveniji, pa tudi manjša, ter posebno tista, ki so načrtovala racionalizacijo in prerazporeditev virov, že začela vlagati v internetni marketing. Gre za pametno investicijo, ki vam prinese dolgoročne in zavidljive rezultate. V podjetju Vsisi d.o.o. se zavedamo, kako zapleten se lahko zdi prenos bistvenih značilnosti internetnega marketinga na dejansko poslovanje. Zato zaposlujemo samo usposobljene posameznike, ki vam s svojim strokovnim znanjem lahko pomagajo, da z internetom dosežete izredne uspehe, ne da bi pri tem porabili preveč denarja ali časa.

Ključne prednosti internetnega marketinga

Katere so ključne prednosti internetnega marketinga?

Osnovni in najbolj pomembni elementi so:

  • Ustrezna optimizacija obstoječe spletne strani ali izdelava nove optimizirane spletne strani

  • Ciljno pošiljanje elektronske pošte, in sicer e-novic, obvestil o promocijah, akcijah itd.

  • Smiselna in redno ažurirana vsebina strani

  • Natančna internetna analiza

  • Virusni marketing, sponzorstva, skupna vlaganja itd.

  • Zavedanje, da je izdelava spletne strani le prvi korak na poti do uspeha

V podjetju Vsisi d.o.o. imamo bogate izkušnje v razvoju internetnih marketinških strategij, ki vključujejo vse zgoraj naštete elemente. Hkrati pa so prilagojene potrebam in zahtevam vsakega posameznika in njegovega podjetja. S tem je uspeh zagotovljen. Na kratko lahko rečemo le, da dostopne in optimizirane spletne rešitve pomenijo več obiskovalcev na vaši strani, kar pomeni več potencialnih strank in večjo verjetnost za sklenitev posla! Cilj prodajnih in marketinških strategij je pripraviti stranke do tega, da naredijo, kar želite vi - oziroma da postanejo kupci vaših izdelkov ali storitev ter da k temu spodbudijo tudi druge. Če se odločite za oblikovanje spletne rešitve v našem podjetju, vam ponujamo tudi analizo spletnega mesta. Z njo lahko preverite, od kje je obiskovalec prišel, koliko časa se je zadržal na posamezni strani oziroma podstrani, katero stran je prebiral, ko je odšel ipd. Z analizo teh statističnih podatkov ugotovite, kje in zakaj se je odločil, da od vas ne bo kupil ničesar. Če želite izvedeti več o naših marketinških rešitvah in preskušenih internetnih marketinških strategijah, ki vam bodo zagotovile učinkovito komunikacijo s strankami in nadzor nad uspehom vašega poslovanja, nas kontaktirajte!

Kaj učinkuje in kaj ne?

Običajna statistična poročila vam ne morejo pokazati, katera stran ali podstran je najbolj primerna za vključitev gumba za naročilo ali registracijo, nakupovalnega vozička ipd. Vse, kar vam številke lahko povejo je le, koliko obiskovalcev je kliknilo na določen gumb. Takšna analiza pa vam žal ne bo veliko povedala, še manj pa koristila. Zagotovite si podrobno oceno vašega internetnega poslovanja in načrt za prihodnost. To lahko storite tako, da nas pokličete in se dogovorite za sestanek. Pokazali vam bomo, kje so prednosti in slabosti vaše spletne strani in vas seznanili z dodatnimi oglaševalskimi in marketinškimi priložnostmi, ki lahko povečajo vaš dobiček.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.