AdWords oglaševanje za poslovne uspehe

Optimizacija in oglaševanje AdWords

AdWords oglaševanje za boljše poslovne uspehe

Adwords oglaševanje je odličen način za pridobivanje in doseganje potencialnih strank. Oglaševanje na klik prinaša številne prednosti, ki jih je dobro izkoristiti. Ena izmed prednosti je, da plačate le dejanske obiske spletne strani. Bodite opaženi! Biti opažen je namreč glavni pogoj za uspešno poslovanje in boljše poslovne uspehe. Stopite v stik z nami. Skupaj lahko najdemo najboljši in najbolj učinkovit način Google oglaševanja za vaše podjetje in vašo dejavnost.

Kaj je AdWords oglaševanje na klik?

Adwords oglaševanje oziroma Google oglaševanje na klik je storitev, ki jo ponuja največji spletni iskalnik Google. Gre za krajše oglase, ki se nanašajo na določen izdelek ali storitev. Oglasi se bodo prikazali samo tistim spletnim uporabnikom, ki bodo v Google vnesli ključno besedo, ki je povezana z vsebino oglasa. Kar nekaj je prednosti Adwords oglaševanja na klik, ena izmed najbolj pomembnih za vas pa je, da boste plačali le dejanske klike na vaš oglas, pri čemer pa je velika verjetnost, da bodo to vaše potencialne stranke. Na Adwords oglaševanje ne bi smeli gledati kot na strošek, temveč kot na investicijo v doseganje vašega cilja. Pri Adwords oglaševanju na klik vam lahko pomagamo tudi v podjetju Vsisi d. o. o., saj vam bomo svetovali, kako pametno izbrati ključne besede. Pri Google oglaševanju Adwords oziroma oglaševanju na klik imate tudi možnost, da si vnaprej nastavite proračun in ga v skladu z doseženimi rezultati sproti prilagajate. Oglaševanje na iskalnikih, kot je Google, je lahko s pomočjo sponzoriranih povezav zelo učinkovito in predvsem dobičkonosno. Zato je pomembno, da se oglaševanja na klik lotite pravilno. In pri tem vam bomo mi z veseljem pomagali.

 

 

Za koga je oglaševanje na klik primerno?

Google Adwords oglaševanje, če poenostavimo, temelji na sistemu »dražbe«. Pri oglaševanju na klik pa podjetja pri izbiri ključnih besed niso omejena. V praksi to pomeni, da se v določenih dejavnostih lahko pojavi veliko število subjektov, ki imajo isti cilj kakor vi, in sicer pridobiti čim več potencialnih kupcev na enako ključno besedo. V podjetju Vsisi d. o. o. lahko poskrbimo tudi za oglaševanje na klik. Vas zanima, kako deluje? Na podlagi natančne analize vaše spletne strani najprej določimo ključne besede za Google Adwords kampanjo. Ključne besede morajo biti skrbno in premišljeno izbrane, kajti po njih vas bodo iskale vaše potencialne stranke. Ko smo poiskali in določili ključne besede, ustvarimo novo Google Adwords oglasno kampanjo in ključne besede zakupimo. Nato sledi priprava spletnih oglasov. Vsakič, ko potencialna stranka v spletni iskalnik vtipka katerokoli od izbranih ključnih besed, se prikaže vaš oglas. Ko uporabnik klikne na vaš Google Adwords oglas, pa je direktno preusmerjen na vašo spletno stran, kjer lahko dobi vse informacije o storitvi ali produktu, ki ga ponujate, in stopi v stik z vami. Pri oglaševanju na klik je pomembno tudi to, da lahko statistiki vaše Google Adwords kampanje sledite skozi celotno oglaševalsko akcijo. Vas zanima več o oglaševanju na klik? Stopite v stik z nami!

 

 

AdWords

Kako deluje Adwords oglaševanje?

Se spopadate z vprašanjem, kako začeti s pripravo nove spletne trgovine? Poleg tega, da vam nudimo kvalitetno izdelavo spletnih trgovin v modernem dizajnu, vam svetujemo tudi glede priprave spletne trgovine za uspešen spopad z neskončno spletno konkurenco. Trgovine v online prostoru so namenjene kvalitetni predstavitvi izdelkov, ki bi obiskovalca prepričala v nakup. Toda, navkljub izjemno dobri predstavitvi izdelkov v spletni trgovini, ne bo konverzij, če obiskovalci ne bodo prišli na vaše spletno mesto. Že ob začetku izdelave spletne trgovine je zelo pomembno pripraviti nek fokus, s katerim bo mogoče preusmeriti promet iz rezultatov Googlovega iskanja v vašo trgovino. Ne zanašajte se na različne platforme za izdelavo spletnih strani, kot je WordPress, ki je zelo enostaven za uporabo. Res je, da je na ta način zelo enostavno postaviti spletno trgovino, toda vseeno je potrebno znanje o pravilni opremljenosti elementov spletne trgovine z vidika SEO optimizacije.

Razlike med Adwords oglaševanjem in optimizacijo spletne strani

Optimizacija spletne strani in oglaševanje na klik sta v svojem bistvu dve popolnoma različni strategiji, skupaj pa lahko prineseta odlične rezultate. Glavne razlike med optimizacijo in Adwords oglaševanjem na klik so v tem, da je optimizacija dolgotrajna. Gre za postopek, ki se v bistvu nikoli ne konča, saj moramo po doseženi uvrstitvi na dobro pozicijo to pozicijo tudi ohranjati in biti vedno v koraku s konkurenco. Pri optimizaciji spletne strani lahko optimiziramo le nekaj ključnih besed, spremembe in dopolnitve na vaši spletni strani pa niso vidne takoj, saj so odvisne od indeksacije. Pri Adwords oglaševanju lahko izberete neomejeno število ključnih besed. Ena velikih prednosti oglaševanja na klik pa je tudi vidnost, saj bo vaša spletna stran vedno na prvi strani iskalnika. Oglaševanje na klik lahko vedno prilagodite svojim finančnim zmožnostim in začnete takoj, ko to želite. Adwords oglaševanje vam nudi tudi neomejeno spremljanje in testiranje uspešnosti vaše oglaševalske kampanje, saj lahko spremljate statistiko obiska. Z Adwords oglaševanjem lahko močno povečate obisk spletne strani.

Razlika med optimizacijo in Adwords

 

 

Kaj pa cena?

Vse več podjetij se odloča, poleg optimiziranje svoje spletne strani, tudi za oglaševanje na klik. Adwords oglaševanje na Googlu se izplača, saj naročnik plača le tiste oglase, na katere so uporabniki dejansko kliknili, kar pomeni, da za samo prikazovanje oglasa ni potrebno plačati ničesar. Poleg tega pa Googlova ocena kakovosti nagrajuje relevantnost ključnih besed in njihovo ciljno usmerjenost namesto naročnikove visoke ponudbe.

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.