AdWords oglaševanje za poslovne uspehe

Optimizacija in oglaševanje AdWords

AdWords oglaševanje za boljše poslovne uspehe

Adwords oglaševanje je odličen način za pridobivanje in doseganje potencialnih strank. Oglaševanje na klik prinaša številne prednosti, ki jih je dobro izkoristiti. Ena izmed prednosti je, da plačate le dejanske obiske spletne strani. Bodite opaženi! Biti opažen je namreč glavni pogoj za uspešno poslovanje in boljše poslovne uspehe. Stopite v stik z nami. Skupaj lahko najdemo najboljši in najbolj učinkovit način Google oglaševanja za vaše podjetje in vašo dejavnost.

Kaj je AdWords oglaševanje na klik?

Adwords oglaševanje na klik je storitev, ki jo ponuja največji spletni iskalnik Google. Gre za krajše oglase, ki se nanašajo na določen izdelek ali storitev. Oglasi se bodo prikazali samo tistim spletnim uporabnikom, ki bodo v brskalnik vnesli ključno besedo, ki je povezana z vsebino oglasa. Kar nekaj je prednosti takšnega načina oglaševanja. Ena izmed najbolj pomembnih za vas je, da boste plačali le dejanske klike na vaš oglas, pri čemer pa je velika verjetnost, da bodo to vaše potencialne stranke. Na Adwords oglaševanje ne bi smeli gledati kot na strošek, temveč kot na investicijo v doseganje vašega cilja. Pri temu vam pomagamo v podjetju Vsisi d. o. o., saj vam bomo svetovali, kako pametno izbrati ključne besede. Pri oglaševanju na klik imate tudi možnost, da si vnaprej nastavite proračun in ga v skladu z doseženimi rezultati sproti prilagajate. Taka strategija je s pomočjo sponzoriranih povezav zelo učinkovita in predvsem dobičkonosna, a se je je treba lotiti pravilno. Mi vam bomo pri tem z veseljem pomagali.

 

 

Za koga je oglaševanje na klik primerno?

Google Adwords oglaševanje, če poenostavimo, temelji na sistemu »dražbe«. Pri oglaševanju na klik podjetja pri izbiri ključnih besed niso omejena. V praksi to pomeni, da se v določenih dejavnostih lahko pojavi veliko število subjektov, ki imajo isti cilj kakor vi: pridobiti čim več potencialnih kupcev na enako ključno besedo. V podjetju Vsisi d. o. o. lahko poskrbimo za vaše uspešno poslovanje. Vas zanima, kako? Na podlagi natančne analize vaše spletne strani najprej določimo ključne besede za Google Adwords kampanjo. Ključne besede morajo biti skrbno in premišljeno izbrane, kajti po njih vas bodo iskale vaše potencialne stranke. Ko smo poiskali in določili pravilne, ustvarimo novo oglasno kampanjo in ključne besede zakupimo. Nato sledi priprava spletnih oglasov. Vsakič, ko potencialna stranka v iskalnik vtipka katerokoli od izbranih ključnih besed, se prikaže vaš oglas. Ko uporabnik nanj klikne, pa je direktno preusmerjen na vašo spletno mesto. Tam lahko dobi vse informacije o storitvi ali produktu, ki ga ponujate, in stopi v stik z vami. Pri oglaševanju na klik je pomembno tudi to, da lahko statistiki vaše Google Adwords kampanje sledite skozi celotno akcijo. Tako natančno spremljate celoten potek in rezultate kampanje. 

 

 

Kako deluje Adwords oglaševanje?

Se spopadate z vprašanjem, kako začeti s pripravo nove spletne trgovine? Mi vam nudimo kvalitetno izdelavo v modernem dizajnu in vam svetujemo tudi glede priprave za uspešen spopad z neskončno spletno konkurenco. Trgovine v online prostoru so namenjene učinkoviti predstavitvi izdelkov, ki bi obiskovalca prepričala v nakup. Todannavkljub izjemno dobri predstavitvi izdelkov ne bo konverzij, če obiskovalci sploh ne bodo prišli na vaše spletno mesto! Že ob začetku izdelave e-trgovine je zelo pomembno pripraviti nek fokus, s katerim bo mogoče preusmeriti promet iz rezultatov Googlovega iskanja v vašo trgovino. Ne zanašajte se na različne platforme za izdelavo spletnih strani, kot je WordPress, ki je zelo enostaven za uporabo. Res je, da je na ta način enostavno postaviti spletno trgovino, toda vseeno je potrebno znanje o pravilni opremljenosti elementov z vidika SEO optimizacije.

Razlika med optimizacijo in Adwords
 

 

 

Razlike med Adwords oglaševanjem in optimizacijo spletne strani

Optimizacija spletne strani in oglaševanje na klik sta v svojem bistvu dve popolnoma različni strategiji, skupaj pa lahko prineseta odlične rezultate. Glavne razlike med optimizacijo in Adwords oglaševanjem so v tem, da je optimizacija dolgotrajna. Gre za postopek, ki se v bistvu nikoli ne konča, saj moramo po doseženi uvrstitvi na dobro pozicijo to mesto tudi ohranjati in biti vedno v koraku s konkurenco. Optimiziramo le nekaj ključnih besed, spremembe in dopolnitve na vaši spletni strani pa niso vidne takoj, saj so odvisne od indeksacije. Pri Adwords oglaševanju lahko izberete neomejeno število ključnih besed. Ena velikih prednosti oglaševanja na klik je vidnost, saj bo vaša spletna stran vedno na prvi strani iskalnika. Kampanjo lahko prilagodite svojim finančnim zmožnostim in začnete takoj, ko to želite. Adwords oglaševanje vam nudi neomejeno spremljanje in testiranje uspešnosti vaše oglaševalske kampanje, saj lahko spremljate statistiko obiska. 

Razlika med optimizacijo in Adwords

 

 

Kaj pa cena?

Vse več podjetij se poleg optimiziranje svoje spletne strani odloča tudi za oglaševanje na klik. Adwords oglaševanje na Googlu se izplača, saj naročnik plača le tiste oglase, na katere so uporabniki dejansko kliknili, kar pomeni, da za samo prikazovanje oglasa ni potrebno plačati ničesar. Poleg tega pa Googlova ocena kakovosti nagrajuje relevantnost ključnih besed in njihovo ciljno usmerjenost namesto naročnikove visoke ponudbe. Tudi z manjšim budgetom je možno doseči odlične rezultate. 

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.