Globalni SEO in njegov pomen
Za vsako podjetje je izjemnega pomena, da ga stranke enostavno in hitro najdejo v svojem najljubšem brskalniku. Prav temu je namenjena optimizacija spletnih strani.Ker je z globalizacijo konkurenčnost podjetij vse večja, je pomembno, da je optimizacija narejena tudi za tujino. Globalno SEO optimizacijo za tujino lahko zagotovimo na dva načina: lahko se odločimo za prevod spletne strani v različne jezike in tako targetiramo potencialne stranke v drugih državah, ali pa se odločimo za vzpostavitev domene v tuji državi, kjer želimo zasesti vodilna mesta v brskalniku. V obeh primerih je izjemno pomembno, da je optimizirana tudi sama spletna stran.
Pri optimizaciji spletne strani za tujino se posvetimo najbolj iskanim besednim zvezam, ki jih dopolnjujemo z manj iskanimi, in tako ustvarimo mrežo besed, ki so v posamezni industriji tarča iskanja. Z njihovo pomočjo podjetje pripeljemo do vodilnih pozicij v iskalniku.

Meta opisi
Kakovosten meta opis, ki vsebuje prave in široko iskane ključne besede (ter nekaj ključnih besed z manjšim obsegom iskanja), vašo spletno stran postavi na vodilna mesta v iskalniku. To pripomore k prepoznavnosti podjetja in večji prodajanosti produkta oz. storitve.
Ključne besede
Ključne besede so pri optimizaciji izjemno pomembne, saj lahko z izbiro pravih pripomoremo k temu, da naša spletna stran zasede vodilna mesta v izbranem brskalniku. Tako povečamo prepoznavnost podjetja in storitve oz. produkta, ki ga le-to ponuja.
Opisi slik
Ne smemo pozabiti na slike; ne samo zato, da potencialne stranke vidijo produkt in si ga tako lažje predstavljajo, pač pa tudi zato, ker lahko s pravilno izbiro ključnih besed v opisu slik prispevamo k višjemu mestu spletne strani v iskalniku.Optimizacijo izvajamo v naslednjih jezikih:






Konkurenca v tujini
Konkurenca v tujini je iz dneva v dan vse večja. Prav zato je potrebno poskrbeti za to, da je spletna stran dobro optimizirana. Tako privabite potencialne tuje stranke in jih pripravite do tega, da stopijo v stik z vašim podjetjem.
Optimizacija mora biti kvalitetno izvedena za iskalnike v posameznih državah ter omogočiti razpoznavnost podjetja v tujini.
Domene za tujino
Izbira domene je zahtevna odločitev že za domač trg in tudi izbira domene za tujino ni nič kaj enostavnejša. Še posebej zahtevna je za tiste, ki o domenah ne vedo veliko. Prvo izmed pravil pri registraciji za tujino je, da je podjetje nujno tudi nosilec domene.
K dobri poziciji v iskalniku doprinese, če dodamo eno izmed ključnih besed v samo domeno.

V zgornjem grafu je prikazana rast obiskanosti spletnega mesta minime-baby.it, ki je rezultat uspešne optimizacije.
Študija primera
-
Kdo? Italijansko podjetje minime-baby.it
-
Cilj? Povečana obiskanost spletne strani
-
Metoda? On-site in off-site SEO
-
Rezultat? Bistveno večji (organski) obisk!
470 %
Rast obiska v pol leta
1.
stran na Googlu za FRAZO »vaschetta da bagno«
76
novih besed na 1. strani Googla