
Zakaj uporabljati socialna omrežja?
Socialna omrežja so nepogrešljiv del marketinške strategije vsakega uspešnega podjetja. Stranke postajajo vedno bolj preudarne pri svojih odločitvah in nakupih; hitra poizvedba v spletnem iskalniku lahko odloča o tem, ali se bodo odločile zaupati vašemu podjetju ali nekemu drugemu. Bodo naletele na dolgočasno, neposodobljeno Facebook stran ali na bogat vir informacij? Razlika je bolj pomembna kot se morda zdi na prvi pogled. V času svetovnega spleta je pač tako – če vas ni na Facebooku in sorodnih omrežjih, je kot da sploh ne bi obstajali. Večina vaših potencialnih strank redno uporablja socialna omrežja; zato gre za oglaševalske kanale, ki jih je nujno čim bolje izkoristiti!
Pomembnost socialnih omrežij
Z uporabo socialnih omrežij je možno nagovoriti široko množico uporabnikov in obenem natančno spremljati ter meriti donosnost spletnega oglaševanja. Učinkovita uporaba socialnih omrežij vodi k večjemu ugledu vaše znamke in povečanju prodaje ali obiska. Omogoča tudi možnost preizkušanja novih idej, povezovanja z vašimi (potencialnimi) strankami, dobro odzivnost in poglobljeno komunikacijo. Če prezenca vašega podjetja na socialnih omrežjih uporabnikom nudi pozitiven prvi vtis, jim na tak način pokažete, da imajo opravka z naprednim in zaupanja vrednim podjetjem. To pomaga, da med množico konkurence postanete bolj vidni.


Z učinkovitim marketingom do odličnih rezultatov
Uporaba Facebooka in LinkedIna je v današnjih časih bolj nuja kot modna muha. Gre za spletni mesti z milijoni uporabnikov, ki sta pogosto uporabljeni kot izhodišče za iskanje informacij o določenem posamezniku ali podjetju, ki nas zanima. Facebook in LinkedIn predstavljata odlično priložnost za oglaševanje - ne smemo je zamuditi ali prepustiti naključju!

