Analiza spletne strani
Pred optimizacijo spletne strani je potrebno narediti analizo le te. Na osnovi analize se rešijo glavne napake na sami strani, nato pa se nadaljuje z Off-Site optimizacijo in nabiranjem kvalitetnih linkov.
Optimizacija spletnih strani poteka tako na sami spletni strani kot zunanj nje. Predno se lotimmo optimizacije
pa je prav gotovo potrebno narediti analizo spletne strani …
Pred optimizacijo spletne strani je potrebno narediti analizo le te. Na osnovi analize se rešijo glavne napake na sami strani, nato pa se nadaljuje z Off-Site optimizacijo in nabiranjem kvalitetnih linkov.
Predstavlja delo na sami spletni strani. Le ta obsega širok spekter popravkov od uporabniške izkušnje, izboljšanja vsebine, pregled in poimenovanje slik, …
Le ta se nanaša na delo, ki se dogaja izven vaše spletne strani. Dobre zunanje povezave, ki vodijo na vašo spletno stran so ključni del optimizacije spletne strani in dobrih pozicij.
Prvi korak pri optimizaciji spletne strani je analiza obstoječega stanja, s katero si začrtamo postopek nadaljnjega dela in s katero izvemo glavne napake na sami strani. Analiza stanja spletne strani obsega tudi pregled ključnih besed in obstoječe pozicije spletne strani na osnovi le teh.
Analiza spletne strani nam poda tako tehnične kot vsebinske napake. Rešuje se jih po relevantnosti, po težavnosti in količini.
Predno se lotimo analize moramo seveda vedeti sledeče:
Vse to prispeva k dobro načrtovanemu poteku dela, za čim hitrejšo uspešnost pri optimizaciji spletne strani.
Začetni potek in fokus, On-Site optimizacije, je predvsem odvisen od tega ali se dela
Na osnovi že omenjene analize se izdela seznam napak na strani po prioriteti. Le te se začne postopoma reševati. Tu začne z urejanjem same vsebine na spletni strani, saj mora biti le ta uporabniku prijazna, hkrati pa mora zadostiti osnovnim SEO zahtevam. Postopoma se ureja tudi malenkosti kot so« meta data«, »alt tex« na slikah, ki je pomemben za slepe in slabovidne uporabnike, uporabniška izkušnja, ki zahteva zmanjševanje potrebnih klikov pri nakupu, zmanjševanje klikov do obrazca s povpraševanje in še več.
Na osnovi obširne že izdelane tabele ključnih besed, se pregleda katere so najbolj relevantne za stranko in katere od njih bodo najbolj pripomogle, da stranka doseže svoj cilj (npr.: povečana prodaja določenega produkta). Na sami spletni strani/trgovini se te ključne besede vključi na strateška mesta.
Off-site optimizacija, kot že ime pove, se nanaša na delo, ki se dogaja izven vaše spletne strani. Temelj tega je grajenje mreže čim bolj kvalitetnih povezav, ki bodo z relevantno vsebino vodile na vašo spletno stran. S tem dosežemo dvig pozicij posameznih spletnih podstrani na določene ključne besede ali besedne zveze.
Seveda pa je tudi tu potrebno biti skrajno pazljiv. Namreč, včasih je bilo dovolj, da si imel čim več povezav, kasneje so morale biti povezave speljane le iz strani, ki jih je Google ocenil kot kvalitetne, no danes pa se lovi tudi ravnotežje med tem koliko zunanjih povezav deluje na stran pozitivno in kako doseči, da se te meje ne prestopi.
Če spletna optimizacija ne sledi novim trendom in zapovedim Googla, bo stran pri pozicijah začela padati namesto rasti.
V podjetju VSI.SI d.o.o. se izogibamo stališču, da so obstoječe norme edina možna pot. Izbrali smo lastno smer, pridobili smo dragocene izkušnje in na njih temeljimo kot podjetje, kakršno smo danes. Proces gradnje še naprej poteka, saj uresničujemo vizijo podjetja, ki si jo želimo doseči v prihodnosti. Pogumno smo se odločili korak naprej.