Marketing socialnih omrežij predstavlja nepogrešljiv del marketinške strategije vsakega uspešnega podjetja. Stranke postajajo vedno bolj preudarne pri svojih odločitvah in nakupih; hitra poizvedba v spletnem iskalniku lahko odloča o tem, ali se bodo odločile zaupati vašemu podjetju ali nekemu drugemu. Bodo naletele na dolgočasno, neposodobljeno Facebook stran ali na bogat vir informacij?
Razlika je bolj pomembna kot se morda zdi na prvi pogled. V času svetovnega spleta je pač tako – če vas ni na Facebooku in sorodnih omrežjih, je kot da sploh ne bi obstajali. Večina vaših potencialnih strank redno uporablja socialna omrežja; zato gre za oglaševalske kanale, ki jih je nujno čim bolje izkoristiti!
Z uporabo socialnih omrežij je možno nagovoriti široko množico uporabnikov in obenem natančno spremljati ter meriti donosnost spletnega oglaševanja. Učinkovita uporaba socialnih omrežij vodi k večjemu ugledu vaše znamke in povečanju prodaje ali obiska. Omogoča tudi možnost preizkušanja novih idej, povezovanja z vašimi (potencialnimi) strankami, dobro odzivnost in poglobljeno komunikacijo.
Če prezenca vašega podjetja na socialnih omrežjih uporabnikom nudi pozitiven prvi vtis, jim na tak način pokažete, da imajo opravka z naprednim in zaupanja vrednim podjetjem. To pomaga, da med množico konkurence postanete bolj vidni.
Uporaba Facebooka in LinkedIna je v današnjih časih bolj nuja kot modna muha. Gre za spletni mesti z milijoni uporabnikov, ki sta pogosto uporabljeni kot izhodišče za iskanje informacij o določenem posamezniku ali podjetju, ki nas zanima. Facebook in LinkedIn predstavljata odlično priložnost za oglaševanje – ne smemo je zamuditi ali prepustiti naključju!
Učinkovito voden Facebook profil podjetja z rednimi kvalitetnimi, raznovrstnimi objavami vas naredi opazne na vsaki časovnici in vam prinese več interakcij v obliki všečkov, komentarjev in delitev. Facebook oglaševanje je primerno tako za B2C kot B2B podjetja in je izvrsten način za nagovarjanje specifičnih ciljnih skupin.
S segmentacijo potrošnikov se poskrbi za to, da vaše sporočilo pride do pravih oči, ob pravem času. To vodi v pridobitev novih strank, okrepitev obstoječega odnosa s preteklimi strankami in tudi večjo prepoznavnost vašega podjetja. Oglaševanje se sproti prilagaja, da se zagotovi čim večja učinkovitost in donosnost vaše naložbe.
Uporaba LinkedIna je dobra ideja, saj je s 560 milijoni uporabnikov največje poslovno socialno omrežje. Zelo primerno je predvsem za B2B oglaševanje. LinkedIn predstavlja priložnost za rast in pridobivanje novih uporabnih kontaktov v izbrani panogi.
S pomočjo segmentacije omogoča targetiranje točno določene skupine ciljnih uporabnikov glede na opredelitev različnih demografskih podatkov, lokacije, pridobljene izobrazbe, pozicije v podjetju itd. S strateškim targetiranjem je vaše marketinško sporočilo jasno in močno, saj cilja na specifično skupino uporabnikov. Na tak način je potencial za odlične odzive in dober sprejem vašega sporočila zelo visok.