Meta opis, ključne besede, Google naslovi – meta oznake, ki igrajo ključno vlogo pri SEO optimizaciji spletne strani. Se morda sprašujete, kako spletni iskalniki, kot je Google, pridobijo informacije o posamezni spletni strani in od kje dobi iskalnik opis spletne strani, ki se pokaže v iskalniku? Vas zanima, kaj so to ključne besede in zakaj so tako pomembne? Odgovor se skriva v meta oznakah. Meta oznake so informacije o vsebini, ki se nahaja na strani. Na sami spletni strani niso nikoli prikazane, vendar so skrite v ozadju, kjer so na voljo iskalnikom. Če se v zadnjem času niste pretirano posvečali naslovom in meta opisom, je morda dobro, da ste odlašali. Pri Googlu so namreč spremenili število znakov, ki jih prikažejo naslovi in meta opisi.
Optimizacija Google naslova pomeni, da se naslov prilagaja zahtevam dolžine naslova. Nova dolžina naslovov se je povečala za med 10 in 15 znakov, kar je precej velika sprememba. Tako lahko sedaj varno zapišete vsaj 70 znakov preden jih bo Google samodejno odrezal. Odvisno od dolžine besed lahko dodate med 2 in 4 dodatne besede. Če ne želite spreminjati dolžine naslovov, pa lahko vsaj dodate ime vašega podjetja, blagovne znamke ali spletne strani. Priporočamo da natančno spremljate vaš CTR (Click-through rate), če vam sprememba naslovov koristi ali škodi. Tako kot pri vseh SEO spremembah se lahko pozicija določenih člankov izboljša, pri določenih pa poslabša.
Meta opis je ena izmed meta oznak, ki jih lahko dodate na spletno stran in je tudi z vidika SEO optimizacije spletne strani zelo pomemben, saj ta opis vidijo uporabniki Googla v iskanih rezultatih. Meta opis je za vas odlična priložnost, da dobro predstavite svojo spletno stran uporabnikom Googla in jih na ta način prepričate, da kliknejo na vaš stran v iskalnih rezultatih in ne stran vaše konkurence. Meta oznake, med njimi tudi meta opis, morajo biti unikatni za vsako stran oziroma podstran na vaši spletni strani. Morajo pa biti tudi zanimivi za uporabnike, saj bodo le tako kliknili na zadetek. Prav tako naj bo meta opis relevanten oziroma naj opisuje to, kar se v resnici nahaja na spletni strani. Pri tem je pomembna tudi dolžina meta opisa, saj ne sme presegati 160 znakov. SEO optimizacija meta opisa pomeni, da se naslov prilagodi zahtevam Googla po dolžini in seveda tudi vsebinsko. Če je meta opis krajši od 100 znakov, se v rezultatih iskanja prikaže z eno samo vrstico besedila.
Pri optimizaciji spletne strani imajo meta oznake pomembno nalogo, med njimi pa so tudi ključne besede. Pravi izbor ključnih besed je izredno pomemben z vidika priprave spletne strani za iskalnike. Pri tem imamo v mislih rangiranje strani na spletnem iskalniku, kot je na primer Google, in doseganje optimalnih rezultatov glede na iskanja v iskalniku. Ključne besede so tiste besede, ki najbolj natančno opredelijo podjetje in dejavnost podjetja, najbolj pomembne storitve ali izdelke, ki jih ponuja. Ključne besede so besede, ki vam morajo prinesti čim več potencialnih strank na vašo spletno stran.
Zato, ker bo vašo spletno stran pripeljal na najvišja mesta na Googlu. In zakaj je to pomembno? Ker visoke pozicije generirajo večino klikov, ki se zgodijo v Googlu. Če vaše strani ni med prvimi desetimi zadetki na Googlu, je to skoraj tako, kot da vaša spletna stran ne obstaja. Zato smo vam v podjetju Vsisi d. o. o. vedno na voljo, da poskrbimo za kakovostno optimizacijo vaše spletne strani s pomočjo optimizacije meta oznak.