Rezultat optimizacije spletne strani - Rotar, Dobrova
Ključna beseda | Povprečno mesečno povpraševanje | Pred optimizacijo | Po optimizaciji |
Kosilnice | 1900 | 23 | 8 |
Vrtni traktor | 1900 | 12 | 8 |
Motorna kosa | 590 | 9 | 4 |
Prekopalnik | 390 | 14 | 5 |
Freza za vrt | 70 | 9 | 5 |
Optimizacija spletne strani - opis dela
Optimizacija spletne strani podjetja Rotar se je začela z analizo ključnih besed iz vrtnega programa. Ker je ponudba podjetja precej obširna, smo se na začetku lotili optimizacije izbranih ključnih besed, ki so podjetju najbolj pomembne. Nato se je lahko začela off-site optimizacija. S pridobivanjem novih povezav smo kar nekaj besednih zvez uvrstili na prvo stran Google. Ker je iskanja za dane ključne zveze kar precej (in posledično tudi konkurence), smo z rezultati zelo zadovoljni.