Google Analytics 4 (GA4) predstavlja
prihodnost oglaševanja

Google Analytics 4 (GA4) predstavlja novi standard analitične platforme Google Analytics. Nadomešča Universal Analytics (UA), ki bo zastaral s 1. julijem 2023. Eno izmed ključnih trženjskih orodij uporabnikom pomaga pridobiti nepogrešljiv vpogled v obnašanje obiskovalcev na spletni strani ter razumevanje prometa. Nov podatkovni model bo nudil nemoteno povezovanje različnih podatkovnih tokov. S tem bo podal natančno evidenco obiskovalčeve poti ter poenostavil analizo podatkov.

 

85€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO STRAN

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Integracija GSC + GA4 na spletno stran
  • Izvoz statistike stare analitike
NAROČITE
175€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO STRAN

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Vzpostavitev merjenja 3 konverzij
  • Integracija GSC + GA4 + spletna stran
  • Izvoz statistike stare analitike
  • Osnovno poročilo
NAROČITE
275€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO TRGOVINO

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Napredno merjenje nakupov (2 meseca)
  • Napredno merjenje nakupne poti (2 meseca)
  • Integracija GSC + GA4 + spletna trgovina
  • Izvoz statistike stare analitike
  • Osnovno poročilo
NAROČITE

 

Zakaj pri prehodu na Google Analytics 4 ne smete zavlačevati?

 S 1. julijem 2023 bo spletna storitev Google Universal Analytics ukinjena in nadomeščena z GA4. To pomeni, da storitev UA omogoča zbiranje in analiziranje podatkov le do 30. junija 2023. Zgodnja implementacija zagotavlja gladek prehod na nov sistem zbiranja informacij. Ob tem pa dopušča analizo rezultatov s spletnih mest in aplikacij brez prekinitev ali izgube poglavitnih podatkov.

 

Kaj pa, če se odločite za prehod v zadnjem trenutku?

Tega vam ne priporočamo, saj podatkov iz UA ni mogoče prenesti v GA4. Če se za prehod odločite v zadnjem trenutku, boste izgubili vse podatke, ki so vam trenutno na voljo v Universal Analytics. Ena izmed glavnih sprememb je ravno pridobivanje podatkov. GA4 nudi 3 raznolike metode identifikacije obiskovalca, ki mu sledi ne glede na uporabljeno napravo (tablica, računalnik, pametni telefon).

 

S tem boste izgubili tudi možnost sprejemanja poslovnih odločitev, ki temeljijo na natančnih in izčrpnih podatkih. Google Analytics 4 uporabnikom namreč nudijo precej več izbire ter svobode pri vzpostavitvi parametrov. A to pomeni več dela z vzpostavitvijo napredne analitike. Ta obiskovalcem sledi skozi različne korake, povezuje dogodke na strani, analizira prodajno uspešnost in nakupno vedenje.

 

Zagotovite si strokovno izveden prehod na novo Google analitiko GA4!

Kakšne napredne možnosti uporabe ponuja Google Analytics 4?

Google Analytics 4 uporabnikom ponuja prenekatere napredne možnosti. Med najpomembnejšimi najdemo:

  • Uporabo dodatnih podatkovnih virov
  • Večjo svobodo pri pripravi frameworka
  • Cross domain tracking oziroma sledenje obiskovalcem čez različne domene
  • Uporabo večjega števila lastnih dimenzij in metrik
  • Prilagajanje parametrov in dogodkov v orodju
  • Natančnejše spremljanje konverzij
  • Atribucijski model (cross-channel data driven model)
  • Izčrpna poročila (poročilo v realnem času, monetizaciji, ohranitvi, demografska poročila, pridobitvah, dejavnostih itd.)

 

Kaj te možnosti pomenijo za vaše podjetje in kako jih najučinkoviteje uporabite?

Meritve ne bodo le izboljšale delovanja spletnega mesta, temveč bodo imele precejšen vpliv tudi na prihodnost oglaševanja. GA4 nudi številne nastavitve meritev, ki jih lahko individualno prilagodite potrebam podjetja. Strojno učenje pa ustvarja poglobljen vpogled v vedenje in konverzije obiskovalcev. Večja količina podatkov in izboljšana orodja bodo omogočali lažje sprejemanje odločitev o trženjskih akcijah, novih storitvah in produktih. Vse, pa se bo odražalo na uspešnosti podjetja.

85€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO STRAN

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Integracija GSC + GA4 na spletno stran
  • Izvoz statistike stare analitike
NAROČITE
175€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO STRAN

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Vzpostavitev merjenja 3 konverzij
  • Integracija GSC + GA4 + spletna stran
  • Izvoz statistike stare analitike
  • Osnovno poročilo
NAROČITE
275€

+ DDV

GA4 (GOOGLE ANALITIKA) ZA SPLETNO TRGOVINO

  • Vzpostavitev GA4 analitike
  • Vzpostavitev GSC
  • Napredno merjenje nakupov (2 meseca)
  • Napredno merjenje nakupne poti (2 meseca)
  • Integracija GSC + GA4 + spletna trgovina
  • Izvoz statistike stare analitike
  • Osnovno poročilo
NAROČITE

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.