
Značilnosti dobre spletne trgovine
Dobra spletna trgovina nagovarja uporabnika in mu ponuja prijetno uporabniško izkušnjo. Da bi bila spletna trgovina čim boljša, mora biti izdelana tako, da bo pritegnila potencialnega kupca. Izdelava spletne trgovine je zapleten in natančno premišljen proces, pri katerem je ključnega pomena podrobna analiza, izbira urejevalnika za izdelavo spletne trgovine, unikaten dizajn in predvsem dobro uvrščanje med zadetki v spletnih iskalnikih. Dobra spletna trgovina je uspešna, zadostiti pa mora različnim kriterijem. Izpostavljamo nekaj lastnosti, ki jih imajo uspešne spletne trgovine: preglednost in preprosta navigacija, preprosta in hitra nakupovalna pot s čim manj koraki, jasno vidna nakupovalna košarica, izpostavljeni izdelki, promocije in pozivi k akcijam, natančen opis izdelkov, hitrost nalaganja strani, varnost, visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih za posamezne izdelke itd. Za popoln nakupovalni postopek v vaši spletni trgovini mora biti izdelava spletne trgovine taka, da zadosti vsaj štirim kriterijem – enostavnost, funkcionalnost, preglednost in dobra uporabniška izkušnja. Tudi vaša spletna trgovina je lahko takšna – uspešna.
Katalog izdelkov z uvozom
Spletne trgovine izdelujemo v različnih urejevalnikih, s pomočjo katerih lahko hitro in enostavno urejate vsebine, dodajate ali odvzemate artikle, uvažate ali izvažate izdelke itd. Morda se na prvi pogled to zdi težavna naloga, vendar vam mi lahko delo zelo olajšamo. Ročno vnašanje produktov v spletno trgovino vam lahko vzame kar veliko dragocenega časa. Ponujamo vam možnost avtomatskega prenosa izdelkov s pomočjo modulov in drugih naprednih sistemov, ki bodo sicer zamudno delo opravili namesto vas.
Nakupovalna košarica in plačilni sistemi
Strankam vaše spletne trgovine lahko močno olajšate nakup s pomočjo različnih plačilnih sistemov, ki kupcem omogočajo, da v spletni trgovini izdelek plačajo. Ponudite mu več možnosti in tako zmanjšajte možnost opustitve naročila. Način plačila je med pomembnejšimi kriteriji zaključevanja spletnega naročila. Ko kupcu ponudite hitro in enostavno možnost plačila, zmanjšate možnost, da nakupovalna košarica ostane prazna.
Urejevalniki v katerih izdelamo spletne trgovine
Urejevalnik spletne vsebine je najbolj pomembno orodje pri izdelavi spletne trgovine, saj omogoča, da samostojno upravljate s spletno trgovino. To poenostavljeno pomeni, da lahko sami obdelujete naročila, nastavljate kategorije in urejate izdelke, osvežujete vsebino in upravljate s kupci spletne trgovine. Urejevalniki, v katerih vam izdelamo spletno trgovino, so orodja, s pomočjo katerih se lažje ureja vsebino, multimedije in ostale elemente spletnih trgovin. Glede na vrsto vaše splete trgovine in obseg za izdelavo spletne trgovine priporočamo WordPressov WooCommerce ali Magento. Spletno trgovino pa vam lahko izdelamo tudi v lastnem CMS-ju (ang. Content management system) oziroma urejevalniku, ki je bil razvit z mislijo na čim boljšo spletno optimizacijo. Izdelujemo uspešne, velike in manjše spletne trgovine, ki rangirajo visoko na spletnih mestih, nagovarjajo uporabnike in jim ponujajo dobre uporabniške izkušnje. S pomočjo ustrezno izbranega urejevalnika boste lahko preprosto urejali vse v povezavi z vašo spletno trgovino. Urejevalnik prilagodimo posamezni spletni trgovini, vi pa lahko brez potrebnega znanja programiranja ali oblikovanja urejate vsebine ter tako skrbite, da je vaša spletna trgovina redno ažurirana.

WooCommerce

Magento

OpenCart

SOL lasten CMS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Študija primera
Elgoline. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
95%
Strani v indeksu
12
Besed na 1. strani
16+
Mesečni obisk