Pričnimo
projekt

Spletni donos banner

Google oglaševanje

Google oglaševanje AdWords

Google AdWords s svojimi neprestano razvijajočimi se orodji omogoča podjetjem in ostalim ponudnikom na trgu, da targetirajo svoje (potencialne) stranke v najpomembnejših točkah procesa odločanja o nakupu produkta ali storitve, ki ga podjetje ponuja. Za dobro Google AdWords kampanjo je najprej potrebno dobro analizirati lastno spletno stran ter določiti ključne besede, po kateri bodo stranke podjetje iskale. Po končani analizi besed le-te zakupimo in tako ustvarimo oglasno kampanjo.

Ko potencialna stranka v Google iskalnik vpiše eno od zakupljenih besed, se na prvi strani iskalnih rezultatov prikaže oglas, ki smo ga ustvarili ter povezava do spletne strani, kjer se nahaja več informacij o ponudbi. Seveda se lahko na enake ključne besede v Google brskalniku pojavlja večje število ponudnikov. Na vrhu se bo zmeraj pokazal tisti ponudnik, ki je za svojo Google AdWords kampanijo pripravljen ponuditi najvišji znesek.

Plačate samo za rezultate

Pri Google AdWords oglaševanju za oglas plačamo samo takrat, ko (potencialna) stranka klikne na oglas, ki smo ga pripravili, le ta pa stranko preusmeri na želeno spletno stran. Zavedati se je potrebno, da namen Google AdWords oglaševanja ni generiranje čim večjega števila klikov po najnižjih cenah, pač pa orodje služi doseganju potrošnikov s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. O rezultatih Google Adwards kampanije se lahko tekom celotnega procesa vsak dan prepričamo preko statistike, ki jo orodje Google Adwards omogoča. Statistika vsebuje pomembne informacije o številu iskanj po različnih besedah, klikih na oglase, CTR, številu konverzij in ostalimi podatki.

Postanite vidni na spletu

Postanite vidni v spletu

Če želite, da bi tudi vaša spletna stran hitro in enostavno dostopna (potencialnim) strankam vam priporočamo, da se odločite za Google AdWords kampanijo s pomočjo katere bodo vaši potencialni kupci ponujen izdelek ali storitev odkrili hitreje, saj bo vaša spletna stran zasedla najvišja mesta v Google brskalniku, kar bo pripomoglo k prepoznavnosti produkta oz. storitve.

Dosežite želene uporabnike

Dosežite želene uporabnike

S pomočjo orodja Google Adwards, katerega namen je doseči potencialne stranke s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času, bodo vaši potencialni kupci o ponudbi podjetja hitro obveščeni, produkt oz. storitev, ki jo ponujate, pa bodo v Google brskalniku tudi enostavno in hitro našli ter se tako hitreje odločili za nakup.

Merite uspešnost

Merite uspešnost

S pomočjo orodja Google Adwards lahko uspešnost kampanije preverite kadarkoli in kjerkoli, saj orodje omogoča nenehno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani. Tako orodje beleži število iskanj po različnih besedah, klike na oglase, CTR, številu konverzij in ostale pomemben podatke, ki so pri pripravi bodočih kampanji izjemnega pomena, saj je uspeh kampanije odvisen prav od the parametrov.

Pritegnite več strank

Pritegnite več strank

S pomočjo orodja Google AdWords bo vaša spletna stran kotirala na najvišja mesta v Google brskalniku, kar bo pomenilo tudi hitro in enostavno dostopnost spletne strani potencialnim strankam, ki se bodo nad ponujenim produktom oz. storitvijo hitro navdušile. Produkt oz. storitev, ki jo ponujate pa bo tako prepoznavna in dobro prodajana, kar vodi v hitro in stalno rast podjetja.

Zakaj izbrati Google oglaševanje?

Veliko strank se sprašuje zakaj izbrati prav Google oglaševanje. Razlogov je veliko saj je tudi prednosti orodja Google AdWords ogromno. V prvi vrsti ne smemo pozabiti, da je Google pri nas in v tujini najbolj razširjen med internetnimi brskalniki, potencialne stranke pa bodo produ koz. Storitev najverjetneje najprej iskalne prav na Googlu. Google oglaševanje omogoča, da je stran uvrščena visoko med zadetki iskanja, kar pripomore k povečanju obiska strani, saj (potencialne) stranke stran hitreje in enostavneje najdejo. Povečano število klikov na spletno stran vodi v večjo prepoznavnost produkta oz. storitve, ki jo podjetje ponuja kar se neizbežno odrazi v boljšem poslovanju podjetja.

Prednosti Google oglaševanja

Prednosti Google oglaševanja je veliko. Najprej velja izpostaviti, da se s pomočjo orodja Google AdWords v ključnem trenutku doseže potencialne stranke, ki se tako hitreje odločajo za nakup produkta oz. storitve. Ker se lahko oglasi prikazujejo tudi lokalno lahko učinkovito targetiramo krog ljudi, ki jim želimo izdelek ali storitev ponuditi. Z orodjem Google AdWards lahko enostavno in hitro dosežemo tudi potencialne mobilne uporabnike, ki jih je dan danes zares ogromno in predstavljajo pomembno ciljno skupino Google AdWards kampanji. Google oglaševanje omogoča tudi prikaz vašega oglasa na drugih spletnih straneh. Nenazadnje pa ne smemo pozabiti na možnost več različnih sočasnih oglaševalskih kampanj.