SEO optimizacija za tujino

Za vsako podjetje je izjemnega pomena, da ga stranke enostavno in hitro najdejo v njihovem najljubšem brskalniku. Prav temu je namenjena optimizacija spletnih strani, ki omogoča, da potencialne stranke prvi stik s podjetjem vzpostavijo preko spleta. Ker je z globalizacijo konkurenčnost podjetij vse večja je pomembno, da je optimizacija spletnih strani narejena tudi za tujino. Optimizacijo spletnih strani za tujino lahko zagotovimo na dva načina: lahko se odločimo za prevod spletne strani v različne jezike in tako targetiramo potencialne stranke v drugih državah ali pa se odločimo za vzpostavitev domene v tuji državi, kjer želimo zasesti vodilna mesa v brskalniku. V obeh primerih pa je izjemno pomembno, da je optimizirana tudi sama spletna stran. Pri optimizaciji spletne strani za tujino se posvetimo najbolj iskanim besednim zvezam, ki jih dopolnjujemo z manj iskanimi in tako ustvarimo mrežo besed, ki so v posamezni industriji tarča iskanja, z njihovo pomočjo pa spletno mesto pripeljemo do vodilnih pozicij v iskalniku.

Globalni SEO

 

 

Meta opisi

Meta opisi

Kakovosten meta opis, ki vsebuje prave in široko iskane ključne besede, skupaj z nekaj ključnimi besedami z manjšim obsegom iskanja lahko spletno stran postavi na vodilna mesta v spletnem iskalniku, kar pripomore k prepoznavnosti podjetja in večji prodajanosti produkta oz. storitve.

Ključne besede

Ključne besede

Ključne besede so pri optimizaciji spletne strani izjemno pomembne, saj lahko z izbiro pravih ključnih besed pripomoremo k temu, da naša spletna stran zasede vodilna mesta v izbranem spletnem brskalniku ter tako povečamo prepoznavnost podjetja in storitve oz. produkta, ki ga le-to ponuja.

Opisi slik

Opisi slik

Opisi slik so na spletni strani izjemno pomembni; ne samo zato, da potencialne stranke vidijo produkt in si ga tako lažje predstavljajo, pač pa tudi zato, ker lahko spravilno izbiro ključnih besed pod slikami prispevamo k višjemu mestu spletne strani v spletnem iskalniku, kar bo prav tako pripomoglo k prepoznavnosti podjetja.

 

Jeziki v katerih ponujamo optimizacijo

Slovenija

Sloveščina

Nemški

Nemščina

Italija

Italjanščina

Francija

Francoščina

Hrvaška

Hrvaščina

In ostale

 

Konkurenca v tujini

Konkurenca v tujini je iz dneva v dan vse večja. Prav zato je izjemnega pomena, da je spletna stran dobro optimizirana in tako omogoča tudi potencialnim tujim strankam, da vstopijo v stik s podjetjem ter storitvijo oz. izdelkom, ki ga to podjetje ponuja. Optimizacija mora biti kvalitetno izvedena za iskalnike v posameznih državah ter tako omogočiti dobro prepoznavnost podjetja v tujini.

Domene za tujino

Izbira domene je zahtevna odločitev že za domač trg in tudi izbira domene za tujino ni nič kaj enostavnejša. Še posebej zahtevna je izbira domene za tiste, ki o domenah ne vedo drugega, kot da gre za spletni naslov, na katerem je dostopna spletna stran. Prvo izmed pravil pri registraciji domene za tujino je, da je podjetje nujno tudi nosilec domene. K dobri poziciji v iskalniku doprinese tudi, če dodamo eno izmed ključnih besed v samo domeno. Pri tem nikakor ni dobro pretiravati, saj domena vsekakor ne sme biti predolga. Ker konkurenca danes preži na vsakem koraku je priporočljivo registrirati več vrhnjih domen za tujino, če so te seveda še na voljo. S tem ciljamo na istoimenske domene ali njene najbližje variacije. Če vas bo potencialna stranka prek spletnega iskalnika iskala podjetje na naslovu najprevajalstvo.com, ga bo morda naslednjič iskala na najprevajalstvo.net.

 
Študija primera

V zgornjem grafu je prikazana rast obiskanosti spletnega mesta minime-baby.it, ki je rezultat uspešne optimizacije.

Študija primera

Cilj SEO optimizacije spletnega mesta minime-baby.it je bil povečanje organskega obiska v Italiji. Iz grafa je razvidno, da se je obiskanost spletnega mesta v šestih mesecih znatno povečala, kar je posledica vztrajnega dela tako na ON-site kot tudi OFF-site optimizaciji.

470 %

Rast obiska v pol leta

1.

stran na Googlu za osnovno frazo »vaschetta da bagno«

76

novih besed na 1. strani Googla

 

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.