Ko govorimo o digitalni strategiji, govorimo pravzaprav o vrsti aktivnosti, ki nam z uporabo določenih orodij in tehnik sodobnega marketinga pomagajo doseči zastavljene cilje. Zaradi izjemno hitrega razvoja tehnologij je danes uspeh velikokrat odvisen od tega, kako podjetje tehnike dejansko uporabi. Pri razvoju digitalne strategije je najprej potrebno ustvariti idejo “idealnega kupca”. Pomagamo si z anketami, intervjuji ali samo z raziskovanjem tržišča. Pomembno je, da podatki temeljijo na realnih informacijah. Po izdelavi idealnega kupca je potrebno določiti svoje cilje in orodja, s katerimi bomo cilje dosegli. Dandanes je na voljo veliko število kanalov, s pomočjo katerih lahko podjetja širijo in oglašujejo svoj produkt oz. storitev. Vse kanale je treba podrobno preučiti in izbrati tistega, ki bo podjetju najbolje ustrezal.
Analiza poslovnih zahtev
Analiza poslovnih zahtev je ključna za pripravo dobre digitalne strategije. Le tako pripravimo kampanjo, ki bo podjetje res naredila prepoznavno. Pomembno je, da so podatki, ki jih skozi analizo pridobimo, karseda realni in predstavljajo informacije, ki bodo pripomogle k razvoju in rasti podjetja. Poskrbeti moramo za dovolj velik in reprezentativen vzorec.
Strategija trgovanja
Vsako podjetje, ki na trgu ponuja določen produkt ali pa storitev, si mora za uspešno poslovanje pripraviti svojo lastno strategijo trgovanja. To dosežemo tako, da najprej s pomočjo podatkov, ki so nam na voljo (najpogosteje so to ankete, intervjuji ali pa raziskava trga) izdelamo svojega idealnega kupca. Osebi je nato potrebno prilagoditi celotno strategijo trgovanja, saj bomo le tako ustvarili uspešen in prepoznaven produkt.