20. oktober 2016

Če se v zadnjem času niste pretirano posvečali naslovom in meta opisom, je morda dobro, da ste odlašali. Pri Googlu so namreč spremenili število znakov, ki jih prikažejo naslovi in meta opisi.
Za primerjavo; polje v katerem se prikazujejo organski rezultati iskanja je sedaj široko 600 pikslov namesto 500 pikslov.


Naslovi


Nova dolžina naslovov se je povečala za med 10 in 15 znakov, kar je precej velika sprememba. Tako boste lahko varno zapisali vsaj 70 znakov preden jih bo Google samodejno odrezal.
Odvisno od dolžine besed (in jezika v katerem pišete), lahko dodate med 2 in 4 dodatne besede. Če ne želite spreminjati dolžine naslovov pa lahko vsaj dodate ime vašega podjetja, blagovne znamke ali spletne strani.
Priporočamo da natančno spremljate vaš CTR (Click-through rate) če vam sprememba naslovov koristi ali škodi. Tako kot pri vseh SEO spremembah se lahko pozicija določenih člankov izboljša, pri določenih pa poslabša.
Prav tako se je povečala dolžina prikazanega naslova pri mobilnih napravah.


Meta opisi


Dolžina polja meta opisov se je povečala za med 16 in 21 znakov v vsaki vrstici. Tako je lahko v vsaki vrstici prikazanega meta opisa kar do 100 znakov!

Čeprav se je razširilo polje prikaza meta opisov, pa to ne pomeni, da Google prikazuje večjo količino znakov pri vsakem opisu. Še vedno se prikaže le do 165 znakov, preden jih Google odreže.
Pričakovali bi, da Google vnaprej prilagodi njihove rezultate iskanja za daljše meta opise. Tako pa se 2. vrstica lahko dopolni le do okoli polovice, predenj se samodejno skrajša meta opis.
Če je meta opis krajši od 100 znakov, se v rezultatih iskanja prikaže z eno samo vrstico besedila.
V primeru, da prisegate na »kratke a sladke« rezultate iskanja, ki so krajši od 100 znakov, je potrebno paziti na njih saj ne bodo pustili tako močnega odtisa v rezultatih iskanja zaradi manjše količine vsebine.
Nove spremembe pri največji dolžini naslovov bodo vsekakor prinesle koristi za tiste, ki se ukvarjajo s SEO'm. Včasih je težko stlačiti smiseln naslov v 60 znakov. Dodatnih 10-15 znakov nam bo delo in dopustilo več svobode. Še posebej, če pišete v jezikih, kjer so načeloma daljše besede (npr. nemščina). A nikakor ne pozabite, da se lahko Google kadarkoli odloči povrniti nove spremembe naslovov.

 

Preberite si več na temo spletne optimizacije: https://www.spletnidonos.si/blog/zakaj-se-splaca-podjetju-investirati-v-seo
    
optimizacija spletnih straniseo optimizacija

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.