SEO ali PPC?

05. april 2019

Katera od marketinških spletnih strategij, SEO ali PPC, je učinkovitejša? Pogosto vprašanje, ki si ga zastavljajo manjša in srednje velika podjetja, ko želijo povečati obisk na svojih spletnih mestih. Odgovor ni preprost, ga je pa koristno razumeti. Posel na spletu naj ima močno organsko podlago (optimizacija ali SEO), ki  jo je mogoče dopolniti in okrepiti s kampanjami s plačilom na klik (PPC) in tako še povečali izpostavljenost in konverzije. Kombinacija obojega, torej. Vsaka od marketinških strategij ima namreč svoje prednosti in slabosti.

 

SEO

 

Raziskava iz leta 2014 je pokazala, da organsko iskanje privabi kar 64% obiskovalcev na spletno stran, plačano iskanje pa zgolj 6%. Plačano oglaševanje sicer pomaga blagovni znamki, izdelku ali storitvi doseči želene cilje, vendar je pomembno upoštevati določene razlike med organskimi in plačanimi iskanji. Preden pa se odločimo za eno od obeh strategij ali njuno kombinacijo, potrebujemo učinkovito spletno stran. Dobro zasnovana spletna stran za uspeh potrebuje nekaj ključnih elementov - izvajanje najboljših splošnih praks SEO, uporabniku prijazno, iskalno in tehnično dobro spletno mesto, kot tudi vizualno in estetsko prijetno spletno stran ter digitalna sredstva.

 

SEO – izboljša organski domet

Prepoznavnost – umeščanje vaše spletne strani med zgornje zadetke na vrhu strani iskalnika, s pomočjo ključnih besed, je dobro oglaševanje in spodbuja k prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Blagovna znamka – vidnost in povezovanje podjetja s komercialnimi iskanimi izrazi in izrazi, povezanimi z vašim poslovnim področjem, pozitivno vpliva na blagovno znamko. Vaša blagovna znamka vzbudi zaupanje iskalcev, ki si želijo odgovorov na svoja vprašanja, preden se odločijo za nakup. Tako na svojem poslovnem področju lahko postanete vodilna avtoriteta.

Verodostojnost in zaupanje - umeščanje določenega spletnega mesta med organske rezultate iskanja, vpliva na verodostojnost, ki jo podjetje uživa med uporabniki njihovih storitev. Mnogi uporabniki preskočijo oglase, ker bolj zaupajo organskim rezultatom. Biti viden daje vašemu podjetju pomemben pečat odobravanja.

Optimizacija strani

PPC – natančno usmerjena vidljivost

Položaj na strani – vsebina plačanega iskanja prevladuje čisto na vrhu strani zadetkov iskalnika. Z običajno štirimi oglasi na namizju in tremi na mobilnih napravah bo uporabnik vedno najprej videl plačane oglase za iskanje, tudi če se bodo odločili za pomikanje po strani navzdol.

Izboljšani oglasi - oglasi PPC ponujajo veliko bolj natančen nadzor in več prostora za prikazovanje tržnih sporočil. Klici, lokacije, povezave do spletnih mest, cene in oznake (oblački) so le nekatere od možnosti za ustvarjanje oglasov. Če prodajate izdelek, Google ponuja možnost vizualnih oglasov za nakupovanje. Ta vrsta oglasov lahko resnično izboljša razmerje med prikazi in kliki, te možnosti pri organskem iskanju ni.

Hitrost. Medtem, ko lahko razvoj dobre organske vidnosti traja nekaj časa, se dobra PPC kampanja ustvari v nekaj dneh in razvije v tednih. Ni hitrejšega načina, da se uporabniku pokažete v trenutku, ko je že pripravljen na nakup.

Sorodne objave

Naravno oglaševanje je do bralca prijazno

Naravno oglaševanje

05. april 2019

Google pozicioniranje - zagotovite si več klikov

Google pozicioniranje

26. februar 2016

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.