11. september 2017

Pustite svoje mnenje

Če neka kupujete, ne glede na to, ali ste z nakupom zadovoljni ali ne, pustite svoje mnenje. Enostavni backlinki se lahko tvorijo tudi preko različnih obrazcev za podajanje mnenj in komentarjev, ki se nahajajo na spletnih straneh. Ker se podjetja rada pohvalijo z zadovoljnimi mnenji svojih strank, jih tudi z veseljem pokažejo na spletni strani. Grajenje backlinkov na takšen način pomeni pridobivanje zaupanja ciljne skupine. Dobra mnenja lahko prepričajo potencialne stranke, naj zaupajo prav vam! Ni boljšega in bolj poštenega oglaševanja, kot so mnenja strank, zato pustite svoje mnenje. Če je mogoče, pustite tudi povezavo do svoje spletne strani ali spletne trgovine, preko katere bodo lahko stranke pustile svoje mnenje o produktu, storitvi itd. Grajenje povezav je bistveno za uspešno delovanje in poslovanje podjetja.

 

Kako doseči, da vaša spletna trgovina postane popularna?

Pri spletni trgovini  je najbolj pomembno to, kako v spletno trgovino privabiti prave obiskovalce in jih prepričati v nakup.  Kaj privabi kupce v vašo spletno trgovino? Eden izmed najboljših načinov za to so komentarji oziroma mnenja o izdelkih. Če imate možnost oddaje komentarja ali mnenja o izdelku, prosite kupce, naj pustijo svoje mnenje ali oddajo komentar. Na splošno je situacija taka, da je komentiranja veliko premalo. Če pa ima spletna trgovina v ozadju oblikovano skupino zadovoljnih strank, ki komentira, oddaja svoje mnenje, všečka itd., potem ima to lahko veliko moč pri odločitvi za nakup povprečnega uporabnika spleta. Če je nekomu nekaj všeč in o tem pusti svoje mnenje, bo tudi potencialni kupec razmislil o nakupu. Če pa se je nekdo pri nakupu opeke, tega raje tudi potencialni kupec ne bo kupil. 

 

Prednosti komentiranja izdelkov

Za spletno trgovino velja isto kot za vsakdanje odločitve. Pomembno nam je mnenje drugih. Kar nekaj je dejstev, ki govorijo o prednostih komentiranja izdelkov oziroma puščanja mnenj. Raziskave kažejo, da komentarji izdelkov v povprečju pripomorejo h kar 18 % večji prodaji, 58 % potrošnikov bo kupilo izdelek v spletni trgovini, kjer si lahko najprej preberejo mnenje ostalih. Prav tako je dokazano, da uporabniki veliko bolj zaupajo v mnenja o izdelkih, ki jih podajajo ostali uporabniki, kot pa v opise izdelka. Velika večina spletnih uporabnikov bolj zaupa mnenju ostalih spletnih nakupovalcev kot pa prodajalcem. Zdi se, da je potencialnemu kupcu bolj pomembna izkušnja tistega, ki je izdelek že preizkusil. Pozitivna mnenja lahko pomagajo pri prodaji, negativni odzivi pa ji lahko škodijo. Zato pustite svoje mnenje, ne glede na to, ali ste zadovoljni ali ne!

 

Kako oblikovati spletno stran, da bo privabila kupce?

Dognali smo, da bi vsi potrošniki radi prebrali mnenje nekoga, ki je izdelek že kupil. Dejstvo pa je, da ga le redko pišemo tudi sami. Če se odločate za izdelavo spletne trgovine, ne pozabite na dodatke, s katerimi boste kupcu omogočili, da oceni, komentira, primerja artikle in pusti svoje mnenje. Med te dodatke sodijo: ocenjevanje izdelka, komentiranje izdelka, primerjanje izdelka, modul z dodatnimi artikli, modul s povezanimi artikli, navzkrižna prodaja. Zavedajte se, da vaša spletna stran oziroma trgovina nujno potrebuje komentarje svojih kupcev. Omogočite jim to.

Oblikovanje spletne trgovine

 

Kdo bo komentiral izdelke v spletni trgovini?

Prvi korak za boljšo prodajo je možnost, da svojim kupcem zagotovite priložnost, da pustijo svoje mnenje. Vaša naloga je tudi, da vsak napisan komentar ali mnenje nagradite. Pomagate pa si lahko tudi s pošiljanjem e-novic. Zavedajte se, da lahko pozitiven komentar ali mnenje zelo pripomore k odločitvi za nakup. Zato se zahvalite kupcem za njihovo mnenje. Stranka mora dobiti občutek, da cenite njeno mnenje in izkušnje ter da boste upoštevali njene predloge o izboljšavah. Kar lahko naredite vi, je, da poskrbite, da ima vsak izdelek na vaši spletni strani oziroma v spletni trgovini kakovosten opis, konstruktivne komentarje, lepo grafično podobo, slike itd. Prav tako pa poskrbite, da bo nakupovalni proces kratek in enostaven.

 

Kaj je link building oziroma grajenje povezav?

Link building je proces ustvarjanja oziroma grajenja povezav na našo spletno stran. Grajenje povezav je eden najboljših načinov za doseganje vašega cilja – priljubljenost vaše spletne strani. Link building se nanaša na priljubljenost povezav, ki pomeni število povezav z drugih spletnih mest, ki so usmerjene na našo stran. Link building je pomemben zato, da iskalniki, kot je na primer Google, našo spletno stran prepoznajo kot pomembno, saj veliko strani povezuje na našo stran. Posledično to pomeni, da jo uvršča na višje pozicije. To pa je naš cilj. V vsaki seo kampanji je link building ključnega pomena.

Izdelava spletne trgovine

 

Kakšne so koristi grajenja povezav?

Grajenje povezav je bistveno za našo spletno stran, saj nam pomaga pri pridobivanju kakovostnega obiska na našo spletno stran z relevantnih strani, kar povečuje povezavo. Prav tako velja, če spletna stran vsebuje kakovostne vhodne povezave, velja za dragocen vir. Link building prav tako pomaga ustvarjati zavedanje, vidnost in kredibilnost spletne strani, pomaga pa tudi pri indeksaciji spletne strani v iskalnike.

Sorodne objave

Google pozicioniranje - zagotovite si več klikov

Google pozicioniranje

26. februar 2016

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.