01. september 2020

Oglaševanje na Google velja za eno najdonosnejših

Targetirano oglaševanje

Spletno oglaševanje na iskalnikihOglaševanje na spletu postaja vse bolj pomembno tržno orodje oglaševalcev in kot pojem označuje različne načine, pristope, medije, ipd., ki pa seveda vsi niso primerni za vsako podjetje. Tudi spletno oglaševanje v Sloveniji vzpostavlja izhodiščne pogoje, ki bodo omogočili nadaljnjo rast in razvoj spletnega trga ter postaja skoraj eden od pogojev za dobro poslovanje.

Princip »Pay Per Click« (PPC) je eden ključnih elementov spletnega marketinga. Pred začetkom kampanje je nadvse priporočljivo ugotoviti, kako bi lahko takšno spletno oglaševanje vaši spletni stani koristilo in kakšno ceno na klik bi pri posameznem viru lahko dosegli v prihodnosti. Veliko podjetij namreč stori napako in denar investira v eno od oblik PPC oglaševanja, brez da bi natančno vedeli kateri vir ali kanal je prodajno najbolj učinkovit. V podjetju Vsi. si d. o. o. vam lahko pri tem pomagamo. Google oglaševanje, ki ga pogosto uporabljamo je zelo targetirano. Dopušča samostojno odločanje o tem, kateri demografski (ali drugi) skupini želite reklamo prikazati.

Google vsako sekundo prejme kar 23.000 iskalnih poizvedb. Za prikaz v svojem iskalniku pod ključno besedo, uporablja svoj oglaševalski sistem imenovan Google Ads, v katerem ponudniki storitev ponujajo rezultate za določene ključne besede, njihovi oglasi, ki jih je mogoče klikniti, pa se prikažejo v Googlovih rezultatih iskanja. Ker morajo oglaševalci te klike plačati, Google zasluži z iskanjem, v zameno pa ponuja izjemno natančne statistike in merljivost rezultatov vašega oglaševanja ter najbolj donosno plačljivo spletno oglaševanje z visoko stopnjo konverzije. Za dostop do sistema za Google Ads boste potrebovali Googlov račun (gmail račun).

 

Spletno oglaševanje na iskalnikih

Spletno oglaševanjeZa spletno oglaševanje na iskalnikih poznamo dva načina, ki sta že omenjeno Google oglaševanje in prodajna optimizacija strani, ki ju lahko uporabljamo posamično ali v kombinaciji, s čimer še povečate možnosti za večji obisk in višje pozicije.

Kot smo že omenili, Google oglaševanje dejansko pomeni zakup ključnih besed na Google iskalniku. Kot takšno resda lahko čez noč prinese prva mesta v iskalnikih, vendar pa se je potrebno zavedati dejstva, da gre za plačljivo storitev, ki se obračuna na klik. Torej, vsakič ko nekdo klikne na vaš oglas se vam klik obračuna, zato je največkrat namenjeno tistim, ki si želite kratkoročne rešitve za hitro povečanje obiska na spletni strani, zlasti, če operirate z več kot 10 ključnimi besedami.

Po drugi strani pa optimizacija pomeni, da vašo spletno stran prilagodimo iskalnikom tako, da jo bodo med naravnimi rezultati uvrščali višje. Gre za dolgotrajnejši postopek, ki prinaša rezultate na dolgi rok, saj so rezultati vidni šele čez nekaj dni, tednov ali celo mesecev. Naj omenimo tudi dejstvo, da je število ključnih besed pri optimizaciji omejeno. Njeno bistvo je relevantna vsebina, ki omogoča boljše pozicije in učinkovitejšo uporabniško izkušnjo, namenjena pa je vsem, ki si želite na internetu zaslužiti in pridobivati na ugledu.

 

Sorodne objave

Optimizacija spletnih strani biti 1. na Google 1. na spletu

Optimizacija

26. februar 2020

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.