31. avgust 2020

Google oglaševanje lahko pripomore k vaši prodaji

 

Google iskanje

Glede na rezultate statističnih opazovanj, več kot 90% ljudi določeno storitev pred dejanskim nakupom poišče na internetu, kar najverjetneje pomeni, da ste nas na tak način našli tudi vi.

Googlovi oglasi lahko v iskalnem omrežju informacije o vašem podjetju, storitvah in ponudbi umestijo v sam vrh rezultatov v iskalniku, kar pa lahko pri spletnem oglaševanju igra izjemno pomembno vlogo, saj skoraj polovico vseh klikov, ki sledijo uporabnikovi iskalni poizvedbi pripade najvišjim trem mestom oglasov nad organskimi zadetki.

Vedeti pa morate, da so pri Google oglaševanju najpomembnejše ključne besede. Da bi lahko določili tiste, ki bodo najbolj uporabljane, je potrebno poznavanje načinov iskanja vaših izdelkov ali storitev, ki jih ljudje uporabljajo, oziroma vrst iskalnih poizvedb, ki jih med tem vnašajo v iskalnik. Nevešči oglaševalci dokazano plačujejo za klike tudi do 30% več, zato je oglaševanje spletnih strani zelo priporočljivo prepustiti strokovnjakom. V podjetju Vsi.si bomo skupaj z vami pripravili najboljšo strategijo oglaševanja ter določili najpomembnejše kazalce uspešnosti (KPI), pri čemer pa se ne bomo osredotočili le na pridobivanje klikov, temveč tudi dejanskih konverzij (prodaja izdelkov, kontakti potencialnih strank in telefonski klici). O rezultatih vas bomo redno obveščali v obliki mesečnih poročil. Naši Google Ads strokovnjaki vam lahko pomagajo na področjih PPC oglaševanj, ponovnega trženja oz. remarketinga, Google Shoppinga, oglaševanja v tujini ter Oglaševanja na prikaznem omrežju.

Oglaševanje Google Ads

Google Ads (prej poznan kot Google Ads) je spletna oglaševalska storitev in glavni oglaševalski izdelek ameriškega podjetja Google, čigar učinkovitost so prepoznali številni odjemalci po vsem svetu. Kot tak ponuja možnost plačila na klik, oglaševanje spletnih strani s ceno za tisoč prikazov in oglaševanje za besedila, pasice, medijske oglase ter drugo. Zajema lahko lokalno, nacionalno ali mednarodno distribucijo. Googlovi oglasi so kratki, vsebujejo pa en naslov, ki ima lahko največ 30 znakov in dve dodatni vrstici. Slikovni oglasi morajo biti narejeni po standardih organizacije Interactive Advertising Bureau.

Kazalci uspešnosti Google oglaševanja

S tem spletnim oglaševalskim programom ima lastnik spletne strani možnost kontrole ter odločanja o količini sredstev, ki jih bo namenil oglaševanju, nastavi pa lahko tudi primerne ključne besede, med tem ko Google Ads vodi vso statistiko klikov in prikazov ter ureja razmerje med njimi. Oglasi so lahko ciljno usmerjeni na določeno geografsko regijo in določen jezik.

Google oglaševanje, ki je dostopno z Google Ads, se v grobem deli na iskalno omrežje (google.si, .com, itd.), prikazno omrežje (oglasi, ki se jih lahko s pomočjo Google Ads plasira na partnerska mesta, kot so finance.si, reporter.si itd.), Youtube, kjer lahko oglašujete s pikaznimi/slikovnimi oglasi in video oglasi ter Gmail Ads, ki omogoča uporabo e-poštnih naslovov, ali podobno izbrano ciljno publiko, ki ji oglase prikazujete v razdelku “Promocije”.

Sorodne objave

Digitalni marketing pridobiva na pomenu

Digitalni marketing

02. september 2020

Digitalna strategija, raziskava trga in digitalno oglaševanje

Digitalna strategija

01. september 2020

Digitalna agencija poskrbi za spletno podobo vašega podjetja

Digitalna agencija

01. september 2020

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.