Pričnimo
projekt

Družbena omrežja postajajo pomemben del vsakdana

Socialni medijiSpletna družbena omrežja so aplikacije, spletne storitve, platforme ali strani, ki gradijo in odražajo družbene mreže ali družbene odnose med ljudmi s skupnimi interesi in/ali aktivnostmi. Te spletne aplikacije posameznikom omogočajo ustvarjanje javne ali delno javne podobe znotraj omrežja, oblikovanje seznama uporabnikov, s katerimi so povezani ter prikazovanje in pretok njihovih seznamov povezav in povezav drugih v omrežju. Poleg omenjenega pa se vse več uporabljajo tudi v svrho izobraževanja, marketinga ipd.

Na svetu je trenutno kar 4 milijarde uporabnikov družbenih omrežij, večina jih uporablja tudi za komuniciranje s svojimi najljubšimi znamkami in spremljanje novosti. Raziskave kažejo, da je, na primer, kar 60 % uporabnikov družbene platforme Instagram mnenja, da na omrežju nenehno odkriva nove izdelke. Nanj se namreč obrne v iskanju informacij, to pa jih pripelje do produkta, ki pogosto reši njihovo težavo.

 

Družbena omrežja za podjetnike

Facebook oglaševanje

S prisotnostjo na družbenih omrežjih si neko podjetje ali podjetnik odpre dodaten komunikacijski kanal za naslavljanje svoje ciljne publike. Ker je registracija tovrstnih uporabniških računov navadno brezplačna, se podjetja pogosto odločijo za izdelavo profilov na celi kopici omrežij, a se v takih primerih skoraj praviloma izkaže, da so si s tem naložila preveč dela, saj njihovo upravljanje terja svoj čas, poleg tega pa le priprava objav ni dovolj. Spremljati je potrebno tudi zasebna sporočila in komentarje, ter se zavedati da se je na vsako vprašanje potrebno odzvati enako, kot če bi prejeli klic po telefonu ali elektronsko pošto, saj uporabniki to od vas pričakujejo.

Bistvenega pomena je torej pravilen izbor družbenih omrežij, kjer boste prisotni, saj splošnega recepta za to ni. V pomoč vam bo, če se boste vprašali, kakšen je za vas njihov namen, kakšen je vaš namen na družbenih omrežjih in kaj si želite s prisotnostjo na nekem omrežju doseči. Možnih odgovorov na ta vprašanja je več, na primer, da gre za novo podjetje ali izdelek, ki mu razvijate blagovno znamko, da si želite povečati obisk na matični spletni strani/trgovini podjetja, ali pa le pridobivate člane za svoj dopisni seznam. Vsako podjetje si bo zastavilo svoje cilje, brez katerih se v prisotnost na družbenih omrežjih niti nima smisla spuščati.

 

Oglaševanje na socialnih omrežjih

Socialna omrežja igrajo v sodobni družbi velik vpliv pri oglaševanju, promociji in ustvarjanju “imidža” podjetja. V primerjavi s tradicionalnimi, so dosti bolj sproščen in labilen komunikacijski kanal, poleg tega pa se na primer Facebook, Twitter, Instagram in ostala socialna omrežja večinoma uporabljajo za zabavo in razvedritev, kar pomeni, da se vsa njihova vsebina (vključno s podjetji, ki tam oglašujejo in bi bila kje drugje morda moteča) dojema bolj pozitivno in z večjim navdušenjem. Oglaševanje na socialnih omrežjih nudi možnost ciljanih oglasov na podlagi analitike in dober vpogled v to, kateri so vaši idealni kupci in kaj so njihove značilnosti.

 

  • Category :
  • Type :