Pričnimo
projekt

Digitalni marketing na nivoju – strategija in izvedba

Digitalni marketing je skupno ime za vrsto dejavnosti, s katerimi oglašujemo izdelke ali storitve prek digitalnih medijev: Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, spletne strani, e-poštni marketing … Na voljo so različna orodja in tehnike za doseganje zastavljenih ciljev, dobra stran digitalnega marketinga (nekateri mu rečejo tudi spletni marketing) v primerjavi s klasičnim pa je, da je možno rezultate zelo dobro meriti in analizirati.

Različne kampanje za namen povezovanja s potencialnimi kupci in uporabniki običajno pripravi marketinška agencija, ki ima na tem področju dovolj znanja in izkušenj. V podjetju Vsi.si imamo ekipo, ki bo za vas odlično poskrbela in dvignila poslovno pot na novo raven.

digitalni marketing

 

Digitalni marketing – dobra strategija

Vse se začne pri premišljeni marketinški strategiji. Najprej si je treba ustvariti sliko tako imenovanega “idealnega kupca”. To pomeni, da raziščemo trg, opravimo ankete, intervjuje … Idealni kupec mora temeljiti na čim bolj realnih informacijah, če želimo, da bo spletni marketing uspel. Potem izberemo kanale, ki so za oglaševanje najbolj primerni in ustrezajo določenemu podjetju.

Vsako podjetje je unikatno – kar deluje za nekoga, morda za drugega ne bo, zato se je postavljanja marketinške strategije treba lotiti individualizirano. Zelo pomemben je tudi obseg kampanje, ki mora doseči dovolj velik krog ljudi. Prek interakcije in zanimivih oglasov jih pripravimo k nakupu, najbomembnejši del pa je konverzija – ko potencialna stranka postane tudi dejanska stranka. To je največji izziv, ki ga imamo marketinške agencije in s čimer se meri uspešnost spletnega marketinga.

Za personalizirano in dobro targetirano oglaševanje se poleg spletnih oglasov danes sicer uporablja tudi mobilni marketing, ki je lahko zelo učinkovit kanal za trženje. V prvi vrsti je to pošiljanje SMS in MMS sporočil.

 

spletni marketing

 

Spletni marketing – pomembne informacije o ciljnih skupinah

Pri analizi tržišča za digitalni marketing sta pomembni dve vrsti informacij:

  • kvantitativne (demografske) informacije in
  • kvalitativne (psihografske) informacije.

V prvo skupino spadajo podatki o lokaciji in starosti potencialnih strank. Za to se običajno uporabi orodje Google Analytics, ki je zelo zanesljivo, saj bi ob napačnih informacijah lahko bila marketinška strategija popolnoma napačna. Na drugi strani pa med kvalitativne podaje sodijo informacije o hobijih, ciljih in prioritetah potencialnih strank. Ob upoštevanju teh informacij bo vaš produkt hitro postal prepoznavnejši in tudi bolje prodajan.

Vsi.si ponuja celostno storitev spletnega marketinga: vse od izdelave spletnih strani in trgovin, do optimizacije, Google oglaševanja, strategije za nastop na spletu in oglaševanja na socialnih omrežjih. Zaupajte nam svoje želje in z veseljem vam pomagamo do boljših poslovnih uspehov.

  • Category :
  • Type :