Digitalni marketing – analiza trga za marketinški načrt, ki daje rezultate

Marketinški načrt

Digitalni marketing povezuje podjetje s ciljnim trgom na pravem mestu in ob pravem času. Najboljša strategija podjetja je, da si prizadeva za povezovanje s svojimi strankami na spletu, saj tu kupci preživijo večino časa. Spletne platforme postajajo odlična priložnost za podjetja, da lahko na njih tržijo svoje produkte in storitve. Internetni marketing ponuja številne prednosti za podjetja, med drugim tudi to, da je spletnemu trženju uspelo preseči tradicionalno trženje, saj ponuja merljive rezultate z zanesljivimi poročili s številkami, ki povedo, koliko ljudi je preverilo elektronsko pošto ali kliknilo na določeno povezavo. Hkrati gre za veliko mero prilagodljivosti, saj sporočila lahko prilagodimo različnim skupinam. Sporočila so personalizirana, saj so prilagojena interesom in željam kupcev. Dobro izdelan marketinški načrt poskrbi za povečano stopnjo konverzije, saj lahko s pravo strategijo obiskovalce strani pretvori v kupce. Pri tem vam pomagamo tudi mi v digitalni agenciji.

Analiza trga določa strategijo v pravo smer

Blagovne znamke težje dosežejo uspeh na spletu, če poprej ne opravimo obsežnih tržnih raziskav. Analiza trga je priložnost, da lahko pridobimo pomembne informacije, ki nam bodo pomagale pri načrtovanju trženjske strategije. Z različnimi orodji se osredotočimo na prepoznavanje ciljne publike podjetja, saj je strategija za digitalni marketing lahko zamudna in neučinkovita, če zajamemo preveč široko občinstvo. V marketinški načrt zato vključimo informacije o ciljni skupini, kot so demografski podatki, preference pri nakupovanju, pričakovanja, potrebe, želje in vedenje pri nakupih. Nato ugotavljamo, katere spletne platforme ciljna publika največ koristi. Tu gre lahko tudi za socialna omrežja. Nenazadnje nam analiza trga omogoča, da preučimo konkurenco, saj bomo strategijo za internetni marketing bolje zasnovali, če bomo vedeli, kakšne pristope trženja ubira konkurenca in kakšen je njihov trenutni položaj na trgu.

Content marketing in internetni marketing socialnih omrežij

Vsebinsko trženje na spletu

V naši agenciji nudimo tudi content marketing, ki mu po slovensko pravimo vsebinsko trženje na spletu, pri čemer v sodelovanju z našimi tekstopisci ustvarjamo in distribuiramo ustrezne in dosledne vsebine, s katerimi pritegnemo in obdržimo vnaprej določeno ciljno publiko. V marketinški načrt vključimo ciljno naravnana besedila, ki jih nato lahko objavimo na spletni strani v obliki bloga, na socialnih omrežjih in kot piar besedila, ki so namenjena predstavitvi blagovne znamke. Hkrati je pomembno, da je content marketing zasnovan tako, da so vsebine optimizirane za iskalnike. Vse to povečuje uspehe pri PPC oglaševanju in pri inbound trženju. V sklopu storitev za digitalni marketing ponujamo tudi vodenje in upravljanje poslovnega profila na socialnih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram. Pri tem ustvarjamo tudi premišljene oglase s sponzoriranimi objavami in oglašujemo preko Ads managerja.

  • Category :
  • Type :