16. junij 2016

 

1)    Še vedno deluje

Prvi in najpomembnejši razlog je, da metode za izboljšavo SEO še vedno delujejo. Ne glede na spremembe, ki jih Google uvaja, jedrne metode še vedno učinkujejo, kar dokazuje veliko število raziskav na tem področju. Joshua Guerra, direktor marketinškega podjetja BIZCOR pravi: »Dokler se osredotočate na optimalno uporabniško izkušnjo in se obenem poslužujete metodičnih SEO strategij, boste nagrajeni z višjimi pozicijami in organskim prometom.«

 

2)    Tudi v bližnji prihodnosti ne bo kar nehal delovati

Glede na to v kakšni smeri se spletni iskalniki razvijajo, je malo verjetno, da bo SEO postal brezpredmeten v bližnji ali daljni prihodnosti. Do neke mere temeljijo celo zvokovna in slikovna iskanja na ključnih besedah in taistih tradicionalnih tekstualnih vsebinah. Ta povezava zagotavlja uspešnost SEO tehnikam dokler bodo v uporabi.

 

3)    Je stroškovno učinkovit

V primerjavi s stroški drugih oblik spletnega marketinga, kot so PPC (Pay Per Click) oglaševanje, oglaševanje preko družbenih omrežij ali e-poštni marketing preko zakupljenega programa, ima SEO precej dober procent povrnjenih stroškov. Čeprav se v PPC obračajo višje kvote in četudi je socialno omrežje pomembnejše za vašo podobo, je lahko organski SEO temelj vaše spletne navzočnosti.

 

4)    Spletni iskalniki zajemajo vedno večji delež trga

Med 80 in 90% ljudi pred nakupom preveri spletne recenzije, in ta številka se bo po pričakovanjih zgolj še dvignila. Ne bo dolgo dokler ne bodo kar vsi iskali izdelke in storitve preko spleta. Želite, da vas lahko najdejo, ali ne? Brez organskega SEO vas bodo potencialni kupci težko našli, verjetnost pa je, da bodo našli vašo konkurenco.

 

5)    Porast mobilne pasovne širine in lokalne iskalne optimizacije

Že ob koncu leta 2014 je bilo predvideno, da bo spletni promet mobilnih naprav prehitel tistega tradicionalnih stacionarnih naprav. Z eksplozijo mobilne porabe se je tako odprla povsem nova veja SEO metod za podjetja, kot je na primer lokalna spletna optimizacija.

 

6)    Manjkajoča zdrava spletna podoba je dejansko lahko škodljiva

Z vsako nadgradnjo iskalnega algoritma Google in drugi spletni iskalniki spremenijo način kako gledajo na spletne strani. Faktorji, ki pred nekaj leti sploh še niso obstajali, kot na primer indikatorji socialnih omrežij, imajo danes precejšen pomen v smislu vpliva na vašo umestitev. S pomanjkljivim grajenjem spletne podobe, ki se razpreda preko več mesecev in let, si lahko škodujete, saj je to eden izmed faktorjev, ki jih Google upošteva, ko preverja vašo stran.

 

7)    Konkurenca že dela na tem

Kot pravi Jason Bayless, lastnik BestSeoCompanies.com, ki se ukvarja z rangiranjem učinkovitosti in storitev vodilnih SEO ponudnikov: »SEO je nenehen proces. Če se ne premikate naprej in ne izboljšujete svojih pozicij, vas prehiteva konkurenca, ki na tem dela. To je enostavno dejstvo, tako ta proces deluje.« Ne dovolite, da vas konkurenca prehiti, ker ste zanemarjali to izjemno pomembno orodje.

 

 

Vir:

Olenski, S. 2014. 7 Reasons Why Your Business Should Invest In SEO (online). Forbes.com. 2014. (citirano 13.06.2016) Dostopno na naslovu: http://www.forbes.com/sites/steveolenski/2014/03/26/7-reasons-why-your-business-should-invest-in-seo/#1402d89f1337

Izstopite iz sivine povprečja.

Povejte nam o željah vašega projekta.