Nasveti za zakon link building

24. avgust 2017

Stremite k ustvarjanju vsebine, ki je izredno kakovostna. Tudi vaša konkurenca se trudi! S slabo vsebino ne boste nikogar prepričati. Žal je za dobro vsebino potrebno vložiti veliko truda, a tudi to ni vse.


Nasveti za zakon link buildingČe razstavimo proces po korakih:


a) Izberite vaše ključne besede oziroma ključne fraze. Za katere bi se vam bilo vredno truditi? Je za njih sploh kaj iskanja/povpraševanja?


b) Vrzite ključne besede v iskalnik in poglejte, kdo je na najvišjem mestu. Dejanski zadetki, ne oglasi. Tu vidite vašo najmočnejšo konkurenco za te ključne besede!


c) Preglejte konkurenco. Pri čem bi se lahko oni izboljšali? Oglejte si potencialne šibke točke in začnite ustvarjati izboljšano vsebino na lastnih straneh, ki nima teh slabih lastnosti.


Počasno, zamudno, a vredno. Z nizkokakovostnim hitenjem boste najverjetneje pozabljeni v morju low-quality strani, ki danes vzklivajo vsepovprek. Z avtomatsko generirano vsebino pa si boste lahko pridobili še kak Googlov penal, ki je nemalokrat smrtna obsodba za domeno.